Part 9

628 41 27
                                    

Vigyázat az alábbi fejezet kiüti a cringe faktort! Csak saját felelősségre ajánlom!

- Na csakhogy idetaláltatok. - üdvözölt minket a bátyám - Ha szabad kérdeznem mégis mi tartott ennyi ideig?

- Ennyire hiányoztunk? -kérdeztem vissza.

- Hogyne - szállt be a beszélgetésbe James - De most komolyan, Holdsáp te még sose tanultál ennyit egy huzamban.

- Hagyd csak, elvonták a figyelmét - nézett rám Sirius.

- Igazán örülök hogy így megvitatjátok a magánéletem, de nem lehetne ezt olyankor mikor nem állok éppen mellettetek? - kérdezte Remus.

- Már megtanulhattad volna hogy mellettük nincs olyan hogy magánélet - forgattam meg a szemem.

- Igaz, köszi hogy emlékeztetsz - válaszolt a fiú.

- Mostpedig hogyha megbocsájtotok nekem szükségem van a szépítő alvásomra ugyanis holnap randim lesz - húzta ki magát James majd elsétált.

- Őt meg mi lelte? - mutattam Ágasra.

- Egy szó: szerelmes - válaszolt drámaian Sirius én pedig csak felnevettem.

- Én is megyek aludni. Jó éjt! - búcsúztam el tőlük.

- Mivan csak nem randid lesz? - kiabált utánam a bátyám.

- Veled ellentétben nekem nem csak ilyenek körül forog a világ - vágtam rá.

Beléptem a szobámba ahol a lányok valami nagyon fontos dologról beszélhettek ugyanis észre sem vettek.

- Hé Lily ott repül James póló nélkül - mutattam ki az ablakon mire a legjobb barátnőm odakapta a fejét mi pedig csak nevettünk.

- Ha-ha igazán vicces - mondta égővörös fejjel.

- Csak tudni akartam élsz-e még - mondtam nevetve majd felkaptam a pizsamám és bementem a fürdőbe. Gyorsan átöltöztem, megmostam a fogam, kifésültem a hajam, összeszedtem a ruháim és a szekrényem felé indultam.

- Szeritetek kivel megy Sirius? - kérdezte az egyik lány. A kérdést letudtam egy szemforgatással.

- Kérdezd Melissát ő biztos tudja - nézett rám Marline.

- Honnan tudná? Oké, hogy a húga de attól függetlenül nem olyan népszerű mint a bátyja. Lefogadom hogy még senki se hívta meg - mondta a masik lány.

- Néha el is felejtem hogy az iskola legnépszerűbb fiújának az ikre vagyok, köszi hogy emlékeztettél - mosolyogtam rá gúnyosan - egyebként ha tudni szeretnéd egy Hugrás lánnyal megy el engem pedig képzeld meghívtak a bálba. Ráadásul többen is - néztem továbbra is farkasszemet a lánnyal - és biztosíthatlak hogy se Sirius se James se Remus sőt még Peter se fog meghívni téged ugyanis már mindenkinek van párja - fejeztem be a mondandómat.

- Néha nem is értem miért nem a Mardekárba osztottak - csóválta meg a fejét Lily.

- Meddig lesztek itt? - néztem rá azokra akik nem a mi szobánkban laknak.

- Nem tudjuk miért?

- Mert szeretnék aludni - vágtam rá.

- De hát még fiatal az este - kuncogott egy lány.

- Hat az este igen de én nem úgyhogy sipirc - nyitottam ki az ajtót.

- Ne már - nyöszörögtek.

- Jó éjt - integettem nekik miközben kivánszorogtak - Na - csaptam össze a két tenyerem - akkor én most alszok - bebújtam a takaróm alá és szinte azonnal elnyomott az álom.
                               --

- Melissa! Kelj fel! - rángatott Lily - Tudod milyen nap van?

- Nem - nyöszörögtem.

- Hát a bál napja -sikkantotta az összes lány a szobába.

