Chapter 17 - Let Her Go

1.7K 62 15
                                    

הדלת נפתחה, ואישה די גבוהה פתחה את הדלת, היא הייתה יפהייפה, עינייה היו בצבע דבש מהפנט, ושיער חום, היא ודניאל היו שתי טיפות מים.

"היי, את בטח חברה של דני," אמרה ופתחה את הדלת לרווחה והתקדמה אליי בחיוך אימהי וחם, וחיבקה אותי, הייתי מופתעת אך חיבקתי אותה בחזרה, חסר לי חיבוק של אמא.

"אני דין" אמרתי בחיוך "וואו את ככ יפה!" אמרה כשהסתכלה עליי לגמרי "תודה, לא חסר לך בעצמך" החמאתי לה בחזרה, ולא שיקרתי, היא הייתה בין הנשים המבוגרות היפות שראיתי.

"אני ליליאן" הציגה את עצמה.

"את יפה" שמעתי קול קטן וחמוד מתחתי, ויד קטנה שמושכת במכנסיי, הסתובבתי לאחור וראיתי ילדה קטנה, שהייתה ממש קופי של דניאל, רק שהיו לה עיניים כחולות בהירות, כמו זכוכית.

"את אפילו יותר" התקופפתי אליה בחיוך והיא נגעה בגומתי, וצחקקה.

צחקקתי גם אני ולקחתי את ידה ונישקתי אותה, "איך קוראים לך?" שאלתי "שירה" אמרה בקול ביישני וחייכה אליי בחזרה, "בת כמה את?" שאלה "אני בת 17" אמרתי "וואו, את ככ גדולה! אני גם יכולה להיות בת 17?" שאלה במתיקות "ברור מאמי" אמרתי בצחקוק וקמתי בחזרה.

"בת כמה היא?" לחשתי לדניאל "בת 6, היא בכיתה א׳" אמר והנהנתי בהבנה.

"היא ככ מתוקה, ויפה" אמרתי עוד שנייה נמסה, הוא צחקק ומשך אותי אליו מהמותניים והצמיד אותי אליו, "אני אוהב אותך" לחש "גם אני אוהבת אותך" לחשתי ונישקתי את שפתיו.

"בואו לסלון" שמענו את צעקתה של אימו של דניאל, התנתקנו והלכנו לסלון כשהוא מאחוריי, ידיו נקשרו על מותניי וראשו היה תקוע בין צווארי ונשרך אחריי.

צחקקתי כשהוא נישק את צווארי וזה דגדג אותי, התיישבנו על הספה, שאני יושבת על הספה והוא מאחוריי ומושך אותי לשבת חצי עליו עם הגב על בטנו התחתונה וגופו התחתון מתחת לגבי.

"אתם רוצים תה? קר בחוץ וזה הדבר הכי טוב כשיש גשם לדעתי" הציעה ליליאן "בטח, תני לי לעזור לך" אמרתי וקמתי מדניאל והלכנו ביחד למטבח.

"את יודעת," לפתע ליליאן פצחה את פיה, "הוא כל הזמן דיבר עלייך, עוד לפני שהייתם ביחד" אמרה בחיוך.

"באמת?" שאלתי בשוק והיא בדיוק הוציאה כמה כוסות חמות וקופסת עץ עדינה, והניחה אותם על השיש,

"כן כן, אני ככ שמחה שהוא הכיר מישהי כמוך, את יודעת, היה לו עבר מאוד קשוח עם אביו, וכמעט לא הצליח לתת לאף אחד להיכנס ללב שלו" אמרה והסתכלתי עלייה במבט מבולבל.

"אבא שלו? הוא לא סיפר לי עליו כלום, למרות שהוא יודע מה קרה עם הוריי" אמרתי בשקט "אני מצטערת" אמרה וליטפה את גבי במעגלים, חייכתי אלייה עם דמעות על הקצה, "זה בסדר" לחשתי וניגבתי במהרה את הדמעה לפני שיצאה מעיניי.

רק אתה ואניWhere stories live. Discover now