Bir arkadaş Daha!

1.2K 59 32
                                    

       Günlerden pazar. Hayatım yine aynı ilerliyorken, bir gün diyerinin kopyası iken yeni bugün başka birşey oldu. Evimizin biraz çaprazında biraz da tam önünde olan ev tutuldu. Ve bugün taşındılar. Tabi annem durur mu kek yaptı ve  benim vermemi istedi.

Elime tepsiyi aldım ve o eve doğru yürümeye başladım. Kapıyı çaldım.

Bella: Selam ben *elimle evimi göstererek* şurdaki oturan komşunuzum. Size de bir şeyler yaptı annem.

Kadın: Ow çok teşekkürler.

X: Anne gelen kim?

Kadın:Karşı komşu. Neyse adım Bonnie.

Bella: Bella *diyerek elini sıktım*

Bonnie:İçeri buyurmaz mısın?

Bella: Belki başka bir zaman.

Bonnie:Peki, tekrardan kek için teşekkürler.

Bella:Birşey değil. Görüşüz.

Bonnie: Görüşürüz tatlım.

Demiş ve arkamı dönüp eve doğru yürümeye başladım üst kata odama çıktım. Ve pencereden bakmaya başladım. Resmen bütün camlarından neler yaptıkları görülüyordu.
Evde 2 kişimi var  hayır hayır 4 kişi var bir aile. Ah napıyorum ben!

Bir dakka biri onların oğlu keki yiyor. Şimdi de beni gördü ve el sallıyor. Direk pencerenin altına indim utançlıktan öldüm resmen.

Ertesi sabah ve bugün pazartesi umarım o çocuğu görmem. Üstüme siyah birşeyler giydim ve aşağıya indim. Sandviçimi ve çantamı alıp okulun yolumnu tuttum.

Okula girdim ve koridorda duran dolabımı açtım kitaplarımı üst raftan aldım ve dolabımın kapağını kapattiğımda elimdeki bütün kitaplar yere düştü. Dolabımın kapağının arkasında diyer dolaba yaslanan ve bana bakan biri vardı ve bana "selam komşu!" dedi.

Ben ise korkudan yere düşen kitaplarımı topladım ve yanıma çömelip bana yardım etti son kitabi da ayağa kalkıp:

X: Böyle olmasıni istemedim pardon. *son kitabıda uzattı* ben Timothée Chalamet yeni taşınan komşunum.

Bella: *elinden kitabı alırken* ben de Bella, B-bella holland. Memnun oldum.

Timothée:ben de bu arada dün getirdiğin kekler gerçekten çok güzeldi.

Bella:Teşekkürler.

Timothée: İsterse-

Matilda:Timothée kızı rahat bırak.

Timothée kendi dolabından kitaplarını aldı. Ve sınıfına girdi.

Matilda:kardeşimin kusuruna bakma lütfen o biraz sinir bozucudur. Ben Matilda.

Bella: Bella.

Aynı sınıfa girdik ve dersi dinlemeye başladık gün boyu bizimkilerden kimse gelmedi bu yüzden bende matilda ile takılmaya başladım gun sonunda beni sevdiğini söyledi ve bir gün evlerine gelmem gerektiğini. Bir arkadaşım daha olmuştu! Çok mutluydum. Ve daha sonra eve gittim.

Aşk Bu Mu?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin