Güzel olmak her kapıyı açar mı?

649 41 10
                                    

  Yeni bir gün başlamıştı. Okula hazırlaniyordum dolabımı açtım ve herzaman ki gibi dağıtık dolabımdan bir gri eşofman altı, bol ve uzun siyah tişört. Evet bu kadar çantamı aldım ve saçımı açıp geri topladım. Ben diyer leri gibi değilim güzellik miş hayir hayir hayır ben ve güzel olmak makyaj yapmak güzel giyinmek yan yana getirilemez.

Ama Amybeth kesinlikle benden bin kat daha güzel spor yapıyor güzel giyiniyor, makyaj yapmasa bile güzel bakimina da dikkat ediyor bana gelince ıım... bunların hiç birinide yapmıyorum evet ama pasakli değilim temizim sadece o şeyler bana göre değil.

Neyse dediğim gibi çantamı aldım ve annem den beni okula bırakması için rica da bulundum annem ile aram pek iyi denilemez ama yine beni sever. Okula geldim ve içeri girdim.

Neden se gözlerim ilk önce marcus u aradı. Ve gördüm de tam yanına gidiyordum ki beni kolumdan tutan bir kol beni engelledi.

Amybeth di yine MÜTHİŞ gözüküyordu. Ciddiyim çok güzel heleki gözleri.

Amybeth:Bella sana kaç kere daha diceğim bunları giyme diye bu akşam bize geliyorsun itiraz yok.

"Bize geliyorsun" lafı şudur: bize giliyorsun ve seni baştan sona giydiriyorum. Demek oluyor. Etrafıma şöyle bir baktım ve herkes güzel güzel giyinmiş. Tualet te girdigimde aynaya bakarak makyaj yapan kızlardan geçilmiyor. Güzel olmak neden bu kadar önemli ki?

Her neyse ders matemeatik. Ve bu sefer yanımda matilda var. Matilda yıda incelediğimde o da diyerleri gibiydi. Bilmiyorum bu okulda böyle olmayan bitek benim herhalde.

***
Evet iştee korkutuğum ve bir o kadar da istemediğim an a geldik. Amybethlere gitmek. Ne olucaksa bir an önce olsun kafasıyla onlara gittik ilk önce bir kaç ödevi bitirdik ve daha sonra Amybeth kıyafetlerine bakmaya başladı. Bir kıyafet bulmuştu da.

 Bir kıyafet bulmuştu da

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beni böyle giydirmişti. O makyaj malzemelerine bakar ken ben eteğimi aşağıya çekeme çalışıyordum ne kadar çeksemde çekim inmiyordu. Bu çok kısaydı ve bana göre değildi. Açıkcası bunun içerisinde kendimi çıplak hissediyordum. Ama napayim hayırda diyemiyorum ve Amybeth ide kırmak istemiyorum. Ben hala eteğimi aşağıya çekiştirirken Amybeth arkasına "işte buldum!" Diyerek döndü ve eteğimi hemen bıraktım.

Yatağın üzerine oturduk ve bana birşeyler sürmeye başladı surdukçe rahatsız oluyordum. Makyaj yaptığı için değil, sürülen makyajı açık açık hissettiğim için. Bir kaç dakika geçtikten sonra aynanın karşısında duruyordum ikimizde bana bakıyorduk.

Daha sonra pat diye içeriye marcus girdi bize baktı -hayır daha çok benden gözünü ayırmadı- ve kaşlarını çatarak "ne o sevgilin Timothée ile falan mı buluşucaksın?" Dedi. Beni böyle Amybeth den başka kimse görmemişti.

Amybeth onu kapidan çıkardı ve terkar bana dönüp onu takmamamı söyledi. Marcus herşeyi yıkıp döker Amybeth de onun arkasını toplardı. Sonra bana beğenip beğenmediğimi sordu. Ona beğendigimi ve çok teşekkür ettiğimi söyledim. Bir kaç fotoraftan sonra dışarı çıktık. Evet BÖYLE benim için çok garip hiç böyle çıkmadım. Saat 8 gibiydi ve hava kararıyordu. Amybeth in annesi bizim böyle çıkmamıza izin vermedi ve pekişimize Marcusu da taktı. Her iki tarafta birbirimizi istemesekte mecburduk.

Biz önde Marcus arkada yürüyorduk. Daha sonra dondurmacıya geldik. Ve dondurma aldık kadın bana dondurmayı uztırken "Bu güzeller güzeli bayanada iki top dondurma"dedi.

O an Marcus ve Amybeth bana baktı. Amybeth sırıtıyordu. Ben ise
O kadar utandım ki yerin dibine girdim. Üstümü değiştirmek için eve geri dönerken kendime şunu sordum "Güzel olmak her kapıyı açar mı?"

Aşk Bu Mu?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin