יום ראשון הגיע, ואיתו הלימודים, כל הילדים שהיו בביתם בסופ"ש חזרו.
לפי מה שהבנתי, בגלל שיש ילדים שהגיעו מאוחר אז בימי ראשון מתחילים בעשר וחצי במקום תשע וחצי, שתהיה להם עוד שעה לישון.
אבל אני..? כמעט ולא יכולתי לישון כל הלילה מהתרגשות, ומה יהיה עם דניאל, למרות שאתמול בלילה החלטנו שמערכת יחסים שלנו לא תהיה סודית, אני רציתי שהיא תהיה סודית כי לא ידעתי איך אנשים יגיבו לכך ואז נזכרתי שאני לא שמה זין על מה שאנשים חושבים עליי.
בנתיים אף אחד לא יודע, גם לא הבנות, הן חזרו רק בתשע בערב, מותשות, הן רק אמרו לי שלום וכבר היו בחלום השמיני שלהן ברגע שנכנסו למיטות.
השעה הייתה תשע בבוקר, ואני כבר עשר דקות מנסה להעיר את סיוון ודנה, בדרך כלל אני זאת שלא מצליחים להעיר אותה, מה הן לעזאזל עשו בשבת? ציד חתיכים?!
"נו כבררר! תקומווו" צרחתי בעצבים וקפצתי על המיטה של דנה, ירדתי ממנה והתקדמתי בצעדים גדולים לכיוון הטלפון שלי וחיברתי לבלוטות',
נכנסתי לשעון מעורר שלי, שזה הדבר השנוא עליי ביותר, זה כמובן השעון המעורר הטיפוסי והשנוא על כולם של אייפון, ה - שעון.
הפעלתי אותו והבנות קמו בבהלה ודנה נפלה מהמיטה בזמן שאני מפסיקה את השעון וצוחקת כמו פסיכופתית עם תעודות.
"אני מתההה!!" אני צורחת בצחוק ונופלת על הרצפה ודופקת עליה כמו משוגעת, סיוון הרימה את ראשה כדי לצפות במה שקורה וצוחקת גם היא בעייפות.
"זונות! אני ארצח אתכן!" דנה צורחת בעצבים וקמה מהרצפה ומתקדמת בעצבים למקלחת כדי לצחצח, אלוהים מזל שכבר צחצחתי, אחרת הייתי מקבלת מבטי אימה משתיהן.
סיוון גם קמה לצחצח ואני התחלתי להרגע וניתקתי את הבלוטות' מהטלפון שלי ומכבה אותו.
פתאום קיבלתי הודעה,
דניאלי שלייי💕
בוקר טוב❤
הוא שלח וזה ישר העלה לי חיוך.
בוקר טובב💖
אני יכול לבוא?
אממ.. יש בעיה
?
הבנות פה.. ולא סיפרתי להן עדיין
אז תספרי להן, ותתלבשי, אני רוצה לאכול איתךך! אני רעב מת
בסדר בסדר
אני אשלח לך הודעה מתי לבוא😌טוב ביי בייב💕
הוא שלח והרגשתי שדילגתי על פעימה.
ביי מאמי
אני שולחת בפעימות לב חזקות וידיים רועדות, זאת פעם ראשונה שהוא קורא לי ככה.
YOU ARE READING
רק אתה ואני
Romanceדין אזולאי - היא בת יחידה וגילה הוא 17 בכיתה י'א שעוברת לפנימייה לאחר שהוריה נהרגו בתאונת דרכים, ילדה רעה ששמה זין על כולם ועושה מה שבראש שלה. דניאל מזרחי - הבאד בוי של הפנימייה שכל הבנות נופלות לרגליו, נער בן 17 בכיתה י'א שלא אכפת לו בכלל מכלום, בק...