Sinir Krizi

13.8K 595 44
                                    

Multide jack var.

Herkeze iyi bayramlar öncelikle :) size bayram hediyem olsun bu bölüm :D umarım beğenirsiniz uzun tutmaya çalıştım.:) bölümü sabırsızca bekleyen okuyucuma : emirelik'e ithaf ediyorum. :D

İyi okumalar :)

Açıklama bölümün sonunda :)

-Kiranın gözünden-

Jackle birlikte pamuk şeker almaya gitmiştik. Ona hâla kızgındım ama şu anın tadını çıkarmak istiyordum. Jack adamın yanına giderek iki pamuk şeker aldı. Yanıma gelerek bir tanesini bana verdi. Bende teşekkür ettim. 

" sana bir şey soracağım." dedim.

 " tabi sor." 

." Şey Angelina ile aranda ne var? " Diye sordum. Bunu gerçekten merak ediyordum.

 " niye sordun ?" Diyip sıritiyordu. 

Kesinlikle neden bahsettiğimi anlamisti ama anlamamazliktan geliyordu.

 " hiç öylesine sormuştum. Yani ne bileyim sevgili felan misiniz ? " Diye sordum. 

" sence sevgilim olsa onun yanında degilde senin yanında Olurmuydum*" Diyip göz kırpti. 

Şaşırmıştim . Böyle bir yanıt beklemiyordum. Aslında çok sevinmistim ama belli etmek istemedim. Bu sırada jack beni kendine döndürdü 

" kira, Biliyormusun sana pamuk şeker çok yakışıyor." Dedi ve pamuk şekeri burnuma sürdü.

 Burnum yapış yapış olmuştu. Off ya yapış yapış olmaktan nefret ederim! 

" hey ne yaptığını sanıyorsun sen!"

 " böyle daha tatlı oldun " dedi ve gülmeye başladı. 

Çok sinirlenmiştim. Ama bunu onun yanına bırakıcağımı sanıyorsa çok yanılıyor. Bende pamuk şekerimden kopardığımı onun burnuna sürdüm. Haha tatlı İNTİKAM!! Bir an şaşırdı. Bunu beklemiyordu sanırım ama sonra kendini toparladı. sanırım onu sinirlendirmiştim. Gözleri simsiyah olmuştu. Jack bana yaklaşıp  

" sen ne yaptığını zanediyorsun ? " diye yüksek sesle sordu.

 " senin bana yaptığını yapıyorum. Sen bana yapınca komik ben sana yapınca kötümü oluyorum?." Diye karşılık verdim. 

" ben sana yaptıysam senin bana yapmanmı gerek !" diye bağırdı.

Ah gerçekten jacki anlamıyordum. Daha demin şaka yapıyordu şimdi ise kızgındı. Aynı kurtlar gibi! Eskiden kurt arkadaşlarım vardı. Biz kurtlardan nefret ederiz ama güvendiğimiz bir kaç arkadaşımız var. Onlar gerçekten iyi arkadaşlar. Kurtlardan öğrendiğim bir şey ise çok çabuk sinirlendikleridir. Jackte onlara benziyor ama jack kurt değil. Zaten olamaz , olsaydı kokusunu alırdım. İki adım geriledim. 

-" kaçsan iyi edersin kira, seni elime geçirirsem ne olacağını düşünemesin bile." Dedi bir yandanda sırıtıyordu.

Bende kaçmaya başladım. Bu durum biraz komikti ve ben çok eğleniyordum. İlerde oturan bella ve austini gördüm. İkiside birbirlerine donmuş gibi bakıyorlardı. Nesi vardı bunların?

-Bellanın Gözünden-

Austin beni öpmüştü! buna inanamıyorumm! Biz olayın şokuyla birbirimize bakarken. Kira koşa koşa yanımıza geldi.

 " imdatt, bir öküz beni kovalıyorrr " diye bağırıyordu.

 Sanırım o öküz jackti. Çünkü oda kiranın arkasından koşuyordu ve bayağı sinirliydi. 

Vampir kız kardeşler ( Düzenleniyor )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin