Ve günlerden cumartesi. Louis ile buluşmak için üzerimi giyinmeye başladım.
Ve çantama bir kaç sandiviç yapıp ve havuçlu kek dilimi kesip attım. Ve cüzdan mendil gibi şeyleri de koyup çıktım evden saat 10 gibi çıktım ve 11 gibi de vardım. Ve Louis le buluşmak için ayarladığımız yere geldim ve beklemeye başladım gözlerim Louis'i ararken Timmy'i buldu! Daha sonra bir şey arayan Timmy nin yanına geldim.
Bella:Timmy?
Timmy:Bella?
Bella:kimi arıyorsun?
Timmy:Louis'i
Bella:ben de. Sana benim de olucağım dan bahsetmişmiy di? Bana senin olucağını söylemedi çünkü
Timmy:hayır.
Bella:ben bir arayım.
bana ter basmıştı, telefonumu çıkardım ve Louis'i aradım ama mesaj bırakma yeri geldi ve söyle diyordu "merhaba, Ölmüş ya da yakın da ölücek olan Louis'e ulaştınız mesaj bırakın" ben de bıraktım "ölmüş olsan iyidir çünkü yoksa ben öldürüceğim" ve 4 dk sonra da mesaj yazdım ki ben online olunca o da oldu ve bana yazmaya başladı. "SÜPRİZZ! Bir tane olmadığını söylemiştim. Eve bir birinizi sevdiğini söylemiş olarak dönmesseniz artık ben açıklarım haberin olsun. Tam zamanı ;p" "emredersiniz paşam. Eve evlenmiş bir şekilde döneriz artık" "olmazz ben olmadan düğün mü olur."
"Louis yapıcağın işin ben" "sen? Hah"Peki sakinim evet gayet sakinim hiç ter altın da ya da baskı altın da stresli hissetmiyorum gayet sakinim huzurluyum.
Timmy:ee ne diyor?
Bella:bir birimize süpriz yapıcakmış ama o amcasından dolayı gelemiyor şimdi.
Timmy:peki biz dolaşırız artık.
Bella:olur.
Sonra para verip bilet aldık. Sonra da dolaştık ağaçlar ve sessizlik için de konuşmaya başladık. Ona her bakışım da büyüleniyordum. Dalgalı saçları, renkli gözleri, yüzü, giyim tarzı, benimle konuşması her şeyi onun olması,adının geçmesi bile etkiliyiyordu beni. Daha sonra geyiklerin dolaştığı yere geldik ve bir kaç geyik sevip keçilere geçtik onlara yem vermek için yem aldık ve hem sevip hem de verdik.
Bir kaç hayvana da uğradıktan sonra nehirin olduğu yere geldik ve ayakkabılarımızı çıkartakarak suya soktuk. Ben hazırladığım sandiviçleri çıkarttım ve birini ben diyerini de Timmy yedi sonra tekrar konuştuk.
Timmy:Matil da ve Amybeth sevgilileri ile başka bir şehirde ayrı bir eve çıkmak istiyorlar.
Bella:Annen baban ne diyor bu duruma?
Timmy:Matilda,Amybeth ile gittiği için sesini çıkarmadılar bu ay ayrı eve geçerler sanırım.
Bella:sen ne diyorsun bu duruma?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Bu Mu?
FanfictionSevgidiğim biri var söylemeli miyim? ya beni sevmiyorsa... ya başkasını seviyorsa. Ya benim onu sevdiğimi öğrendiğinde benimle dalga geçerse. Çok kararsızım napıcağım ben, napmalıyım? Aklımda bin tane soru işareti var. Hangisine cevap bulmalıyım? H...