BARIŞLA ÖMER'İN KAVGASINDAN SONRA
BARIŞ VE DİCLE ARASINDA KONUŞULMAYAN KONU BIRAKMAYACAM ARKADAŞLAR 😂Barışla Ömer'in kavgasından sonra Barış bir mekanda oturmuş içki içiyordur. Dicle saatlerce barışı aramasına rağmen bulamamıştır. Serkan Bey Dicleyi üzgün bir şekilde görür ve yanına gider.
Serkan: Noldu Dicle bir sorun mu var
Dicle: Yok Serkan Bey
Serkan bir şeyler olduğunu anlar.
Serkan: Anlat hadi noldu
Barış Ömerle kavga etti biliyorsunuz ondan sonra da ortadan kayboldu Barış. Telefonu da kapalı bulamıyorum.
Serkan: Aslında benim aklıma bir yer geliyor.
Dicle: Neresi
Serkan barışın içki içip sarhoş olduğu sonra da barışı eve bıraktığı geceyi hatırlar ve dicleye oranın adresini verir.
Dicle mekana girer ve barışın yanına gider.
D: Barış nerdesin saatlerdir seni arıyorum.
Barış bir kahkaha atar.
B: aaa Dicle sende mi burdaydın.
D: Hadi kalk eve gidelim.
B: İyiyim ben böyle
D: Barış lütfen bak sarhoşsun biri çeker haber yapar.
B: Çeksin ya çeksin çekmezlerse hatrım kalır.
D: Yavaş sakin ol bağırma anlıyorum sinirlisin ama hadi gel eve gidip konuşalım.
B: Konuşalım ya konuşalım adam gelsin senin hakkında saçma sapan şeyler söylesin biz hiçbir şey yapmayalım konuşalım.
Dicle barışın iyi olmadığını anlar üstüne gitmek istemez. Barış içmeye devam eder. Dicle yanına oturur.
D: Bende bi tane alabilir miyim?
Barış Dicle ye bakar.
B: Napıyosun
D: Ne var bende seninle içemez miyim?
Barış güler bi süre sessiz kalırlar yandan yandan bakarak birbirlerini keserler Dicle barışa bakar.
D: Noldu ne bakıyorsun(Tam burda Seni Bırakamam Underscore versiyonu dinleyin iyi gider)
B: Sana bana bi şans ver dediğimde beni reddetmiştin ya iste o zaman da buraya gelmiştim. Kendimi kaybedene kadar içtim. Canım çok yanmıştı ama haklı olduğunu biliyordum sana karşı dengesiz davrandığımı kalbini kırdığımı biliyordum şimdi de biliyorum yine haklısın saçmalıyorum herkes yazacak konuşacaktı zaten Ömer'in söylediklerine cevap vermemem gerekiyordu onu da biliyorum ama senin sevgilin de böyle bi adam işte.
İçmeye devam eder.
D: Ben seni bütün saçmalıklarınla seviyorum onu da biliyo musun? Barış Dicleye yaklaşır.
B: Öyle mi?
D: Öyle
Bakışırlar ve tekrar içmeye devam ederler.
B: O gün beni reddettiğinde dünya başıma yıkıldı sanki. Senin değerini bilemediğim için kendime ne kadar kızdım. Seninki sadece hırs dedin ya bana.
Barış içki bardağıyla oynamaya başlar.
D: Ben öyle demek istememiştim ama bu gece benimle kal diyip sonra Berenle sevgili olmana o kadar kızdım ki barış. Benim için uğraşmadın. Benden hemen vazgeçtin. Ben seni üzerdim dedin bana ama ben zaten üzülüyordum. Sonra Emir benimle ilgilendi diye yaptıkların...
B: Senden vazgeçmedim ben başına bela oluyorum sürekli benden kurtul diye. Seni hak etmediğimi düşündüm mutlu ol istedim ama sonra seni kaybetme ihtimalim olduğunu görünce dayanamadım seni başkasıyla görmeye dayanamadım.
D: Senden kurtulmak mı? Ben sensiz hiç mutlu olmadım ki barış beni her fark etmemende görmezden gelmende kahroldum. Bereni senin yanında gördükçe kahroldum.
Barış Dicleyi ne kadar cok üzdüğünü yeni fark eder ve yüzü düşer. Dicle durup düşünür içinde ne varsa barışa anlatmaya karar verir.
D: Ercan Kesal'ın filmi için galaya gittiğimiz günü hatırlıyor musun? Babam Antalya'daki bir film için bana bi iş ayarlamış haberim olmadan sonra da bana gala biletini verdi. O kadar sevindim ki beni düşündü diye babam hayatımda ilk defa bana bi hediye vermisti. Havalara uçtum sonra gittim fark ettim ki beni Antalya'ya göndermek için yapmış her şeyi. Bi kere daha hayal kırıklığına uğrattı beni sonra ben ağladım senin yanına geldim ama sen beni fark etmedin bile Berenle gittin.Barış o geceyi tekrar hatırlar.
B: Dicle ben
D: Biliyorum farkında değildin bunun için sana kızmıyorum. Başına kakmak için de söylemiyorum. Sadece tekrar hayal kırıklığına uğrayacak gücüm kalmadı benim artık.
Barış diclenin saçlarını okşar.
D:Sen Berenle gidince ben yine de sen mutlu ol istedim. Sana belli etmemeye çalıştım. Arkadaşın olarak da olsa hep yanımda ol istedim. Bu yüzden sana arkadas kalalım dedim.
B: Beren konusu tamamen benim hatam benim tutarsızlığım. Hislerimden emin olamadım çünkü daha önce kimseye aşık olmadım ben. Kimsenin yanında kendim gibi olamadım. Kimseye karşı böyle bi şey hissetmedim. O yüzden de emin olamadım kendimden ama artık eminim bir daha üzülmene izin vermiycem.
D:Ama şimdi yine benden kaçıyorsun Barış. Biz kendimizden emin olduktan sonra başkalarının ne önemi var bırak Ömer ne diyosa desin senin üzerinden reklam yapıyo konusuluyo başka bi amacı yok sende biliyosun bunu. Benim icin de zor. Ajansta herkes konuşuyor. Sosyal medyada etmedikleri küfür kalmadı. Ben seni arıyorum ulaşamıyorum sana Barış. Ben sana tutunmak istiyorum. O günkü gibi beni yine gözyaşları içinde yalnız mı bırakacaksın.
B: Hayır asla. Ben senden kaçmıyorum ki. Çok sinirliyim hala kaldıramıyorum Dicle. Yanlış bi şey söyleyip kalbini kırmak istemiyorum. Ömere olan sinirimi senden çıkarmak istemiyorum. O yüzden uzaklaşmak istedim. Seni asla bırakmam. Barış Dicle nin elini tutup öptü.
D: Burdasın dimi yalnız kalmıycam bi daha
B: Kalmayacaksın tabiki
D: Söz mü?
B: Söz
D: Tamam o zaman hadi gidelim artık
B: Tamam gidelim
Kalkarken barış dengesini kaybeder diclenin üstüne düşer. Sarhoşluktan ayakta duramıyordur. Diclenin kollarından tutar birbirlerine bakarlar. Dicleye yaslanarak yürür ve mekandan çıkarlar.Yorumlarınız benim için çok değerli arkadaşlar. Yorum yapmayı unutmayın aynı zamanda önerilerinizi de beklerim. Umarım beğenirsiniz. Siz beğendikçe yazasım geliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dicle Barış Aşkı MA
RomanceHayalimdeki dicbar sahnelerini gözlerinizin önüne getiriyorum 😍😍