Part 10

634 35 14
                                    

Becsaptam magam mögött az ajtót és sóhajtva támaszottam meg a mosdókagylót. Beleneztem a tükörbe és csak megcsóváltam a fejem.

- Nem is te lennél Melissa Black - néztem továbbra is a tükörképem.

Miután lenyugtattam magam beléptem a tusolóba és megnyitottam a vizet. Tisztáztam magmaba hogy a fiúknak sokkaln nagyobb és szebb fürdőjük van mint nekünk. Ezt egyszer majd megemlítem. Gyorsan hajatmostam felvettem egy melegítőt és egy pulcsit majd kiléptem az ajtón.
A következő látvány fogadott:
Sirius fél pár cipőben félregombolt ingeben keres valamit (feltételezem hogy a másik cipőjét), James alsóban és kócos hajjal próbálja megkötni a nyakkendőjét. Remus idegesen csapkodott mert nem találja a fésűjét. Erre a fúk mind lehurrogták hogy az ő problemájuk sokkal nagyobb de Remus rávágta hogy fésű nélkül nem tudja megcsinálni a haját ami nem történhet meg mert neki ma fontos randija lesz (ezen azért elmosolyodtam). Peter leette az ingéjt ezért kétségbeesetten kutatott egy másik után.

- Elég! - néztem rájuk - Tessék. - nyomtam a bátyam kezébe a fel pár cipőt és a helyére gomboltam az ingjét - Gyere - intettem Jamesnek és sikeresen megkötöttem a nyakkendőjét - Neked pedig odaadom ezt - léptem oda Remushoz és a kezébe nyomtam a saját fésűm - Valaki adjon már ennek a szerencsétlennek egy inget - mutattam Peterre.

- Ezt hogy? - nézett ámulva a nyakkendőjére James.

- Hol találtad meg? - nézett rám kérdőn Sirius.

- De ez neked nem kell? - kérdezte Remus.

- Regulusnak sokszor kellett megkötnöm. - forduktam James felé és rámutattam az említett ruhadarabra - Ezzel a cipővel vágtalak fejbe és láttam hogy beesett a szekrény mögé. - mondtam a bátyámnak - Nem nekem erre most nincs szükségem. Meg amúgy is ott van Lily-é -válaszoltam Remusnak.

- Te Tappmancs még sose említetted hogy ilyen király hugod van - dícsért meg Ágas.

- Ezt tudhattátok volna - borzolta össze a hajamat Sirius.

- Ha bármi kell szóljatok - intettem nekik és visszamentem a szobámba.

- Te hol voltál? - kérdezte Lily - És miért nem vagy még kész? - idegeskedett és leültetett egy asztal elé.

- A fiúknál voltam mivel itt nagyon sokan álltak sorba a fürdőhöz - válaszoltam.

- Te ott fürödtél? A Tekergők fürdőjébe? - kérdezte az a lány aki tegnap Sirius felől érdeklődött.

- Igen? - kérdeztem vissza.

- Úristen - sikítottak fel - És volt valami érdekes? - kérdezték izgatottan.

- Tessék? Nem! Fúj hagyjatok már! Bementem oda fürdeni és kész. Pont. - válaszoltam.

- Ez biztos? - kérdezte Lily is.

- Igen biztos - vágtam rá de neki leesett hogy hazudok.

- Milyen legyen a hajad? - fordult vissza tükörhöz.

- Szép - adtam meg a válaszom.

- Sokat segítettél - forgatta meg a szemét majd nekilátott kifésülni a dús loboncom.
Sokat beszélgettünk a lányokkal. Sőt voltak olyan pillanatok is amikor még én is velük nevettem.

- Ez fáj! -szisszentem fel.

- Nem tehetek róla a hajad saját életet él - bosszankodott és újra megrántotta.
Két órányi szenvedés után mindketten büszkén sóhajtottunk fel. Én azért mert kibírtam hiszti nélkül Lily pedig azért mert remek munkát végzett.

Whitewolf ||BEFEJEZETT✔||Место, где живут истории. Откройте их для себя