Yankı gözlerimin içine bakıyordu, içeri davet etmem için öylece dikiliyordu .
"İçeride gelmek ister misin"
diye soruduğumda, hiçbir şekilde cevap vermeden benimle birlikte içeriye girip kanepeye oturdu. Yabancı birisi değilmiş gibi gayet samimi.
" Çay ,kahve ne istersin "
diye sorduğumda etrafına bakıyordu .
"Burada Poyraz'la beraber mi kalıyorsunuz.?"
" Eskiden Evet ."
"Yani burası sizin; "
sözünü kestim .Kapının çalmasıyla birlikte Yankı ayağa kalktı kapı açılmayınca anahtarla içeriye Poyraz girdi .
"Bizim evimize bunu neden aldın."
" Bir onun bir ismi var .2 Senin burada ne işin var ."
"Sera dinle bak biliyorum bana kızmışsın. Bana kızgın olman bu adamı bizim evimizi sokman anlamına gelmiyor."
" Poyraz git bu evden ."
Yankı kapıya doğru ilerlerken ben onu durdurdum.
"Yankı sen oturabilirsin, gitmesi gereken biri varsa karşında ki . Poyraz git bu evden."
"Burası benim de evim bunu unuttun mu. Tamam siz çayınızı için ,kahvenizi için ben de şurada bir kenarda oturup sizi izlerim. Baban seni bana emanet etti başkasına değil.
" Poyraz ben kendime bakabilirim."
Poyraz kolundan tutup sembollerimizi birleştirdi .
"sen beni seviyorsun.bana aitsin ."
"Ne saçmalıyorsun sen, tamam git odaya ne yapmak istiyorsan onu yap. Yeter ki beni rahat bırak"
Diyerek Yankı ile birlikte evden çıkıp arabaya doğru ilerledik, arkamı dönüp sert bir ifade ile Poyraz'a baktım.
" .Ben bir otelde kalırım sıkıntı yok."
diyerek arabaya doğru Yankı ile birlikte gidiyorken Poyraz kolumdan tuttu.
" Hiçbir yere gitmiyorsun Küçüğüm. Henüz iyileşmedin bile. Dinlenmen gerek bunu kendine yapmana izin veremem. Herşey bitti ve artık biraz senin dinlenmem gerek.."
"Poyraz yapma. Ben iyiyim ve artık seni etrafımda görmek istemiyorum. "
"Sera kendini Kandırıyorsun hastaneden yeni çıktın. Her yerin morluklar içinde gelmiş bana iyi olduğunu söylüyorsun."
Yankı Poyraz'ı sakinleştirmek isterken dahada agresifleşmişti.
"bu seni ilgilendirmez. Bitti anla artık seni etrafımda görmek istemiyorum."
Derin bir nefes alıp arabaya bindim. Yankı da benimle birlikte arabaya bindi. Hızlı bir şekilde evden uzaklaştık ve bir otele geldik. Otelde bir tane oda tutup, otelin barına gidip bir şeyler içmek istemiştim ilk defa .Kafamı dağıtmak istedim. Aslında benim bugün en mutlu günüm ama Poyraz sayesinde en mutsuz günüm olmuştu.
" Ne içersiniz efendim."
"Ne önerirsiniz."
" Sizin için özel bir karışım hazırlayacağım.?"
"Tabii ki de göster kendini ,ben bir votka alacağım kararlıyım ama kafamın güzel olmasını istiyorum sarhoş olmak istiyorum bu yüzden bana en etkili içkini ver.
"Tabi.siz nasılsınız isterseniz."
Yankı'nın yanıma geldiğini fark etmemiştim. Omzuma dokunduğunda dikkatlice yüzüme bakıyordu. Hızlı bir hareketle kolumdan tutup beni bardan çıkardı.