Chapter 18 - Traitor

1.7K 63 13
                                    

חזרנו לפנימייה, "נו? איך היה?" דניאל פצה את פיו לאחר נסיעה שקטה, אך עם שירים יפים.

"היה ממש כיף, אמא שלך ממש נחמדה ואני פשוט מתה על אחותך" אמרתי בחיוך "טוב, אני הולכת לחדר שלי, אני אראה אותך מחר?" שאלתי,

"אולי תישני אצלי?" שאל כמעט בהתחננות, "אממ לא יודעת, אין לי שם פיג׳מה או בגדים למחר, או אפילו מברשת שיניים" אמרתי בהיסוס.

"פיג׳מה ומברשת שיניים עליי, רק קחי בגדים למחר" אמר ועשה לי עיניי כלכלב שלא יכולתי לסרב לו.

"בסדר בסדר, אני עוד מעט אבוא לחדר שלך" אמרתי והוא חייך בניצוח ונתן לי נשיקה קצרה על השפתיים ורץ לחדרו.

לקחתי בגדים שיהיה לי למחר, ויצאתי מהחדר, אם אתם תוהים איפה דנה וסיוון, האמת? שגם אני תוהה איפה הן, מוזר.

~~

הגעתי לחדרו של דניאל, דפקתי על הדלת, מחכה שייפתח לי, לאחר דקה הוא פתח, רק עם מגבת על מותניו, ושיערו נוטף מים.

"היי, התקלחתי ממש מהר, בואי כנסי" אמר ומשך אותי לבפנים, נאנחתי כשהבדלי הטמפרטורות הכו בי,

"את רוצה להתקלח?" שאל, השעה כבר הייתה 6 בערב וכבר מזמן יש חושך בחוץ,

"כן כן, קר לי" אמרתי, "כנסי להתקלח, אני בנתיים אלך להביא לך בגדים" אמר, הנהנתי אליו ונכנסתי למקלחת.

פשטתי מגופי את בגדיי ופתחתי את המים, מחכה שיתחממו,

הם נהיו חמים במהרה, נכנסתי למקלחת והתחלתי לשטוף את עצמי, מתענגת על המים החמים, שמעתי את הדלת נפתחת, ראיתי דרך הוילון את דניאל מניח בגדים ושתי מגבות על השיש, ליד הכיור.

"תודה" אמרתי, בתקווה שישמע אותי מבעד למים, "אין על מה, את חברה שלי" גיכח ויצא משם, משאיר אותי לבד עם המחשבות והלב הפועם בחוזקה.

חייכתי כמו טיפשה, וממשיכה לחפוף לעצמי עם השמפו הנעים של דניאל, כשהשתמשתי בשמפו שלו הרגשתי כאילו הריח שלו מחבק אותי, הוא מחבק אותי.

סיימתי להתקלח, הוא שם לי בוקסר ובגדים חמים על השיש, התלבשתי והשארתי את המגבת על ראשי, שתייבש אותו עוד טיפה,

הבגדים היו ענקים עליי,הורדתי את המגבת מראשי וחיפשתי מסרק, "דניאל!" צעקתי "מה?" צעק בשאלה מהחדר, "יש לך מסרק?" שאלתי וניסיתי לחפש איפה יש "אני שנייה בא" אמר ולאחר חצי דקה כבר לידי,

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

הבגדים היו ענקים עליי,
הורדתי את המגבת מראשי וחיפשתי מסרק, "דניאל!" צעקתי "מה?" צעק בשאלה מהחדר, "יש לך מסרק?" שאלתי וניסיתי לחפש איפה יש "אני שנייה בא" אמר ולאחר חצי דקה כבר לידי,

צוחק על השיער שלי, "ד-די זה לא מצחיק" ניסיתי לגבור על צחוקו, "נרגעת?" שאלתי לאחר דקה שלמה שהוא צוחק על איך שאני נראית "כ-כן" אמר וניגב דמעה של צחוק מעינו השמאלית.

"תודה" אמרתי כשהגיש לי את המסרק, הוא נישק את לחיי ויצא מהמקלחת לחדר.

התחלתי להסתרק ועשיתי צמה, למזלי הייתה לי גומייה על היד, הרגל מגיל קטן.

"סיימת?" שמעתי את דניאל צועק, ורעש של טלוויזיה נשמע פתאום, "כן כן, אני באה" אמרתי ובדקתי פעם אחרונה את השיער שלי ויצאתי משם,

"היי" אמרתי ונישקתי את שפתיו, הוא משך אותי אליו, צחקקתי ונשענתי עליו, "יש לך גרביים?" שאלתי כשהתחיל להיות לי קר בכפות רגליי.

"כן, אני אלך להביא לך" אמר וקם מהמיטה ופתח את אחת המגירות והוציא גרביים ארוכות לבנות של נייק וזרק אותן אליי, תפסתי אותן בידיי "תודה" צחקתי וגרבתי את הגרביים על כפות רגליי.

"באלך לראות סרט?" שאל והתיישב מלפניי, נשענתי על גב המיטה ומשכתי אותו לשכב על החזה שלי, והתחלתי לעשות לו מסאז׳ בשיער.

"אין לי בעיה" אמרתי והוא נכנס לנטפליקס, "קטגוריה?" שאל "מממ, נראלי שקומדיה" אמרתי והוא התחיל לדפדף בין הסרטים.

"עצור!" אמרתי, "שים סקס טייפ" אמרתי והוא הפעיל את הסרט.

~~

כל הסרט רק צחקנו, סרט אחד הטובים, "מה השעה?" שאלתי כשנגמר הסרט, "12" אמר לאחר שבדק בטלפון שלו,

"אני עייפה" אמרתי ופיהקתי, "את רוצה ללכת לישון?" שאל כשראה כמה אני עייפה, הנהנתי אליו, הוא קם לכבות את האור, הטלוויזיה הייתה המקור אור היחיד בחדר, רוחות חזקות נשבו בחוץ, ואדי קור נדבקו לחלונות.

דניאל נכנס למיטה וכיסה את שנינו בשמיכה, "לילה טוב" הרגשתי את ראשו בצווארי, מנשק אותו ונשאר שם, מחמם לי את הצוואר.

"לילה טוב" לחשתי ונרדמנו.

רק אתה ואניWhere stories live. Discover now