Baş başa

11K 559 20
                                    

-Bellanın gözünden-

Kira'nin anlattiklariyla gülme krizine girmiştim. Bana sinirli bir bakış attı.

-"Bella! Ne gülüyorsun çok mu komik?"

-"Şimdi sen jack'i kiskandin ozaman?"

-"Bella kes sesini! Hem ben onu sevmiyorum!"
-" Diyorsun?" Dedim ve kahkahalara boğuldum.  Kira ise hem utanmis hemde kızmış bir şekilde bana bakıyordu.

    -kiranin gözünden - 

Bella ya sinirli bir bakış atarken telefon çaldi ve arayan kimdi tahmin edin bakalım! Evet maalesef ki jackti. Maalesef dememe bakmayın şu an cidden mutluyum.
-" Alo kira selam. Bugün hep beraber bir seyler yapalim mi?  Bella ve austin de gelir istersen Angelinada ge-" derken sözünü kestim
-" O pislik kızın ismini bile anma ! Gelirim ama o kız gelmeyecek !"
-" Yoksa sen beni kıskandinmi?  Emin ol sen herkesden daha güzelsin. " dedi . Kesinlikle şu anda sırıtıyordu. Giyindikten sonra Bellayla aşağı indik ve gelmelerini bekledik.

      - Austin in gözünden -
Bellayı ve kirayi almaya gelmistik . Aman tanrım Bella ne kadar güzel gözüküyor ! Arabaya bindiler ve Sahil kenarına gitmeye karar verdik . Ne yapıp etmeli Bellayla baş başa kalmam lazım! Sahil kenarına geldiğimizde kızlar arabada oturmak istemediler ve onların zoruyla arabadan indik. Deniz kenarında yürümeye başladık. Az kalsın kira dengesini kaybedip denize düşüyordu ama jack onu belinden tutup kendine çekti. Bunlar kesin aşık ! Onları öyle görünce Bella yla birbirimize bakıp kıkırdadik. Sonra kira kendini toparlayip  kendine geldi. Burnumuza nefis bir koku geldi. Pamuk şekerlermis.  Kira hemen üstlerine atladı ve Jackle beraber pamuk şeker almaya gittiler . Bizde Bella yla oturup onları bekledik.
-"Bella sana birsey söylemem gerek. Ama nasıl söyleyeceğim bilmiyorum."
- " Söyle."
- " B-ben seni gördüğüm ilk andan beri çok hoşlanıyorum." Dedim ve birsey söylemesine izin vermeden onu dudağından öpmeye başladım. 

BILIYORUM ÇOK KISA OLDU AMA İLHAM PERISI GELMEDI VE AÇIKCASI GECIKTIRMEK ISTEMEDIM . BIRDAHA KI BÖLÜM SÖZ DAHA UZUN OLCAK SIZIN VOTELERINIZ BIZI MUTLU EDIYOR O YÜZDEN VOTELERI UNUTMAYIN BENDE AUSTIN GIBI SIZI OPTUM :D

Vampir kız kardeşler ( Düzenleniyor )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin