הגענו לביתו של דניאל, הוצאתי את המטרייה שבמקרה הייתה לי בתא הכפפות.
יצאתי מהאוטו ופתחתי את המטרייה, מגנה על עצמי מהגשם החזק, פתחתי את הבאגז׳ במהרה והוצאתי את המזוודות והתיקים שלי, ורצתי לכיוון ביתו.
"בייב?" שמעתי את דניאל מאחוריי, "היי" אמרתי, הוא הוציא מפתח מכיסו, ופתח את הדלת, נכנסנו במהרה והכנסו גם את הדברים שלנו.
"איפה ליליאן ושירה?" שאלתי כששמתי לב שהבית היה שקט מידי.
"דיברתי עם אמא שלי בזמן הנסיעה, הסברתי על כל המצב והיא אמרה שזה בסדר שאת מתארחת פה ואפילו שמחה, ואז היא אמרה שהיא הלכה לשבועיים לסבא וסבתא שלנו עם שירה," אמר "הם לאחרונה לבד אז היא נסעה לארח להם חברה" הוסיף.
"ככה.. שיש לנו את הבית רק לעצמנו" אמר וקירב אותי אליו מהמותניים, חייכתי ונישקתי אותו, הוא עטף את מותניי עם ידיו, והצמיד אותי אליו. אפילו סיכה הייתה מתקשה לעבור בינינו.
"אני רעבה" עצרתי את הנשיקה, "גם אני, אלייך" אמר ונשך את הלחי שלי, "דייי" צחקקתי והוא הפסיק.
"רוצה להזמין משהו? הפעם זה עליי" אמרתי בקריצה, מזכירה לו את הפעם ההיא שהיינו במשחק ואמרתי לו שפעם הבאה שנקנה משהו אני אהיה זאת שמשלמת.
"טוב, מה באלך להזמין?" שאל והוציא את הטלפון שלו מכיסו, עדיין לא משחרר אותי.
"רגע בוא נשב" אמרתי והתקדמנו לסלון הענק שלו, והתיישבנו שם,
"אממ את רוצה אולי אסייתי?" שאל וגלל במין אפליקציה שמזמינים בה אוכל.
"אין לי בעיה" אמרתי, "אוקי, בואי נראה" אמר והרגשתי את ידו השנייה שלא החזיקה את הטלפון עדיין הייתה עד סביב מותניי ועשתה לי שם נעים,
הרגשתי את עורי מצטמרר והופך לעור ברווז, "יש ג׳פניקה, את רוצה להזמין משם?" שאל, הנהנתי בהסכמה.
"אממ אני חושבת שאני אקח נודלס פאד תאי בקר ומגש סושי ג׳פנקו, מה את רוצה?" "אני רוצה גם מגש של סושי ג׳פנקו וגיוזה עוף, וקריספי בטטה לשנינו" אמרתי והוא הנהן והכניס להזמנה את כל מה שרצינו.
"רגע, אני אכניס את הפרטים של האשראי שלי" אמרתי ולקחתי לו את הטלפון, הכנסתי את פרטי האשראי שלי והזמנתי.
"ההזמנה תהיה מוכנה עוד 40 דקות, יופי! מספיק זמן לראות כמה פרקים של איך פגשתי את אמא" אמרתי בהתרגשות והדלקתי את הטלוויזיה, מפעילה את הנטפליקס.
"אני יכולה להתחבר למשתמש שלי ואז להתנתק? אני פשוט באמצע פרק" שאלתי, "כן בייב, ברור" נישק את שפתיי.
"יופי, רוצה לראות איתי?" שאלתי, "בטח, למה לא" אמר והתחברתי למשתמש שלי והתחלנו לראות, אני בעונה 4 פרק 2, 'ההמבורגר הכי טוב בניו יורק'.
האמת שראיתי את הסדרה פעמיים, זאת הפעם השלישית שלי, סדרה טובה מידי.
"רגע, בוא נלך מהר להתקלח, הורדנו את המעילים אבל אני אנחנו עדיין טיפה רטובים, ואני ממש לא רוצה שנהיה חולים," אמרתי, "אני אעשה את זה מהר" אמרתי והוא הסכים איתי וכל אחד הלך למקלחת אחרת להתקלח.
~~
סיימנו להתקלח, הלכתי לסלון רואה את דניאל כבר שם, הייתי עם פיג׳מה חמה של מיקי מאוס מדלתא, התקדמתי אליו מאחורה ונישקתי את לחיו, "ראיתי אותך" חייך וצחקתי.
"תפעיל את הפרק" אמרתי והתיישבתי לידו שהשיער שלי רטוב ופזור, והריח את שיערי, "אחי, די להסניף אותי" צחקתי והוא התעצבן, "אחי תגידי לדודה שלך, אם את רוצה שאני אשאר איתך אל תקראי לי אחי" אמר ונישק את שפתיי באגרסיביות.
"אוקיי אוקיי" צחקתי בחוזקה "יופי" אמר ומשך אותי להישען עליו.
~~
היה רעש של צלצול בדלת, "אוכל!" צעקתי בהתרגשות ועצרתי את הפרק, קמה ורצה קלות לדלת, אני ככ רעבה שעוד שנייה אכלתי את דניאל, נזהרת לא להחליק כי הייתי עם גרבי צמר שמחליקים איתם בקלות.
"היי," אמרתי ברגע שפתחתי את הדלת, "מאמי תביא לי את ה20 שקלים ששמתי על השולחן" אמרתי לדניאל והוא הביא לי אותם, "תודה" אמרתי כשהגיש לי את השקית עם האוכל והגשתי לו טיפ, וסוגרת את הדלת.
"בואי נאכל במטבח" אמר ולקח ממני את השקית, הולך למטבח.
הוא הוציא את כל האוכל מהשקית, וזרק את השקית לפח, הנחתי את האוכל על השולחן,
"בתיאבון מאמי" אמרתי, "בתיאבון" אמר והתחלנו לאכול.
~~
"סיימתי!" אמרתי בדרמטיות והנחתי את הצ׳ופסטיקס על השולחן, "גם אני" אמר וטפח על בטנו, "אוף איתך!" אמרתי אומרת, "מה קרה?" שאל בבלבול.
"גם כשאתה אוכל מלא אין לך קרס, תראה את הבטן שלי" אמרתי והרמתי מעט את חולצתי, מראה לו את הכרסונית הקטנה שיצאה לי מהאוכל,
"כל מה שאני רואה זאת בטן שטוחה ויפה" אמר ונישק את בטני, הרגשתי צמרמורת עוברת בגבי.
"נע" אמרתי והחזרתי את החולצה למקומה, "טוב, אני הולכת להמשיך לראות את הסדרה שלי, אתה יותר ממוזמן לארח לי חברה" אמרתי קמה מהשולחן, מפנה ומנקה אחריי והולכת לסלון להמשיך לראות את הסדרה.
הרגשתי את הספה לידי שוקעת, "מאמי, מחר אני פוגש את החברים שלי מחוץ לפנימייה, רוצה לבוא איתי?" שאל, "בטח" אמרתי והמשכנו לראות.
אוקייי, אני רוצה להזכיר שדין ודניאל המתוקים שלנו כבר כמעט חודשיים ביחד!! (עוד מעט ינואר בסיפור והם התחילו לצאת בנובמבר להזכירכן),ותודה על כל ההערכה שלכם/ן😩❤
פרק טיפה יותר ארוך לבקשתכן☺
YOU ARE READING
רק אתה ואני
Romanceדין אזולאי - היא בת יחידה וגילה הוא 17 בכיתה י'א שעוברת לפנימייה לאחר שהוריה נהרגו בתאונת דרכים, ילדה רעה ששמה זין על כולם ועושה מה שבראש שלה. דניאל מזרחי - הבאד בוי של הפנימייה שכל הבנות נופלות לרגליו, נער בן 17 בכיתה י'א שלא אכפת לו בכלל מכלום, בק...