(Selamm, nasılsınızz? Umarım iyisinizdir. Uzatmadan hikayeye geçelim)
*öncelikle bu bölüm diyer bölüme gelen yorumlara göre yazılmıştır bu yüzden bu bölüm ve bundan sonraki bölüm küfür içere bilir-bu bölümde hiç olmaya bile bilir-.*
...Tom odadan çıkınca arkasından göz devirdim ve yatağıma yatıp üzerime yorganı çekip telefona bakmaya başladım. Daha sonra whatsapp a girip Jaeden a yazma ekranına girdim (siz anladınız nasıl yazsam bilemedim) ve uzun süre baktım bir sanal klavyeye bir de Jaeden in profil fotorafına. Yazmalı mıydım yoksa yazmamalıydım?
Bir kaç dakika öyle durduktan sonra vazgeçtim ve ekrandan çıkıp, telefonu şarja takıp, yorgana iyice sarılıp boğazıma kadar çekip arkamı döndüm ve uyudum.
Pazar sabahı,güzel uykumun içine abim etti. Üstümden yorganı çekip bir de üzerine perdeyi açınca bütünnn uykum kaçtı.
"Odadan çıkınca da 4 dk ya kahvaltıda olll" dedi.
Odadan çıkınca da saate baktım. Saat 9.43 müü hafta sonu hiç bu kadar erken kalktığımı hatırlamıyorum. Sanırım hatırlayamam da çünkü kalkmadım 2 dk telefona baktıktak sonra üzerimden yorganı çekip bacaklarımı yatağın dışına aldım ve kollarımı iki yana açıp güzelce esnedim.
Sonra ayağa kalktım ve yatağıma söyle bir baktım. Evet dağınıktı ve toplamaya niyetim yoktu sonra kapıya doğru giderken birden abimin içeri girmesi ile irkildim. Bana ve yatağıma bakıyordu. Bu bakışı biliyordum.
Bella:bana öyle bakma ben de şimdi toplayacaktım.
Tom:*kaşlarını kaldırdı ve* bence de topla ve elini hızlı tut.
Dedi ve çıktı. Pufff şimdi bunu mu toplicam.
Herneyse söylene söylene yatağı bir şekilde topladım ve kahvaltıya indim. Kahvaltıda annem yoktu işteydi. Ve abim baya güzel hazırlamıştı.
Bella:oo Tom Bey beni şaşırtıyorsunuz.
Tom:Bu çok basit bir kahvaltı Bella.
Bella:bu basitse güzelini merak ediyorum.
Tom:Tamam hadii biraz hızlı ye. Saat 11 de buluşucağız.
Bella:*göz lerimi devirdim ve yemeğe döndüm*
Tom:hey bana gözlerini devirme ikisini de çok seviceksin eminimm.
Bella:pekiii.
Dedim ve yemeğe başladım yaklaşık bi 20 dakka sonra sofrayı topladık ve abim beni üzerimi değiştirmem için odama yolladı.
Evet yine o içinde üç beş şey olan dolabı -tamam,tamam üç beş tane olmasa da çokk değil işte-açtım ve boş boş baktım.Ve yine klasik Bella gibi giyindim aşağıya inince abimin koltuğa oturmuş ve telefona bakarak beni bekler bir vaziyette buldum.
Telefonda kafasını kaldırdı ve:
Tom:sana üzerini değiştirmeni söylemiştim.
Bella: değiştirdim ya
Tom: pijamanı çıkarıp başka bir pijama giydim demiyorsunda.
Bella: Her neyse hadi gidelim.
Tom:hayır seni ben giydiriceğim.
Bella:oldu canım başka?!
Tom:hımm....birde-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Bu Mu?
FanfictionSevgidiğim biri var söylemeli miyim? ya beni sevmiyorsa... ya başkasını seviyorsa. Ya benim onu sevdiğimi öğrendiğinde benimle dalga geçerse. Çok kararsızım napıcağım ben, napmalıyım? Aklımda bin tane soru işareti var. Hangisine cevap bulmalıyım? H...