(Diyerleri Cory nin ismini biliyor sayın)
Timothée'nin anlatımı:
Bugün olanlar pek de iyi değildi ve arkadaşımı kaybetmek istemiyordum. Ben özür planı hazırlarken Bella'nın dış kapısının açık olduğunu farkettim napıyor diye bakarken Cory yi gördüm. Bella ile sarılıyorlardı. Bella beni gördü. Telaşla lambayı kapadım.
Sonra karanlıkta göre bildiğim kadar onlara bakıyordum. Bella Cory yi içeri aldı. Bir kaç dakika sonra Cory Bellanın odasına girdi ve koltuğa oturdu. Ardından Bella elinde iki fincan ve bir kutu ile girdi. Onlara bakıyordum evet ama bununneden yaptığımı kendimde bilmiyordum. Bir süre sonra kahka atmaya başladı Bella. Marcus un dediği doğru mu? Gerçekten de sevgili olabilirler mi diye düşünürken Bella beni tekrar farketti ve ayağa kalkıp perdeyi kapadı. Siktir yanlış alnamış olmalı. Yatağımın üzerine oturdum ve bir kaç dakika duvara baktım bir karar veriyordum ve verdiğim karar uyumaktı. Beni tekrar yakalarsa iyi olmicağını biliyordum.
Yatağa uzandım ve tavana baktım. Sevgililer mi? Ya da sadece arkadaş. Timothée kendine gel sevgili olsalar bile bundan sanane ama içim içimi kemiriyordu. Bu yüzden de Marcus a yazdım.
Timothée: Marcus uyanık mısın?
Marcus: Evet, noldu?
Timothée: Sence Cory ve Bella sevgili mi?
Marcus: Neden ki nerden çıkardın bu saatte?
Timothée: Cory bu saatte Bella nin evine elinde bir kutu ile geldi.
Marcus:Wow olma ihtimai yüksek.
Timothée: peki sağ ol yarın okul da görüşürüz.
Marcus:Görüşürüz.
Kafami fazla sorunun kurcalamasına izin vermeden uyudum.
Marcus'un anlatımı:
Gece vakti Tim bana yazmıştı. Sonra bana soru sordu ve soruyu isteksiz olarak cevap verdim. Tim ile konustuktan sonra içimi bir duygu kapladı. Değişik bir şey hüzün ve acı gibi. Sonra dolabımda sakladığım ot u aldım ve evden çıktım. Biraz yürüdüm ve bir banka oturup otu yaktım ve içmeye başladım. Biraz daha ictikten sonra oturduğum halde etraf donmeye başladı değişik değişik şeyler görmeye başladım. Sonra ayağa kalktım ve yürümeye başladım en sonunda yere düştüm ve olduğum yerde kaldım.
Jaeden' den anlatım:
İnternette geziniyordum ve bir kac video ya bakıyordum daha sonra dışarıdan bir ses geldi ve gece gece ne sesi diyerek pencereden aşağıya bakmaya başladım. Ve gördüğüm şey kaldırımın kenarında oturan Marcus. Sonra el fenerini aldım ve Marcusa tuttum. Gözleri şişmişti belli ki yine ot içmiş. Aşağıya indim ve onu kolundan tutup bizim eve getirdim. Kendine gelmesi için biraz su verdim ve banyoya gitmesini söyledimgeldiginde hala biraz ot un etkisindeydi. Uyumasi icin yatağıma yatırdım ve bir kaç dakika sonra uyudum. Ardından Amybeth e yazdım.
Jaeden:Hey nasılsın?
Amybeth:iyi neden ki?
Jaeden:tamam direk konuya giriyorum Marcus şuan yanımda uyuyor ve ot içmiş. Marcus bir şey olduysa ot içer noldu?
Amybeth:(bugünü kısaca özetler)
Jaeden:ben onunla konuşurum.
Amybeth:evet iyi olur.
Jaeden:Tamam görüşürüz.
Amybeth:Görüşürüz.
Ardından Bella ya yazdım.
Jaeden:Bella?
~•~
Bence bu bölüm gibi olmadı olaya sadece genis baktık ve güzel de olmadı. Aklımda fikir yokkk sizin varsa lütfen söyleyin. Neysem sizi seviyoree <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Bu Mu?
FanfictionSevgidiğim biri var söylemeli miyim? ya beni sevmiyorsa... ya başkasını seviyorsa. Ya benim onu sevdiğimi öğrendiğinde benimle dalga geçerse. Çok kararsızım napıcağım ben, napmalıyım? Aklımda bin tane soru işareti var. Hangisine cevap bulmalıyım? H...