"אני לא מאמינה שעשית את זה!"
"אני ככ מצטער.. לא ידעתי מה אני עושה, הייתי פאקינג שיכור!"
מישהו נכנס בדלת החדר, גורם לי לעצור את הסרט הרנדומלי שהיה משודר בטלוויזיה שהפך לדי מעניין.
הרמתי את עיניי, רואה את דניאל מתקדם אליי בחיוך ובידו הייתה שקית לבנה מבד עם תווית של ללין, עם כמה קופסאות שהרעישו עם כל צעד שלו.
"היי" חייכתי, היה גשום בטירוף בחוץ, ונתנו לנו יום חופשי כדי טיפה להתאפס על עצמנו וללמוד בחדרים, רק שאף אחד לא באמת עושה את זה, לפחות אני חושבת ככה.
אני בחדר של דניאל, צופה בסרט רנדומלי עד שהוא נכנס,
קמתי מהמיטה עם ידיים מורמות באוויר והוא התקדם אליי במהרה וזרק את השקית על המיטה והרים אותי אליו ונישק את שפתיי, כרכתי את ידיי סביב צווארו והוא כרך את רגליי סביב מותניו ומחזיק בישבני.
הוא נפל על המיטה ואני עליו, התנתקתי ממנו בצחקוק ונגעתי באפו עם האצבע שלי, מתחילה לצייר על פניו בזמן שאני עדיין יושבת עליו בנוחות.
"מה אני אגיד לך? אני ממש ציור וכיסא ביחד" אמר בסרקסטיות "ראית מה זה? אולי אתה אישה ולא ידעתי?" אני מתאפקת ככ חזק לא לצחוק כשאני רואה את המבט העצבני שעולה על פניו.
"אוהבת אותך" אמרתי והתקרבתי אל שפתיו, נוגעות לא נוגעות, הרגשתי את נשימתו בטעם מנטה מרענן על שפתיי, נשמתי עמוק, מנסה לרסן את עצמי כמעט ללא הצלחה.
"אז מה יש בשקית הזאת?" שאלתי אותו והנחתתי נשיקה קטנה על שפתיו הקרירות.
"אממ סתם כמה קופסאות של אוכל חם, אמא שלי הכינה ואני גר קרוב לפה, אז הבאתי אוכל" אמר והנהנתי בהבנה.
"באמת נהייתי רעבה, מה יש שם?" שאלתי ותפחתי על בטני.
"אממ יש קוסקוס עם מרק ועוף," אמר "אה ועוד משהו, סיפרתי לה עלייך והיא רוצה לפגוש אותך" אמר כדרך אגב,
"אומיגד מה?! באמת?!" שאלתי בהתרגשות שלא הצלחתי להסתיר "אם את רוצה אפשר ללכת עכשיו" אמר וחייכתי "כן כן, אני רוצה. אני הולכת להתארגן 10 דקות אני פה" אמרתי וקמתי ממנו אך הוא משך אותי אליו והושיב אותי על מפשעתו.
"מה עם נשיקה?" שאל וקיווץ את שפתיו לנשיקה, נישקתי את שפתיו לכמה שניות וקמתי ממנו במהרה ולקחתי את נעליי הבית שלי ביד והמטרייה ביד השנייה.
~~
הגעתי לחדר שלי, פותחת אותו בשקט, מפחדת להעיר את דנה וסיוון.
לקחתי מהר כמה בגדים מהארון וסניקרס, נכנסתי לשירותים ומהר התלבשתי,
ונעליי אולסטאר שחורות גבוהות בלי פלטפורמה,
יצאתי מהשירותים והתקדמתי לשידה שלי בשקט, על קצות אצבעותיי, טיפות גשם דפקו על החלון אך למזלי הרב זה לא הפריע להן, השפרצתי על עצמי את הבושם שאני אוהבת, של שון מנדס ויצאתי מהחדר לכיוון דניאל.
~~
הגענו לרחוב *** ***** בתל אביב, שהוא באמת היה קרוב לפנימייה, אבל בכל זאת נסענו באוטו כי עדיין גשום וקפוא.
"מוכנה?" שאל שנייה לפני שדפק על הדלת, הנהנתי אליו, לא מסוגלת לדבר מההתרגשות והגוש שתקוע בגרוני, שלאט לאט נעלם.
YOU ARE READING
רק אתה ואני
Romanceדין אזולאי - היא בת יחידה וגילה הוא 17 בכיתה י'א שעוברת לפנימייה לאחר שהוריה נהרגו בתאונת דרכים, ילדה רעה ששמה זין על כולם ועושה מה שבראש שלה. דניאל מזרחי - הבאד בוי של הפנימייה שכל הבנות נופלות לרגליו, נער בן 17 בכיתה י'א שלא אכפת לו בכלל מכלום, בק...