"מה אנחנו?" פלטתי מפי בלי לשים לב. הוא הרים את ראשו אליי והסתכל בעיניי, "ידידים?" התבדח. "אידיוט," הכיתי את כתפו, "זה לא מצחיק" אמרתי אבל הוא המשיך לצחוק.
גלגלתי את עיניי ובאתי לקום אך ברגע שרק הרמתי את גופי העליון כדי לקום הוא כבר משך אותי להיות מתחתיו ושכב עליי עם כל משקלו.
"אני לא נושמת" זייפתי את נשימתי החנוקה אך הוא לא ויתר והמשיך לשכב עליי ולבהות בי. אבל הוא באמת היה כבד אני לא אשקר. "מה? יש לי משהו על הפנים?" לא הבנתי למה הוא בוהה בי.
"יופי" אמר והסמקתי, "נו" התבכיינתי והוא חייך. "אנחנו ביחד, ואת לא בורחת יותר. אני לא אתן לך" הוא לחש את הסוף וטרף את שפתיי באגרסיביות.
"אני לא בורחת יותר" לחשתי והמשכתי לנשק אותו. ירדתי לאט לאט לצווארו ולאוזנו, הנקודות הרגישות שלו.
"פאק" לחש תחת נשימתו, ונשך את שפתיו. "פאק" נאנקתי כשהוא התחיל לעבור עם ידיו על כל גופי ולחקור אותו.
"את בטוחה בזה?" שאל לפני שהוא התחיל במעשיו. "כ-כן" הייתי מוכנה יותר מכל דבר אחר, אני רוצה וצריכה אותו.
הוא התחיל לקלף ממני את כל שכבותיי, משאיר אותי רק עם הלבשה תחתונה. התביישתי מעט, היו לי סימני מתיחה על אגני.
"את ככ יפה" עיניו נצצו כשהוא בחן את כל גופי באיטיות מייסרת. "את הכי יפה בעולם בשבילי" לחש ונישק את מצחי.
הרגשתי את ידיו הגדולות עוברות על אגני הצר ומלטפות בעדינות. הוא התקדם אל גופי התחתון ונישק כל חלק בגופי, "פאק" מלמלתי תחת נשימתי הכבדה.
"כל הצלקות, כל סימני המתיחה והכל בך. הכל ככ יפה ומיוחד" נישק את צלקותיי וסימני המתיחה. הרגשתי שאני כמעט בוכה.
לפתע הוא לקח את ידו והתחיל לעסות איברי מעל תחתוניי, נאנקתי בחרמנות כשאני מרגישה את הפרפרים בבטן ומה שהוא עושה שם למטה.
"אני אוהב אותך. את שייכת לי" אמר ברכושניות, הנהנתי אליו "אני שלך" לחשתי כשהוא ממשיך לעסות את הדגדגן שלי במהירות.
"א-" נחנקתי כשהרגשתי אותו מנשק את יריכיי הפנימיות. לא הצלחתי להוציא מילה מפי, אך הגניחות כן יצאו.
הוא הוריד ממני את השכבות היחידות שנשארו עליי, והורדתי ממנו את כל שכבותיו.
"דניאל" אני גונחת כשאני מרגישה את לשונו על נקודת הג׳י שלי, מוצץ ונושך אותה. התמלאתי בעונג והרגשתי טעונה באנרגיה.
הוא סיים את עבודתו המבורכת והתקרב לפניי, וטורף את פי בתעווה ורעבתנות.
"אני רוצה אותך בתוכי" לחשתי לאוזנו ונישקתי את נקודתו הרגישה, בצוואר למטה.
"כרצונך" קרץ לי וחדר אליי, "א- פאק" צעקתי והוא חדר אליי חזק ככ ובמהירות שאין לתאר.
"את עומדת בקצב בייבי?" קולו מגורה וצרוד. הוא נשך את אוזניי, "כ-כן" האמת שכמעט התעלפתי מקצבו המהיר.
"א-אני ר-רוצה יותר ח-חזק" התקשתי להוציא את המילים מהפה, "תשתמשי במילים אמיתיות" התעקש והחל להאט. מתגרה בי בכוונה.
"חזק יותר" צרחתי בהנאה והוא חייך, "כרצונך" חזר על מה שאמרת שנייה לפני שחדר אליי ועשה כרצוני. פשוטו כמשמעו.
הוא הניח את ידו על בטני והרגיש את עצמו בתוכי, הרגשתי אותו מתקשה אפילו יותר בתוכי והתחלתי להשתגע. הפרפרים בבטני מזמן עפים באוויר ואני לא מסוגלת לשלוט בעצמי.
שרטתי את גבו בתשוקה והוא גנח באוזניי בצרידות. הרגשתי שאני יכולה להתפוצץ עוד שנייה.
"אני קרובה!" "פאק" צעקנו ביחד. "אני אוהב אותך" אמר שנייה לפני שגמר, "גם אני אוהבת אותך" חייכתי וגמרנו ביחד.
YOU ARE READING
רק אתה ואני
Romansדין אזולאי - היא בת יחידה וגילה הוא 17 בכיתה י'א שעוברת לפנימייה לאחר שהוריה נהרגו בתאונת דרכים, ילדה רעה ששמה זין על כולם ועושה מה שבראש שלה. דניאל מזרחי - הבאד בוי של הפנימייה שכל הבנות נופלות לרגליו, נער בן 17 בכיתה י'א שלא אכפת לו בכלל מכלום, בק...