Doğum Günü

321 26 22
                                    


Saate bakarken bugün 31 Mayıs olduğunu görür görmez gözlerim sonuna kadar açıldı saat 23.54 olmuştu. 6 dakika sonra 1 haziran abimin doğum günü!

Abime mesaj attım.

Bella:hey eve gelmeye niyetin yok sanırım.

Tom: evet bugün eve gelemicem arkadaşımdayım. Anneme söyle lütfen.

Bella: bu saatte sence annem ayakta mı dır?

Tom: o zaman sen niye gu saatte uyanıksın?

Bella: sen neden sen ondan

Tom:kim de kalıyorsun?

Bella: evdeyim

Tom:inanmıyorum fotoraf yolla

Işığı yakıp tepeden  fotorafımı çekip yolladım.

Tom: neden üzerinde erkek kıyafeti var?

Bella:ne yani hiç mi olmamasını tercih ederdin?

Tom: Bella şaka yapmıyorum noluyor?

Bella: tamam tekne partisindeydim ve Matilda üzerime kustu. Timothée de teknede bunu bula bildi. Hem fotoraf yollama sırası sen de

Tom: ne yani abine inan mıyor musun?

Bella:aynen öyle

Tom:

Bella:peki tamam iyi eğlenceler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bella:peki tamam iyi eğlenceler.

Ve saat 00.01 olmuştu aynı zamanda bim mesajımı görememiş görünüyordu biliyorum doğum günü işleri. Yukarı çıkıp üzerimi değiştirdim ve mutfağa indim. Gerçekten fazla yorgundum ama pasta yapmalıydım.

Yaklaşık 1 saat sonra pasta bitti ve ben de bittim. fazla ihtişamlı bir şey yapmadım olduğu kadar işte. Ve sonra da eşyaların arkasına koydum pek görünmüyordum iyi iyi. Sonra da yatmaya gittim.

~Ertesi sabah~

Evet yorucu bir gün daha abim gelmemişti ve annem görünüşe bakılırsa işteydi ve bugün geceye kadar gelmiceğinden eminim. Bir mot buldum annem den abime. Peki peki. Sonra instagrama girip abimin story sine baktım ve arkadaşlarımın. Herkes abimin doğum gününü kutlamış ve abim de story sinde paylaşmıştı. Peki daha gün bitmedi öyle değil mi?

Akşam için planlarım vardı ve yapmak için markete gittim. Bir kaç abur cubur aldım ve bir hediye. Ona bir çizgi roman aldım evet basit gir hediye ama onun için değeri büyük.Eskiden  abimin doğum gününde  babamın hediyesiydi ve en sevdiği romandı romanı kaybedince ve roman nadir sayida olunca bir daha bulamamıştı. Bunun yanına bir de babam dan bana kalan saati vericektim ben kullanmıyordum ve gözüm gibi bakmıyordum sadece baktıkça ağlıyordum. Ama onun gözügibi bakacağına eminim.

Daha sonra babamın mezarına gittim çünkü abim doğum gününde aynı saatte babamın mezarına giderdi. Ve oraya bir not koydum ona doğum günü süprizini yapacağım yeri söyleyen bir not. Sonra da sahile geldim havanın kararmasına 1 saat gibi vardı yere güzel bir örtü serdim ve aldıklarimı üzerine koydum. Yaptığım pastayıda koydum ve bekledim.

Tom' dan anlatım:

Arkadaşlarım ile güzel bir gece geçirdikten sonra sıra babamın mezarına gitmek kalmıştı. Gittim ve biraz orda durdum bir kağıt gördüm ve aldım üzerinde "tom'a" yazıyordu. Alıp açtım ve sahil kenarina gitmem yazıyordu. Peki zaten yakın dı ben de gittim. Ve geldiğimde:

Bella'dan anlatım:

Bella:İyi ki doğdun!

Demiş ve koşarak ona sarılmıştım ona sım sıkı sarılıyordum. Bu sarılmayı özlemişim.

Tom:hey burası çok güzel

Bella:hadi gel

Yere oturduk ve pasta daki mumları yaktım. Ve doğum günü şarkısını söylemeye başladım.

Bella:...bir dilek tut ve üfle

Tom: dileğim gerçek olucak mı?

Bella:bilmem

Tom:peki

Dedi vs üfledi sonra ikimize de birer dilim kestim ve gün batımını izledik.

Tom:biz sevgilimiyiz?

Bella: bunları yapmak için illa sevgili mi olmak lazım?

Ev hava kararmış yıldızlar çıkmıştı. Biz de doymuştuk. Yatıp yıldızlara bakarak konuşuyorduk ve sıra hediye aşamasına geldi.

Bella:al bakalım beğenecek misin

Tom:sen aldıysan neden beğenmeyeyim ki

Tom hediyeyi açar açmaz gözleri doldu

Tom'dan anlatım:

Gözlerim dolmuş hatta yavaştan taşıyordu. Bu babamın saati ve bu çizgi roman beni çocukluğum a hem de babama götürmüştü. Hiç düşünmeden Bella ya sarılmıştım

Tom:seni seviyorum kardeşim

Bella: seni seviyorum abi.

■■■■■■■

İyi ki doğdun Tom Holland, iyi ki varsın <3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyi ki doğdun Tom Holland, iyi ki varsın <3

Aşk Bu Mu?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin