Part 13

624 35 10
                                    

Figyelem!! A cringe-faktort ismét kiütöttem! Csak saját felelősségre!!

Elsétáltunk a teremhez én pedig sok dolgot megtudtam Dorianról.

- Tényleg kviddicsezel? - kérdezte lihegve ugyanis már egy ideje másztuk a lépcsőket.

- Igen! Terelő vagyok Siriussal - bólintottam.

- Én fogó! Mindig öröm a Griffendélesekkel versenyezni. Nagyon jók vagytok - dícsért meg.

- Ti is! A Hollóhátasok a legjobb ellenfelek. Persze általában nyerünk de az nem fontos - nevettem ő pedig vállba lökött.

- Ms. Black! Mr. Darvis! Hiányoltam magukat - szólalt meg a professzor.

- Most kezdődik az óra nem? - kérdeztem értetlenül ugyanis mindenki a teremben ücsörgött.

- Az óra már 15 perce tart! - ripakodott ránk én pedig összerezzentem.

- Professzor úr ez az én hibám ugyanis eltévedtem - vakarta meg a tarkóját Dorian én pedig tágra nyílt szemekkel néztem rá.

- Öt éve jár ide Darvis! Annyira azért nem hülye! Üljenek le és meg ne nyikkanjanak különben magukon mutatom be a tiltott átkokat! - teremtett le minket.

Elindultam a helyemre de a tanár megszólalt.

- Ó Ms. Black! Ültetés volt! Maga Mr. Potter mellé ül! MOST! - behúzott nyakkal odaültem James mellé és elővettem a cuccom.

- Ez ki? - bökött Dorian felé.

- Ő Dorian. A szünetben ismertem meg - válaszoltam rajzolgatás közbe.

- Lecserélted Remust?

- Hagyjuk már! Ő hetyegett azzal a csajjal nem én! És együtt se voltunk - sóhajtottam.

- De ezt már annak mondhatjuk -legyintett és ő is firkálni kezdett.

- Mr. Potter? - szólította fel Jamest a professzor.

- Igen? - kérdezett vissza.

- Nem zavarok?

- Hát ami azt illeti kicsit hangosnak tetszik lenni nem teljesen hallom Melissát - gondolkodott James.

- Ms. Black maga szerint?

- Hát... - kezdtem el de James azt üzente hogy mondjam amit ő - Engem is zavar egy kicsit. Talán ha halkabban beszélne...

- Takarodjanak ki az órámról! Pimasz mitugrászok - toporzékolt.

Nevetve kimentünk a folyosóra.

- Ez jó volt - sóhajtottam.

- Hiányoztál - nézett a szemembe.

- Hát igen...neked - húztam el a számat.

- Neki is hidd el! Csak rá kell ébrednie mekkor barom volt - bíztatott James - amúgy is álmában rólad beszél úgyhogy... - nevetett fel.

- Ezt nem mondhatod komolyan - nevettem fel én is.

- Nem szokásom hazudni - kacsintott - Hát te? - nézett rá James a kinyíló ajtóra.

- Ez mind miattatok van - fújtatott Remus - Vagyis James miattad! Megpróbáltalak megvédeni de a tanár engem is utánatok küldött - ült le a padlóra.

- Hát üdv a klubban - vontam vállat.

- Azt hiszem én most elmegyek - nyújtózott meg James majd elsétált. Gyilkos tekintettel néztem rá de ő csak bólintott.

Whitewolf ||BEFEJEZETT✔||Where stories live. Discover now