Şarkı

11.8K 467 54
                                    


Geçen bölümde:

Kira: Hocam ben jack ile olurum ! Dedim ve hocada onaylamisti. BIR DAKİKA BEN AZ ÖNCE NE YAPTIM ? Ahh lanet olsun! Jacke baktığımda yüzünde bir sırıtma ile bana bakıyordu.

~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~

-Kiranın gözünden-

Zil çalar çalmaz sınıftan çıktım. Ben ne yapmıştım böyle! Jacki vanessayla görünce böyle demiştim. Offf!! Ben hayatta jackle olmam. Hem bir dakika ben jackle olmak istediğimi söyleyince vanessada ericle olmak istediğini söylemişti. Ve çok mutluydu. Şimdi bu kız jackle olmak istemiyor muydu?.  en iyisi kütüphaneye gitmek. Kütüphaneye doğru yürümeye başladım. İçeri girip masanın birine oturdum. İçeride kimse yoktu. Çantamı masanın üzerine koyup rafları gezmeye başladım. Belki kitap okumak iyi gelebilirdi. Aniden bir şey hissettim sanki üzerime bir şey geliyordu. Arkamı döner dönmez onu duvara çarptım. Ve vampir dişlerimi çıkardım.

Jack: hey hey yavaş ol tatlım

Ben: ne işin var senin burda 

Jack: unuttun mu biz proje arkadasiyiz.

 Pis kurt. Tamam bende bir kurtum ama o pis bir kurt. Kollarimi üzerinden çekip raflara doğru yürüdüm. Ne geliyor ki yani? Projeyi tek ben yaparım ona ihtiyacım yok! 

Jack:Padişahlar hakkında her şeyi biliyorum kitap almana gerek yok bana sorabilirsin melez güzeli...

Kira:Sana sorcağıma sümüklü bir havuzda yüzerim daha iyi ! 

Jack:Pekala sen kaşındın!

dedi ve kitabı alıp parçalamaya başladı. Ya olamaz bu kütüphanede olan son kurtlar ile ilgili kitaptı ! Hayvan işte görüyorsunuz. Gerçekten hayvan !

Kira: Ne yapıyorsun sen ya !

Jack: Zaten bir kurt sevgilin var kitaplara bakmana gerek yok

 dedi ve göz kırptı. Bir an çok tatlı oldu göz kırparken sanki. Yok hiçte olmadı bence. Sevgilim dedi ayrıca. Sevgilisi falan değilim !

                                                                     -Bellanın Gözünden-

 Gerçekten daha fazla kavga etmelerine dayanamadım ve araya girdim.

Bella: Ya yapmayın yeter artık ! 

Cody:Bu gerizekalı başlattı. 

Austin:Ne dediğine dikkat et lan !

Bella: Tamam kesin artık !!   Daha devam ederseniz şimdi ben kavga edeceğim sizinle. Sizin sorununuz ne ya? Sizinle bir süre görüşmek istemiyorum dedim ve oradan gittim. Bunların sorunu neydi ? Yalnız kalmak istediğimde müzik odasına gidip orada biraz gitar gitar çalarım. Gitar çalmayı gerçekten çok seviyorum. Küçükken bana babam öğretmişti gitar çalmayı. Okulun merdivenlerinden indim ve hemen müzik odasına indim. Sanki takip ediliyormuşum gibi bir his bastı içimi ama şu anda umursayacak durumda değildim. Arka taraftan bir gitar alıp çalmaya başladım.

I will not make the same mistakes that you did

ben senin yaptığın hataların aynısını yapmayacağım

I will not let myself
kendime izin vermiyeceğim
Cause my heart so much misery
çünkü kalbimin çk fazla ıstırap çekmesine sebep olur
I will not break the way you did,
ben senin yaptığın yolu kırmayacağım
You fell so hard
bu yüzden sert hissedersin
I've learned the hard way
sert yolu öğrendim
To never let it get that far
asla uzaklara gitmesine izin vermem
Because of you
senin yuzunden
I never stray too far from the sidewalk
ben asla kaldırımdan uzakta başıboş dolaşmam
Because of you
senin yuzunden
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
ben guvenli tarafta oynamayı öğrendim bu yüzden incinmem
Because of you
senin yuzunden
I find it hard to trust not only me, but everyone around me
sadece kendime degil etrafimdaki insanlara da guvenmeyi zor buluyorum
Because of you
senin yuzunden
I am afraid
korkağım
I lose my way
Yolumu kaybederim...

Tam bu sırada arkadan bir tıkırtı geldi.

Bella:Kim var orada ??

Austin:korkuttuysam özür dilerim. 

Bella:Ne işin var orada ? 