- Baszki - kipattantam az ágyból és berohantam a fürdőbe.

- Hé! - kiáltott fel Alice a tusolóból.

- Bocsi! Nem láttam semmit - vágtam rá majd beálltam a tükör elé. Realizáltam hogy a hajam undorító, az arcom ragyás, a bőröm színtelen, nincs semmi alakom, és szőrös a hónaljam - Ez csodás! Remek nap elé nézünk! - sóhajtottam és megtámasztottam a mosdókagylót.

- Lily segíts! - szaladtam ki - Ocsmány vagyok.

- Dehogy.

- De igen is az vagyok. Nézd már meg a hajam!

- Csak meg kell mosni es szépen beszárítani és beállítani.

- Akkor Alice után én megyek -jelentettem ki.

- Nem! - szólalt meg mindenki a szobába.

- Ahjjj - morogtam majd felkaptam a fürdős cuccom es kisétáltam a szobából.

Lementem a lépcsőn, át a klubhelyiségen ahol valószínűleg mindenki bolondnak nézett majd felcammogtam a fiúk szobájahoz. Benyitottam hozzájuk és a fürdő felé indultam.

- Hé hé! - lépett elem a bátyám - Remus éppen bent van.

- Akkor várok - ültem le az egyik ágyra. Nem sokkal később kilépett Remus. Dereka köré hanyagul egy törölközőt kötött így tökéletesen lehetett látni izmos felsőtestét amin meg- megcsillantak a vízcseppek. Holmokába belelógtak vizes tincsei.

- Melissa vigyázz csorog a nyálad - szólt oda a bátyám. Abbahagytam a bambulást majd hozzávágtam az első kezem ügyébe kerülő tárgyat ami jelen esetben egy cipő volt.

- Hát te? - nézett rám Remus. Azonnal nem tudtam válaszolni hiszen elvonta a figyelmemet a kidolgozott kockás hasa és a széles vállai - Khm, Meli?

- Ja igen persze. Hosszú a sor a fürdő előtt - hebegtem.

- Értem.

- Hallod Holdsáp vegyél fel egy pólót mert Melissa úgy néz téged mint Peter a desszertet - lökte oldalba James.

- Na - nézett rá Remus kissé mosolyogva. Majd ekkor ledobta a törölközőjét. Elkerekedett szemekkel pásztáztam a plafont.

- Van rajta alsó nyugi - szólt oda Ágas.

- Ja oké - sóhajtottam.

- Hát szerintem Melissa jobban örlüt volna ha nincs - piszkált Sirius, James pedig csak röhögött. Vörös fejjel néztem rájuk.

- Hagyjatok már! Te meg vegyél föl legalább egy pólót - fordultam Remushoz és kizárólag a szemébe néztem nehogy lejjebb tévedjen a tekintetem.

- Legyen - mondta majd lehajolt a földre és fevett egy pólót.
Követtem a mozdulatait de kár volt ugyanis amikor felemelkedett akkor a tekintetem nem volt elég gyors és megállapodott egy bizonyos ponton. Pár másodpercig csak néztem de valaki megszólalt.

- Khm, Melissa - nézett rám Remus én pedig odakaptam a fejem. Elnéztem odalra ahol Sirius és James már fulldokoltak a visszatartott nevetéstől.

- Azt hiszem én most bemegyek - mutattam a fürdőre.

- Rendben - bólintott Remus.
Beléptem és levettem a felsőm.

- Melissa! Ajtó -intett a fiú. Sirius és James nem bírtak tovább majd kipukkadtak a nevetéstől. Égő fejjel néztem rájuk.

- Ja igen tényleg -csaptam a fejemre majd bevágtam az ajtót

Sziasztok! Íme meghoztam az új részt kisebb késéssel (igen tudom régen vilt rész és sajnálom). Remél hogy tetszik nektem és megpróbálom mi él hamarabb hozni a következő fejezetet.
További szép estét!
Lovee<3

Whitewolf ||BEFEJEZETT✔||Donde viven las historias. Descúbrelo ahora