.....Pencereden baktığımda yüzünü göremiyordum sadece karanlık bir insan duruyordu. Ardından zil çalıyordu abim veya annem açar diye birşey yapmadım. Sonra bir kaç kere daha çalınca abim "Bellaa açsana şu kapıyı ne duruyorsunn" diye bağırdı. Ben de aşağıya indim ve kapıyı açtım. Açtığım da hiç beklemediğim biri vardı.
Elinde bir kutu ile bana gülümseyen bir adet Cory beklemiyordum. Ben şaşkınlıktan Cory nin yüzüne bakarken Cory bana kutuyu uzattı. Abim kim gelmiş diye bağırınca kendime gelip ona "hiçç" dedim ve kutuyu aldım.
Cory:Sabah sana da bir kaç tatlı almıştım *kutuya bakarak ve elini ensesine götürüp geri çekerek* ne sevdiğini bilmediğim için karışık aldım.
Kutuyu açtığım da neredeyse her çeşit tatlı vardı. Macaronlar, rulo pastalar,ekler.... ve bir kaç çeşit daha.
Bella:Ahh Cory çok iyisin ama ben bunu kabul edemem bu çok pahalı tutmuş olmalı.
Cory:Hadi ama ne kadar tuttuğunu boşver.
Elindeki kutuyu kenara bıraktım ve aniden Cory ye yavaş yavaş akan göz yaşlarım ile birlikte sıkıca sarıldım 2 saniye sonra oda karşılık verdi. Gözlerim kapalı sarılıyordum. Yavaşça gözlerimi açtım ve karşı evde pencereden bize bakan Timothée mi o? Onu gördüğümü farketmiş olucak ki anide yanan lamba kapandı. Beni mi gözlüyordu o?
Her neyse şuan onu düşünemiceğim. Cory den ayrıldığımda.
Bella: Teşekkür ederim. Hadi içeri gir.
Cory:Abin ve annen uyumak üzere olmalı ben g.elmesem daha iyi olucak.
Bella: İyi ya biz de benim odam da yeriz.
Cory:Umm bilemiyorum-
Bella:Evet biliyorsun
Onu kolundan içeri çektip kapıyı kapattım. Sonra Cory yi gizlice odama çıkardım ve ben mutfağa indim. Evett şimdi tatlılardan bir kaç tanesini ayırdım ve kahve yapıp tatlıyıda alıp odama çıktım. Koltukta oturan Cory ye kahvesini uzattım sonra da yatağa oturdum ve tatlıyı ortaya koydum. Sessizce konuşuyorduk. Tatlılar ve kahveler azalıyordu.
Cory nin söylediğine gülerken gözüm pencereye kaydı ve yine orda duruyordu. Amacı ne bunun? Ayağa kalktım ve perdeyi kapadım. Sonra tekrar oturdum 1 saat sonra sona gelmiştik. Herkes uyuyordu ve aşağıya yavaşça inip kapının yanina geldik Cory dışarı çıktı ve ayakkabılarını giydi.
Bella:Herşey için teşekkürler Cory.
Cory:Asıl ben sana teşekkür ederim o zaman görüşürüz.
Bella:Görüşürüz.
Son bir kere daha sarıldıktan sonra gitti. Kapıyı kilitleyip odama çıkıp bardakları topladım. Sonra da yatağıma girdim ve mesaj geldi.
Cory:İyi geceler.
Bella:iyi geceler.
Sanırım telefon numaramı abisinden aldı neyse arkamı dönüp uyudum.
~•~
Aklımda fikir olmadığı için kısa oldu. Yb fikir gelirse haftasonu gelir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Bu Mu?
FanfictionSevgidiğim biri var söylemeli miyim? ya beni sevmiyorsa... ya başkasını seviyorsa. Ya benim onu sevdiğimi öğrendiğinde benimle dalga geçerse. Çok kararsızım napıcağım ben, napmalıyım? Aklımda bin tane soru işareti var. Hangisine cevap bulmalıyım? H...