Sürtükler

871 39 6
                                    

Odama girdim ve üstüme rahat birşeyler giymeye başladım. Daha sonra ödevimi yaparken gözüm Matildala'rın evinin camına takıldı bir odaydı. Sonra odaya biri girdi bu Timothée. Ona bakıyordum ki telefonum çaldı arayan Amybeth. Telefonu açtım ve konuşmaya başladı:

Amybeth: Hey napıyorsun?

Bella:Neden okula gelmedin, ya da gelmediniz?!

Amybeth:ıımm şey..... Jaeden gelmedi mi?

Bella:Hayır.

Amybeth:oww o zaman tek başına ne yaptın?

Bella:Tek başıma değildim. Bizim evin biraz çaprazında olan eve birileri taşındı. Bugün okulda onlar ile tanıştım. Matilda diye biri beni sevdiğini söyledi öyle.

Amybeth: Demek bizi sattın ha?

Bella:Ne hayır öyle birşey yok sizi as-

Amybeth:AHAHAHAHA Şaka yaptım.Bizi satmayacağını biliyorum. Senin adına sevindim yeni iki arkadaş ha.

Bella:Yani bilmiyoru ikisi kardeş ve Timothée ile konuşurken Matilda geldi Timothée ile tam konuşamadım. Hem yarın gelirseniz sizi onlar ile de tanıştıra bilirim.

Amybeth: Ben kabulum. Jaeden de kabul eder. Ama Marcus u bilmiyorum yani biliyorsun pek sosyal değil odasından sadece yemek için çıkıyor ve tuvalet için.

Bella: 2 arkadaştan zarar gelmez :)

Amybeth:İyi peki yarın görüşürüz.

Bella: Görüşürüz.

Telefonu kapadım ve ödevi yaptım. Bizim bir grup var bilirsiniz arkadaş grubu Jaeden,ben,Amybeth ve Marcus un olduğu bir grup adı "Sürtükler" evet aynen böyle. Oraya ödevi yazdım. Sonra annem yemeğe çağırdı. Ona okulda olanlardan bahsettim tabi dolap yerini çıkartarak.

Odama geldiğimde toplu arama vardı onlara da anlattım detayana kadar. Dolap yerinide katarak sonra lambayı kapadım ve uyudum.

Sabah olduğunda banyo yaptım ve üstüme siyah bol birşeyler giydim bugün benden dersi var. Makyaj yapmadım ve yapmıyorum da. Sonra da dışarı çıktım Matilda ve Timothée de çıkmıştı. Onlar ile beraber gittim okula.

Bizim okulda bir mekanımız vardır. Okula giren iki kapı var. Bizim olduğumuz yer de ikinci kapı nın orda. köşesinde bir ağacın yanındaki 2 tekli koltuk vardır. Hep orda oluruz ben ve Amybeth koltuklara geçeriz. Marcus yerde oturur çoğunlukla, hatta Marcus olduğumuz yerde bile olmaz ama hep okulun biyerlerinde yere oturur bazen arkasını dolaba bazende duvara yaslar. Jaeden ne neresi boşsa oraya koltuğun kenarı olur, yer olur yada ayakta sırtını yaslaya bilecek biyer olsun yeter ona.

(Taslak çoğunlukla böyle olur)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Taslak çoğunlukla böyle olur)

Bu sefer de böyleydi Amybeth ve Jaeden koltukta marcus da doalba yaslanmış şekilde. Biz 1. Kapıdan girdik. 2. Kapının karşısındaki kapı. Yürüdük ve yanlarına geldik.

Bella:Selamm.

Amybeth:Selam.

Bella:Tanıştırayım bunlar Timothée ve kardeşi Matilda. Jaeden,Amybeth ve üvey kardeşi Marcus. Biz burda sürtukler olarak biliniriz. Yani eyer bizimle takılmak istemezseniz anlarım sizi.

Marcus bize bakarak göz devirdi.

Matilda:Saçmalama sizinle takılmayı çok isterim.

Marcus:Ah tamam ben gidiyorum.

Amybeth:Marcus nereye?

Marcus:Der-SE

Amybeth:Tanışmaktan utandım demiyorsunda.

Marcus:Bella nın bir başka sevgilisini çekemiceğim.

Dedi ve gitti.

Amybeth:Onun kusuruna bakmayın böyle şeyler söyler durur. O tam bir sürtük.

Sonrasında ders başlayana kadar konuştuk ve eğlendik. Gün boyu böyle geçti sadece ben Amybeth ve Matilda olarak. Diyer üçü ne geldiler ne bizimle ne de ayrı olarak. Daha sonra evlere dağıldık.

***************************************************************
Bunu goggle ye yazarsanız marcusla ilgili bir edit çıkıcaktır. https://pin.it/6oqRyPo https://pin.it/6FyFctP
Bakmak isteyen bakabilir.

Aşk Bu Mu?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin