.... Şuan mutluyum ve bu mutluluğumu annemin bozmasına izin vermiceğim.
Jaeden: ne o yüzün düştü sanki, kiminle konuştun?
Bella: annem eve gitmemi istiyor da neyse zaten gitmiceğim salata yapıyorum tamam mı?
Jaeden:istediğini yabilirsin.
Daha sonra salata yaptım ve sofrayı kurduk yemek yerken annem hala mesaj atıyordu. İçime bir şüphe düşmedi değil.
Herneyse yemekler bittikten sonra sofra ve bulaşık işini hallettik. Daha sonra Jaeden çok özür dileyerek oyuna girdi sanırım Marcusla oynayacaklarmış. Ben de koltuğa oturmuş etrafı süzüyordum. Ve annem bir mesaj daha attı.Annem:lütfen bella.
Bana lütfen mi demişti?! İnanmıyorum annem ilk defa lütfen dedi. Ama yinede gidip gitmemekte kararsızdım sonra çamaşırdan ıslak kıyafetlerimi aldım ve çıktım. Umarım buna değecek birşeydir.
Eve geldiğimde kapıyı tıklattım ve karşımda abim (ağabey yazmak istemiyorum) duruyordu. Abimin son gelişi güzel değildi normalde abimle muhteşem bir ikiliyiz ve ikimizde birbirimizi çok severiz. Ama son gelinde bir kaç aksilik oldu. Evet abimle aşırı çok da olmasa o kavgaların en büyüklerinden birinj etmiştik ve ertesi gün bir hoşçakal bile demeden çekip gitmişti. Buraya geri gelicek cesareti nerden bulmuştu? Ona gerçekten çok sinirliydim ve bir anda elimi sıkarak yumruk haline getirmiştim. Ve abimin göğüsüne kızarak ve söylene söylene vuruyordum ve ilerledikçe o geri yürüyordu.
En sonunda gözlerim dolmaya ve akmaya başladı. Sert vuruyorken yumuşamış ve yavaşlamıştı. En sonunda elim i aşağıya indirdiğimde ona baktım ve baktığım an bana sarıldı bir kaç saniye sonra karşılık verdim. Ve ayrıldığımızda bana "özür dilerim" dedi.
Olayı uzatmak istemiyordum ve özrünü kabul ettim. Annem beni bu yüzden çağırmış. Elimdeki ıslak kıyafetleri astım -biliyorum akşam akşam- ve salona geçtim. Abimle güzel konulardan konuşmaya başladık. Bir kaç dakka sonra gülmeye başladık. Sonra abim okuluna burda devam ediceğini ve burda kalıcağını söyledi. Annem itiraz etti. Ama abim kararlı görünüyordu.
Sonra telefonum çalmaya başladı tahmin etmiş olahilirsiniz arayan Jaeden. Telefonu bir iki saniye baktıktan sonra telefonu açtım. Konuşmuyordu ben bana kızıcağını sanmıştım ama çıt çıkmıyordu.
Anladım ki benim konuşmamı istiyordu bende konuşmaya başladım.
Bella: Jaeden gerçekten çok üzgünüm. Ben sana haber vermeliydi-
Jaeden: Yine aynısını yaptın Bella hatta daha beteri. Önce unuttun şimdide gömüyorsun ben ne yi yanlış yaptım?
Bella: sen bir şey yapmadın suç be-
........
Aramayı sonlandırmıştı.
Cumartesi günü yani bugün abime yeni arkadaşlarımdan bahsettim ve onlar ile de tanışmak istediğini söyledi. Peki o zaman dedim ve yemeğimizi yedikten sonra Matilda ya buluşmak için mesaj attım. Ve Timothée yide çağırmasını jstedim bana sinirliydi o kadar mesajlarına cevap vermedim ama kabul etti.
Sonra üstümüzü giyindik. Ben yine giyindiğim gibi giyinsemde abim benden gerçekten daha güzel giyiniyor. Giyimim hakkında bir kaç şey söyleyip beni giydiriyor arada ama pek işe yaramıyorda.
Sonra buluşacağimız yere geldik ve bana şaşkın şaşkın bakıyorlardı abimle aramda 2 yaş var ve bazen bizi yan yana görenler sevgiliyiz sanıyorlar. Matilda da öyle sandı ve bana göz kaş hareketi yapmaya başladı. Timothée umursamıyor gibi durmaya çalışıyordu ama içi merakla doluydu. Bende şaka yapmaya karar verdim.
Bella: selamm
Matilda: selam?
Bella: ha bu yeni sevgilim.
Timothée/Matilda: ......
Bella:Ne bir sorun mu var?
Matilda:Hayır hayır sadece neden bize söylemedin?
Bella:Çünkü aslında sevgilim değil kendisi abim.
Matilda: ow memnun oldum ben matilda jones.
Tom: ben tom holland.
Timothée ile de el sıkıştıktan sonra konuşmaya başladık. Ben yokmuşum gibi konusuyorlardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Bu Mu?
FanfictionSevgidiğim biri var söylemeli miyim? ya beni sevmiyorsa... ya başkasını seviyorsa. Ya benim onu sevdiğimi öğrendiğinde benimle dalga geçerse. Çok kararsızım napıcağım ben, napmalıyım? Aklımda bin tane soru işareti var. Hangisine cevap bulmalıyım? H...