Beni dinlemiyorlar

576 36 2
                                    

Ertesi sabah. Yine aynıydı bu sefer bol bir pantolon ve eski bir kazak. Bana göre eski kazaklar müthiş çok güzel duruyorlar bence ama güzellik benim neyime neyse tekrardan cantamı andım ve alt kata indim.

Kendime bir mısır gevreği hazırladım ve yedim. Sonrada dışarı çıktım. Karşı evden de aynı anda Timothée ve Matilda çıktılar. Timothée bana selam verdi bende karşılık verdim. Sonra okula beraber gittik. Okula gelince yollarımızi ayırdık. Karşımda Marcjs anında çıktı.

Marcus: Ne o sevgili ile okula gelmeler falan? Hızlısınız Bayan Bella.

Dedi ve yüzüne o gülümsemeyi koydu (piç smile). Gözlerimi devirdim ve yoluma devam ettim. Bu aralar diyer kankami göremiyorum Jaeden nerede?

Gide bileceği bütün yerlere baktıktan sonra onu bulamadım umarım başına bişey gelmemiştir. Yine de emin olmak için mesaj attım "Okul da mısın?"

Veee beklediğim gibi cevap yok sanırım trip yiyorum. Neyse onun gönünü alırım. Onunla 3 yaşımdan beri arkadaşım ve beni en iyi tanıyan kişi o. Yani onu üzmek benim için çok büyük bir üzüntü olur.

3 ders e girdikten sonra tenefüse çıkmıştık. Evet eminim Jaeden evde yok acaba nerede? ben koltukta oturup bunları düşünürken yanımıza Matilda geldi.

Matilda: selam.

Amybeth: selam

Matilda: uzatmak istemiyorum, Simon evinde parti veriyormuş beni de davet etti sizde gelmek ister misiniz?

Bella: biz davetli değiliz.

Matilda: evet değilsiniz ama ben sizi davet ediyorum.

Bella: hayır,saçmalama olmaz öyle şey.

Matilda: oldu bile parti yarın akşam saat 9 da.

Amybeth: öyleyse yarın saat 5 bana gelin ve hazırlanalım.

Bella: ama-

Matilda: Güzel plan.

Bella: be-

Amybeth: eğlenceli olucağından eminim.

Bella: eve-

Matilda: diyerleride gelsin.

Bella: deme-

Amybeth: Marcus dan emin değilim, kendine kapanık biri öyle yerlere gitmiyor hem sorun da çıkara bilir.

Resmen beni dinlemiyorlardi orda şunu demeye çalışıyordum AMA BEN EVET DEMEDİM?! bazen gerçekten sinir bozucular ben yok muşum gibi aralarında plan yapıyor ve beni dinlemiyor!

Matilda: sen yine de sor Timothée yi zorladığımda geliyor eminim oda gelicektir.

Amybeth: tamam denerim.

Demişler di ve devam konuşuyorlardı çıldırıcam ben burda yokmuşum gibi daha fazla duramicağım onlara şaşkınlıkla baktım ve ayağa kalkıp ordan uzaklaşmaya başladım.

Zil çalmasa hala oturup konuşurlar. Off şimdi Amybeth beni ne kılıklara sokucak düşünmek bile istemiyorum. Şuan da sadece ağlamak İSTIYORUM....

Aşk Bu Mu?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin