X:ben de Louis
Hem Louis e bakıyor hem de eline bakıyordum 2 sn öyle kaldıktan sonra elini sıktım ve gülümsedim. Otobüs kalkmaya
Başladı.Bella:fikrini ne değiştirdi?
Louis:fikrimi değiştirdiği mi kim söyledi?
Bella:bilmem arkan dan "ben Bella" diye bağırdıktan sonra cevap gelmeyince insan bi yanlışkık yaptığını sanıyor. Aynı zaman da tanışmak istemediğini sandım.
Louis: evet tanışmak istemiyordum. Hem tanışmaya gelmedim. Sadece sen öyle diyince içim rahat etmedi.
Bella:hoşça kal o zaman.
Louis:iniyor musun?
Bella:iniyor muyum?
Ve evet iniyordum çünkü evimin önün deyim. Eve girer girmez kapıyı geri kapıyordum çünkü annem masa da elinde kağıt ile sinirli bir şekilde oturuyordu. Ve sinirli bir ses tonuyla "Bella!" Diye bir ses duymayayim mi? Şimdi sıçtım iştee.
□□□□□□□□□□
Ve şimdi odamdayım. Neden çünkü okuldan anneme mektup gelmişş. Şikayet işte çocuğunuz bla bla bla yüzünden okula saat 6 de gelmesi gerekiyor. 8 de başlayan derse 6 da mı gidicem?! Ha bide gitmessem eyer sınavlardan yüksek bile alsam 20 puan öyle de böyle de düşücek miş. Annemin bunları görmesi peki ve yüksek sesle okuması 🤠👍
İşte ceza anı. Okuldan ceza almıyormuşum gibi bir de annem den aldım odam dan çıkamam 1 hafta boyunca okul cezam da aynı. Sanırım Louis de aynısını aldı. 6 da okulda olmam için 5.20 de falan kalkmam gerek.
Tamam şimdi ödevimi yapalım. Tabi bu kadar karmaşa içinde ödevleri bulursam.
""""""""""
Bir kaç uzun arayıştan sonra da bulup yaptım. Şimdide Amybeth ve Matilda yı aramam gerekiyor.■■■■■■■■■■■■■
Onları da arayıp iyi olduklarını öğrendik ten sonra annemin uyumasını bekledim. Bugün gece işe gittiği için sabah uyuyor.
Kapımı aralıyıp bir kaç bakış attıktan sonra annem uyudu. Ben de fırsatı değerlendirip parmak ucunda yürümeye başladım. Dış kapının önünden geçerken anahtar sesi gelmeye başladı ve annem gözlerini aralamaya. Hızli karar ile kapıyı açmam ile annem de gözlerini açtı. Abim de kapıyı kapayıp arkamda durmaya başladı.
Annem:Bella odandan dışarı çıkamassın!
Bella:biliyorum ama sen açmayınca kapıyı açmak sorunda kaldım.
Tom:ne aslında ben anah-
Ve pat abimin ayağına ayağım ile üzerine basıyordum
Bella:anahtarını unuttun evet evt insanlık hali canım
Abime döndüm ve "dimi" diyen bir bakış attım.
Tom:hıhı aynen u-unutmuşum
Ayağımı çektikten sonra ayağını tutmaya başladı ben de hemen mutfağa gidip yiyecek bir şeyler alıp odama çıktım.
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
Telefona bakarak bir kaç paket bittikten sonra ve saat su gibi geçtikten sonra -saat 23.26- aynı zaman da annemin de işte olma sonuçu rahatım.
Yatağıma yan yatmış,oda da ay ışığından ve telefonumdan başka ışık girmeyerek ve bacaklarımı karnıma kadar çekerek "cafe vlog" izlerken buldum kendimi. Vücudum mayışmış, video sarmış ve rahatlatmış ,vücudum uyku için kendini hazırlamış ve göz kapaklarım yavaş yavaş kapanmaya başlamıştı. Söyle bi 10 sn ye kapatsam rüyadayım öyle söyleyeyim. Gözlerim kapanıyor ve ben de zorla açıyordum.
Huzur ve sessizliği pencereme gelen küçük çakıl taşları bozdu. Bi 5 kere falan gelse de aldırmadım çünkü hiç kalkasım yok. Sonra 10 oldu 15 oldu 20 oldu derken. En sonunda ayağa hızlıca kalktım. Ve penceremi açarak bağırdım çocuğun yüzü görünmüyordu çünkü karanlıktı aniden söyle dedim:
Bella:Siktir git başımdan!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Bu Mu?
FanfictionSevgidiğim biri var söylemeli miyim? ya beni sevmiyorsa... ya başkasını seviyorsa. Ya benim onu sevdiğimi öğrendiğinde benimle dalga geçerse. Çok kararsızım napıcağım ben, napmalıyım? Aklımda bin tane soru işareti var. Hangisine cevap bulmalıyım? H...