Austin:B-ben bukadar güzel çaldığını ve söylediğini bilmiyordum. Dinlemek istedim sadece dedi ve yanıma oturdu. Gitarı elimden aldı birden ve şarkı söylemeye başladı.

Should of bought you flowers 
Sana çiçekler almalıydım 
And held you hands 
Ve ellerini tutmalıydım 
Should of gave you all my hours 
Sana bütün saatlerimi vermeliydim 
When I had the chance 
Şansım varken 
Take you to every party 
Seni her partiye götürmeliydim 
Cause all you wanted to do was dance 
Çünkü senin tüm isteğin dans etmekti 
Now my baby is dancing 
Şimdi benim bebeğim dans ediyor 
But shes dancing with another man 
Ama başka bir adamla 

My pride my ego my needs and my selfish ways 
Benim gururum,benim egom,benim ihtiyaçlarım ve benim bencil yönlerim 
Cause the good strong woman like you to walk out my life 
Bu yüzden senin gibi güzel güçlü bir kadın çıktı hayatımdan 
Now I never never get to clean up the mess I made 
Şimdi asla asla yaptığım pislikleri temizleyemiyorum 
Ooh and it hunts me every time I close my eyes 
Ve ne zaman gözümü kapatsam bu beni avlıyor 
It all just sounds like (oooooh) 
Ve tüm sesler bunun gibi 
Mmm too young too dumb to realize that I 
Farkettim ki çok gençtim çok aptaldım...

Bella:Aman tanrım senin gerçekten güzel bir sesin varmış buralarda harcanıyorsun

 dedim ve gülmeye başladı. Sanki onun gülüşünü özledim. Bana bakmasını, bana sarılmasını özledim sanki. Tam o sırada dudaklarımı dudaklarında hissettim.

-Kiranın gözünden-

Şimdiye kadar 2 sayfa yazabilmiştik sadece. Yarına kadar yetişmesine imkanı yok bunun !

Kira:Jack !! Hani padişahlar hakkında her şeyi biliyordun sen ? Anca 2 sayfa yazabildin. Kitabıda yırttın. Napacağız şimdi?

Jack: Tamam sakin ol güzelim. Yani padişahlar hakkında bir savaşırlar birde yönetirler yazdım.Bukadar bilgi yetmez mi ? 

Kira:Ciddimisin? Biz bunları bilmiyorduk zaten. Okulda bilgisayar salonu olması lazım oraya gidip araştırabiliriz belki.

 dedim ve bilgisayar salonuna doğru yürümeye başladık. Bilgisayar salonunda gözüme bir tane bilgisayar kestirdim ve birlikte oraya oturduk. Tam o sırada angelina geldi. Hayır nolur bunu bana yapmayın şimdi sırası değill ! 

Angelina:  Aaa sizdemi buradaydınız? Nasılsın jack tatlım? Ve sanada merhaba sümüklü dedi. Bakın ben şimdi bu kızın ağzını yüzünü patlatırımda zor tutuyorum .

Jack:Sanada merhaba sarışın. Bizde proje yapıyorduk. Yardım etmek istermisin? .

Angelina:Sana yardım ederimde bu cisimsiz yaratığa yardım etmem.

Bakın bir kere daha bir şey derse angelinayı yaşıyor olarak bulamayacaksınız. Jack ne yapıyor ya ? Bu beni sinirlendirmek falan mı istiyor acaba? 

Angelina: Ya aslında sen projeyi yapma biz jackle yaparız kalksana yerimden canım.

Tamam işte ben burada patladım. Jackte anlamış olmalı ki biraz geri çekildi çünkü bu kızı ben öldürecektim. Yerimden kalk dedi bana ya. 

Kira: Bana bak seni s*rtük burası benim yerim bu birincisi. İkincisi bu benim projem senin değil. Üçüncüsü sümüklü görmek istiyorsan aynaya bakman yeterli dedim ve kıza resmen yumruk attım. Sonra saçımı çekmeye başladı bende tekme attım. Dirseğim kanıyordu ve sanırım onunda bileği kırıldı çünkü çok pis yere attım. Jack müdahele etmeye çalışıyordu ki tam o sırada içeri bizim kısa boylu kel müdürümüz girdi.

Kısa boylu kel müdür: NAPIYORSUNUZ SİZ BURADA ?! HEMEN ODAMA GELİN !

SELAM YB GELDİ :D UMARIM BEGENIRSINIZ ♡ DİĞER KİTAPLARIDA OKUMAYI UNUTMAYIN OPULDUNUUUZZ♡♡ (ÇAĞLA - DİLARA )

Vampir kız kardeşler ( Düzenleniyor )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin