Medya karanlık orman. Girene bol şans :D
Bellanın gözündenTüm gün uyuyamamıştım. Sürekli dün olanları düşünüp duruyordum. Belki bunu çok fazla büyütüyordum. Belki hiç bir şey olmayacaktı. Sadece kimseye çaktırmamam gerekiyordu. Erkenden evden çıkmak için kapıya doğru yöneldim fakat açamadım. Kilitlenmişti. Pencere dahil kaçacağım her yer kilitliydi. Of kira ! Ben yapmadım diyorum neden anlamıyordu ? Durup dururken ağladığim için olabilirdi belki. Kapıyı yumruklamaya başlamıştım artık 'Açın şu kapıyı' diye. Pes edip yatağıma giderken kapıdan austin girdi. Kiranin sadece blöf yaptığını düşünmüştüm. Austin yanıma oturdu ve yanağıma küçük bir buse kondurdu. Ardından içeri kira geldi. Lanet olsun !
" Dün bir cinayet olayı işlenmiş duydun değil mi austin ? Vampirlerin işi olduğu kesin. Fakat insanlar bunu bilmiyor. Karanlık taraf buraya gelmezler. Anlaşmamız var onlarla. Hmm bir düşünelim sence kim yapmış olabilir ?" Dedi kira. Ağlama bella ağlama ! Ağlamasana salak ! Al işte.
"Bella hayatım neden ağlıyorsun ?"
"Yok Siz beni takmayın aklıma bir şey geldide. "
" Inanamıyorum bella bunu nasıl yaparsın ?" Dedi kira. Beni çok iyi tanıması zorunlumuydu ? Austinin gözleri pörtlemişti.
" B-ben yapmadım anlamıyorsunuz. " derken ağlıyordumda.
"Bella neden ağlıyorsun ozaman ! Bunu neden yaptın karanlık tarafa mı geçmek istiyorsun !" Dedi austin bağırarak. Aynı zamanda ayağa kalkmıştı ve ellerini saçlarının arasından geçirerek durmadan odayı turluyordu.
" Özür dilerim. Böyle olsun istemedim. Gerçekten" derken artık kendimi daha fazla tutamayıp Hıçkırarak ağlamaya başladım.
"Karanlık tarafın bu olayı duymaması gerek. Kimseye söylemeyeceksiniz bunu." Dedi austin. Sesinde kızgınlık ve kırgınlık vardı.
"Sende isteyerek oliviayı öldürmemiştin ama."
"Olivia kara büyücüydü ve masum da değildi üstelik. Aslında bilerek öldürdüm ama her neyse konu ben değilim. Katil çiftler olarak dolaşıp insan katledelim istersen ?"
" Özür diliyorum işte bir daha olmayacak ! Hava almaya ihtiyacım var."
"Aman dur sen hava almaya giderken hep bir şey oluyor birlikte gidelim." Dedi kira ve üçümüz dışarı çıktık. Tek kelime söylemiyorlardı. Sadece beni takip ediyorlardı. Yanımızdan bir sürü insan geçiyordu. Bir şey yapmıyordum işte okadar saldırgan değilim. Karşıdan bir kız geliyordu. Bizimle yaşıt gibiydi. Banane ben neden bukadar ilgileniyorum ki ? Başım ağrımaya başlamıştı. Kızın yanından hızla geçmek isterken ona çarptım ve elindeki her şeyi döktüm. Sakarın tekiyim.
"Özür dilerim ben hemen toplarım. " dedim ve eğilerek eşyaları ona verdim.
"Teşekkür ederim. Ah Siz bizim okuldan değil misiniz ?" Austini göstererek, "Seni birini döverken görmüştüm" dedi. Sohbet edeceği tuttu sanırım bu kızın. Birden başım dönmeye başladı ve tam yere yığılacakken austin beni tuttu.
" Bella iyimisin !"
" Hayır değilim sanırım. Eve gidip uzanmam lazım." Dedim. Hayır olamaz ! Gene aynı şey oluyordu ! Her Taraf kararmaya başladı ve kızın boynundaki damarlar ortaya çıktı. Kıza arkamı döndüm.
" Beni hemen bayıltın !" Dedim korkuyla . Kendimden korkuyordum.
"Ne ?" Dedi austin anlam veremeyerek.
" Dediğimi yapın !" Dedim. Sonra bir karanlığa doğru ilerledim. Biri kafama Demirle vurmuştu .
Austinin gözünden
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir kız kardeşler ( Düzenleniyor )
Vampiroİki vampir kız kardeş anne ve babasının zoruyla insanlar okuluna gidecekti.başta ön yargılı olan bella ve kira okula ısınmaya başlayacaktır. Burada onları bekleyen macera ve aşk olacaktır. Bu iki güzel vampirin maceralarını okumanızı tavsiye ederiz...