Tekne 2

321 26 13
                                    


(Bölüm şarkılıdır medyadan şarkıyı açabilirsiniz)

Timothée:Arkaya geçelim mi?

Bella:ne?

Timothée:teknenin arkasında oturup konuşa biliriz

Bella:tamam olur.

Ve onrada geminin arka tarafına bir bardak şarap alıp geçmiştik. Ve demirlerden ayaklarımızı uzatıp sallıyorduk. İlk bir kaç dakika konuşmadık. Aramızdaki sessizliği bozan Timmy oldu,

Timothée:Deniz yildızlar altında çok güzel duruyor

Bella:evet öyle

Timothée:.....söylesene annenle aranda ne var?

Bella:ah bunu konuşmasak

Timothée:neden?

Bella:ben doğduğumda annem ev den gitmiş ve bana ve abime babam bakmak zorunda kalmış. Babam yine bir gün işten gelirken kaza yaptı ve bilirsin işte. Sonra Annem geldi ve o günden beri hala ona kızgın ve kırgınım yani nasıl konuşurum ki.

Timothée:ow özür dilerim.

Bella:hayır aslında birine anlatmak rahatlattı.

İkimiz de hafif gülümsemiştik ve ben denize bakarken o yıldızlara bakıyordu. Kafamı hafif ona çevirdiğimde gozlerinde bir deniz, deniz de yildizların parlamaları görünüyordu. O an sadece gözlerine odaklanmıştım sadece. Saçları, parıldayan gözler- ne Bella kendine gel ne diyorsun sen. Gözlerine bakmayı kes. Ve tekrar denize bakıyordum ki o gözler ile yine karşılaştım.

Yıldızlara bakarak

Timothée:ee sevdiğin var mı?

Bella: ne a h-hayır neden sordun ki şimdi?

Timothée:peki hiç âşık oldun mu?

Bella:*kafamı hafifçe sağ sola salladım ve bana bakarak konuştmaya başladı*

Timothée:gerçekten hiç mi bu sıralar bile mi?

Bella:hayır maalesef beni beyenen yok ya da seven

Timothée: emin misin? Sanki Cory seni seviyor gibi.

Bella: Hayır sadece arkadaşım hem şu aralar pek görüşmüyoruz sanırım sevgilisi var. Hem bu sorularla nereye varmaya çalışıyorsun?

Timothée:hiç sadece sanırım âşık oldum.

O an sanki vüduma görünmez mermiler yiyor gibiydim ama neden? Bunlar da neydi bu duygu da neydi böyle. Âşık değilim hayır olamaz da hem bu âşk değil iki saniyede âşık mı olunur? Ama ya iki saniyedir âşık değilsem ve bunca zamandır farkına varmadıysam? Hayır kes şunu iç sesimle tartışama-

Timothée:hey iyi misin?

Bella:e-evet emin misin?

Timothée:neyden?

Bella:âşık olduğundan?

Timothée:bilmiyorum onu görünce kalbim hızlı atmıyor yada başkasıyla görünce kıskanmıyor ya da giydiği her elbise ona yakışmıyor değil. Onun yüzü ve kendisi gözleri-

Ve o an bir bardak kırılma sesi geldi. İkimizde ilk önce arkamıza baktık ve ayağa kalkıp kırılan bardağa bakmaya gittik. Amybeth ve Matilda kırılan bardağın etrafında durmuş gülüyorlardı. Evet votkayı bitirmiş ve baya da sarhoş olmuşlardı. yanlarında Lucas ve Aiden vardı ve sarhoş değillerdi ve bir şey yapmamaları için onları tutuyorlardı.

Amybeth eve gidemeyeceği için Lucas ın evine gitmesi için ikisini taksiye bindirdim. Matildayı da eve götürürken yanımda Timothée vardı. Ve bana yardım ediyordu. Birden Matilda üzerime kusu verdi. Ben ise aldırış etmeden taksite bindirdim ve sonra da timmy bana ıslak mendil verdi. Ben üzerimi silerken.

Bella:şu lanet olası kıyafet. Hem hiç birşey yapılmıyor rahat değil hemde çıkmıyor. Timothée yeden kıyafet var mı?

Timothée: evet olması gerekiyor bekle bakayım.

Timothée: al sadece bunları bula bildim.

Bella:Teşekkürler

Hemen üzerimi teknedeki bir odada değiştirdim ayakkabı yoktu sadece bir erkek tişörtü ve gömleği birde şort. En azından şort kısa değil. Topuklu ayakkabılarımı çıkardım ve yalın ayak ile taksini  yanına geldim ve elimdeki kusmuklu kıyafeti çöpe bastım. Ve taksiye bindim. Matilda hala gülüyor bir şeyler yapıyordu. Eve giderken bir kaç dakika sonra matilda uykuya daldı ve eve geldik.

Ve Matildayı kimseye göstememeye çalışarak odasına soktuk ve yatağa yatırdık. Ayakkabısını çıkardım ve yere koydum yorganını üstüne örttüm. Ve oda dan çıkıp kapıyı kapadık.

Bella: dikkat et bir şey yapa bilir.

Timothée:ederim ve teşekkürler ayrıcada Matilda adına  özür dilerim.

Bella: önemli değil hayatımı kurtardı çok rahatsız ediyordu. Neyse ben gideyim artık görüşürüz ve şu kız işinde iyi şanslar.

Timothée: görüşürüz ve teşekkürler.

Demiş ve evden kendi evime yürüyerek ve acıyla eve gittim ayağıma bakınca batan taşlar iz oluşturmuş ve kirlenmişti ayağım. Ayağımı temizledim. Ve içeri baktım annem uyumuştu. Abim de hala yoktu saat kaç?

Aşk Bu Mu?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin