נקודת מבט - דין אזולאי
שמעתי צלצול חזק באוזניי והבנתי שזה השעון המעורר של האייפון שלי, כיביתי אותו והשעה כבר הייתה שמונה בבוקר, שיט.
הייתי אמורה כבר להיות מוכנה בשעה הזאת, אני מתחילה בתשע וחצי ויש לי שעה נסיעה לתל אביב, פאק.
היום הראשון לפנימייה המזדיינת הזאת ואני כבר מאחרת, המזוודה שלי הייתה מוכנה והבגדים שהכנתי לי אתמול נחו על השולחן הקטן שלי.
קמתי מהר לצחצח שיניים והסתרקתי, למזלי השיער שלי חלק ככה שאני לא צריכה להתעסק איתו יותר מידי, הוא מאוד ארוך אבל לא מפריע לי.
התלבשתי ככה,
קר יחסית בחוץ ובדיוק התחיל החורף, אני לא יודעת אם בתל אביב יותר קר אז פשוט התלבשתי ככה, מה אכפת לי.
לפי מה שהבנתי, זה בית ספר של עשירים פלצנים, יופי זה מה שחסר לי עכשיו.
אני כן יחסית עשירה אבל אני לא אוהבת את היחס של אנשים בגלל כסף, כאילו יש אנשים שמתייחסים אלייך בנחמדות שהיא צבועה מידי בגלל שיש לך כסף, ומצד שני יש את האנשים העשירים שמתנהגים כאילו העולם של אבא שלהם.
אין לי הרבה חברים, טוב, אין לי בכלל.
מה נעשה? אנשים מוצאים אותי מגעילה בגלל הכסף ועכשיו שההורים שלי מתו בתאונת דרכים אני צריכה להיות לעבור לפנימייה ואנחנו עכשיו בנובמבר אז זאת רק תחילת השנה ומתחילות הבגרויות וכל הבולשיט הזה,
יצאתי מהבית מעיפה בו מבט פעם אחרונה והרגשתי דמעה זולגת מעיניי ומהר מחיתי אותה, אני צריכה להיות חזקה בשביל ההורים שלי, אני יודעת שהם מסתכלים עליי מלמעלה ונותנים לי כמה שיותר כוח כדי להמשיך.
הם מתו לפני חודש ועדיין לא מצאו את המזדיין שלקח ממני את ההורים שלי, הנהג היה שיכור ודרס אותם, ומה שהיה הכי מוזר זה שהוא יצא ללא שריטה וללא שום חרטה או כוונה להתנצל בפניי.
אני ככ שונאת אותו על שלקח ממני את ההורים האהובים שלי, אני רוצה אותם פה לידי!
אני מתגעגעת לימי שישי שהיינו משחקים משחקי קופסא למרות שאני בת 17 זה לא עניין אותי כי אהבתי לבלות איתם זמן ורואים סרטים ביחד וצוחקים.
YOU ARE READING
רק אתה ואני
Romanceדין אזולאי - היא בת יחידה וגילה הוא 17 בכיתה י'א שעוברת לפנימייה לאחר שהוריה נהרגו בתאונת דרכים, ילדה רעה ששמה זין על כולם ועושה מה שבראש שלה. דניאל מזרחי - הבאד בוי של הפנימייה שכל הבנות נופלות לרגליו, נער בן 17 בכיתה י'א שלא אכפת לו בכלל מכלום, בק...