.....Gözlerime inanamıyordum. Tamam dedim herşeye, bana yardım etmediler,iyi misin demediler,beni ezdiler, kurtarmadılar ve en kötüsü şu son haftada beni görmezden geldiler. Evet orda oturmuş eğleniyorlardı Amybeth, Matilda, Timothée ve bir dakka ne? MARCUS MU?! Tamam diyerlerini anlıyorum da Marcus böyle şeyler olduğunda adı bile geçmezdi ve şimdi burda mıydı?!
Bana haber vermemelerine inanamıyorum. Üstelik onları tanıştıran benim ben nasıl iki dakika da satabiliyorsun? Tamam Marcus a çok kırgın değildim çünkü partide değildi ama şimdi burda olması sinirimi tavan yaptırmıştı. Bazen çok iyi kalp li olmak iyi olmuyor demek ki.
Gözümden bir yaş akmış ve aktığı an silmiştim. Etrafımda kimse yokmuş gibi kendimden emin yürüdüm. Cory durup bir bana bir de gittiğim yöne bakıyordu. Narin görünen o sinir patlamalarından bir tanesiydi.
Masanın çevresinde oturan grubu görünce hepsine teker teker bakarak kafamı hafifçe salladım:
Timothée:Süsleri ben-
Bella:çay da ister misiniz?
Marcus:*kısık sesle* siktir...
Bella:SİKTİR TABİ!
Amybeth: Bella dur sakin-
Bella:Bana sakın sakin ol deme!
Matilda: bak gör-
Bella:Film çekmiyoruz Matilda, göründüğü gibi değilde ne? Ha dur olaya bir de geniş olarak bakalım parti günü tecavüz edilirken öyle baktınız, yardım etmediniz, ya iyi misin bile demediniz-
Matilda: saçmalama sana o kadar mesa-
Bella: lafımı kesme Matilda! Mesaj yerini tutuyor mu? Ya neden ya neden neden? O kadar beni görmezden geldiniz tamam dedim sesimi çıkarmadım ama şimdi gelmiş benden habersiz burda tatlı yiyip içiyorsunuz. Tamam yiyip içmenize bir şey de demiyorum ama bir haber verirsiniz bir nasılsın der insan siz hangi ara bu kadar hayvan ola bildiniz?!
Cory:*yanıma gelip beni kolumdan tutup gitmek için çekiştirmiyordu* tamam Bella dahi.
Marcus: Ooo birileri sevgilisini aldatıyor sanırım.
Bella: kes sesini Marcus özellikle de sana kızgınım. Umarım yediğiniz herşey kursağınızda kalır. Beni ne aramaya kalkışmayın o na da zahmet etmeyin. Umarım tekrar GÖRÜŞMEYİZ.
Ve arkamı dönüp yürümeye başladım fazla mı tepki göstermiştim? Bilmiyorum. Arkamı dönüp geldiğimiz yolu tekrar yürüyor ve başımı öne eğip yavaş ve sessiz bir şekilde ağlıyordum. Bir yan dan da Cory telefonuna bakıyordu. Bana sormak istedikleri vardı biliyordum ama cesaret edemiyordu.
Cory: istersen biraz daha ileride bir tatlıcı daha var mış.
Bella:Sağol Cory ama artık istemiyorum.
Cory üzgün olduğumun farkındaydı ve beni biraz rahatlatmak için:
Cory:ama ben istiyorum.
Bella:tamam o zaman sen git ben gelmiceğim.
Cory: Hadi ama oyun bozancılık yapma.
Bella: Gerçekten çok üzgünüm ama eğlence havamda değilim.
Cory:Peki tamam
Demişti ve dönemecin diyer tarafından yurumeye basladi bende abimler ile buluşucağım yere gittim. Bir kaç dakika sonra abim ve Lucas geldi. Bana ve Cory ye pizza getirmislerdi. Kısa süre sonra da Cory geldi. Herkes güzelce konuşup eğleniyor ve kahkaha atıyorlardı ama ben başım eğik gözüm bir yere dalmış içimde kara bulutlar hem şimşek çakıyor hemde yağmur yağdırıyordu.
Yaklaşık saat 18.47 gibi ayrıldık. Ve eve giderken abim konuşma başlattı:
Tom: Eee nasıl beğendin mi arkadaşları mı?
*boğuk bir sesle*
Bella:ikisi de çok iyiler.Tom:Lucas da seni sevmiş öyle dedi.
Sadece kafamı hafifçe salladım.
Tom: sen iyi misin?
*Tom a bakarken göz yaşını silersin ve tom yürürken bir anda durur*
Tom: Noldu?
Bella:.........
Tom:Bir şey olmuş dökül Bella.
Bella:Sana bir şey anlatmak istemiyorum en azından şuan.
Tom:Cory ile tatlıcıya gittin geldin bir yüzün düşük Bella. Hadi şimdi söyle.
*o an aklıma ilk gelen şeyi söyledim*
Bella: Cory ile biraz kavga ettim.Tom:ben de bunu yedim hatta yalayıp yuttum. Yalan söylüyorsun. Abine yalan söylediğine göre-
Bella:Ah bak anneme yardım edelim.
Diyip abimden kurtuldum ve bunun bedelide anneme poşetleri taşımakta yardım etmek oldu. Daha sonra saat 21.02 gibi salata yaptım normal sofrada yenen salatalardan birini yaptım ve ekmeğimin arasına koydum. Kalanınıda abim ile muhattap olmamak için Anneme verdim.
Sonra odama çıktım ve internette gezinmeye başladım. Daha sonra bildirim geldi.
Gelen bildirim abimden di.
Tom:bana olan şeyleri Cory anlattı, şuan iyi misin?
Siktir abim öğrenmiş of off
Bella: :):
Daha sonra da telefonumu kablosuz kulakliğima bağlayıp şarkı açtım ve pencereden bakmaya başladım.
Tam şarkı bitti ki bizim evin kapısında biri elinde birşey ile belirdi....
~•~
Bence kavga çok saçma oldu. Ve şimdi olay nasıl devam edicek bir fikrim yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Bu Mu?
Hayran KurguSevgidiğim biri var söylemeli miyim? ya beni sevmiyorsa... ya başkasını seviyorsa. Ya benim onu sevdiğimi öğrendiğinde benimle dalga geçerse. Çok kararsızım napıcağım ben, napmalıyım? Aklımda bin tane soru işareti var. Hangisine cevap bulmalıyım? H...