Bementünk a kis szobába és a professzor eligazított minket.
- Tisztel versenyzők! Az első próba két hónap múlva lesz esedékes. Ezekben a borítékokban minden benne van. Jó szórakozást előre is! - zárta rövidre mondandóját Dumbi.
Visszamentünk a klubhelyiségbe majd gondolkozni kezdtünk.
- Ez az alagsor térképe! - ismerte fel a bátyám.
- Jó kutya! - mondtam majd megpaskoltam a fejét.
- Oké akkor ezek szerint az alagsorban lesz feladatunk. De hogy mi az Merlin se tudja - kezdett el gondolkodni James.
Már éjfél elmúlt mikor felmentem a szobámba. A lányok már aludtak ezért halkan bementem a fürdőszobába elkészültem majd lefeküdtem aludni. Este csak nagyon későn sikerült elaludnom. Végig a Tusán járt az eszem. Másnap sikerült késve felkelnem szokásom szerint ezért kapkodva kezdtem készülni. Felvettem az egyenruhám majd leszaladtam reggelizni.
- Jó reggelt! Látom sikerült megint elaludni - köszöntött a bátyám.
- Egy szót se! - szóltam rá majd kiöntöttem magamnak a reggeli kávét.
- Mostmár mondhatom?
- Igen
- Szóval arra jöttünk rá hogy
valószínűleg kincskeresés vagy akadályverseny lesz.- Ahan oké.
- Nem is érdekel?
- De csak szerintem ez túl egyértelmű lenne. És csak nézd meg - mutattam rá a térképre - sehol semmi jele nincs annak hogy ez a pince. Sehol egy ajtót jelölő kis rajz semmi! Szerintem inkább a Tiltott Rengeteg akar lenni.
- Csak mintha egy óvodás rajzolta volna. Ettől még az én órai firkálmányaim is szebbek. - akadt ki Ágas.
- És tényleg! - csodálkozott el Remus.
- Na csodálkozzátok ki magatokat én mentem - mondtam majd megittam a kávém és Lilyvel karöltve elindultunk bájitaltanra.
Az egyik kedvenc tantárgyam volt a legendás lények gondozása és a sötét varázslatok kivédése mellett. Na meg egészen jó is voltam belőle.
- Jó reggelt diákok! - köszönt Lumpsluck professzor. Ma is egy selyem talár volt rajta mint mindig. Undorító.
- Megint késtek. - nézett a fiúkra. - Ma párban fogunk dolgozni. De én választom ki őket. - mondta mielőtt mindenki megindult volna a barátjához. - Miss. Evans és Mr. Black maguk ketten egy pár. Mindenkit felsorolt míg végül csak én és James maradtam.
- Elnézést tanár úr nekem nincs párom.
- Ó bocsánat menjen oda Mr. Potterhez szüksége lesz magára - intett nekem.
- James - huppantam le mellé - idén
kivételesen jó leszel bájitaltanból.- Remélem is - röhögött majd össze
borzolta a hajam.- A mai feladat a Százfűléfőzet elemzése lesz - jelentette ki a professzor majd elvonult otthagyva minket.
- Mit lehet elemezni egy rohadt bájitalon? - kérdezte Ágas.
- Jó sok mindent. Na gyere segíteni.
Egészen jól haladtunk a feladattal mire végetért az óra. Annak ellenére hogy kiválasztottak minek a Tusára a tanárok minket se kíméltek. McGalagony olyan hosszú beadandó dolgozatot adott fel hogy az esküvőmig se végeznék vele. Binns professzor óráján az esti fennt maradásom miatt elaludtam ezért büntetőmunkára küldött. Mire elértünk az ebédszünethez úgy néztem ki mint egy zombi.
- Délután megírjuk együtt a házit? - kérdezte Lily.
- Edzésem lesz. Valószínűleg James megint úgy fog dirigálni mintha a világkupát akarnánk megszerezni- nevettem el magam.
- Akkor ott írom meg a házim. - jelentette ki a barátnőm.
- Ott? A végén még leüt egy gurkó - mondtam mosolyogva.
- Megírom Alice-val.
- Megértem.
Megebédeltünk majd elindultam gyógynövénytanra. A gondolataimba merülve sétálgattam de beleütköztem valakibe és a lendülettől egy csodás esést mutattam be.
- Ó bocsánat! Had segítsek! - mondta a fiú majd a kezét nyújtotta - Amos Diggory vagyok.
- Én meg Melissa "szerencsétlen" Black - fogadtam el a felém nyúló kezet - egyébként bocs hogy fellöktelek.
- Semmi baj. Merre mész?
- Gyógynövénytanra.
- Én is. Elkísérhetlek? - kérdezte a Hugrabugos fiú.
- Persze. Ami azt illeti jól esik egy kis változás. Kezdek meghülyülni a Tekergőktől.
Utunk a 3-as üvegházhoz vezetett ahol már egész sokan ottvoltak.
- Bocsi de el kell mennem - búcsúzott Amos.
- Rendben szia! - intettem majd elment és az egyik Griffendélessel Mclaggennel kezdett beszélni.
- Találd ki ki vagyok! - kiáltott rám valaki nevetve majd befogta a szemem.
- Hát nem is tudom - kezdtem el nevetve - talán de csak lehet Sirius?
- Honnan tudtad? - kérdezte majd bevágta a "durcit".
- Hát nem is tudom.
- Hé Meli! - kiabált oda Remus és James - Mit akart Diggory?
- Diggory? - kérdezte Sirius de szeme villámokat szórt.
- Jajj fiúk semmit csak nekimentem és segített összeszedni a cuccaimat és azán neki is itt lesz óraja. Ennyi!
- Beszélnem kell vele - mondta Sirius majd elviharzott és félrehúzta a még mindig beszélgető fiúkat.
Mikor megérkezett a professzor bementünk és helyet foglaltam Remus mellett. Az óra ismét nagyon unalmas volt. Az egyetlen izgalmas dolog az volt amikor Siriust megharapta egy Mandragóra. A lányokkal indultam vissza az épületbe.
- Mondom hogy így volt! - győzködött Alice.
- Persze - forgattam meg a szemeim - majd pont az iskola egyik álompasija fog engem vizslatni gyógynövénytanon.
- De ha egyszer így van - mantrázta Lily is.
- Szia Melissa! - sietett oda Amos és Mclaggen is.
- Na már csak ez hiányzott - morogtam majd feléjük fordultam - Segíthetek?
- Csak annyit akartunk kérdezni vagyis csak Amos - kezdte a Griffendéles társam - hogy elmennél vele Roxmortsba a jövőhévtégén?
- Hát ezzel sajnos két probléma is van. Egy már elígérkeztem valakinek. - na itt még én se tudtam hogy kinek - Kettő ha annyira el szeretne velem menni akkor majd kinyitja a szaját és meghív - mondtam ridegen majd elköszöntem.
- Akkor ma edzésen Black! - morgott oda Mclaggen.
Letettem a cuccaimat a szobámba majd felvettem a kviddicstaláromat. Tavaly óta vagyok benne a csapatba mert James szerint elég agresszív vagyok a terelő posztra. Lesiettem a pályára majd a seprűmre pattantam és bemelegítő köröket repültem.
- Lám, lám! - Miss undok vagyok kisasszony!
- Hagyj békén Diggory mondtam majd odamentem a csapatomhoz.
- Drága csapatom - kezdte James a kapitány - ma a Hugrások ellen fogunk eddzőmeccset játszani. Mindenki a helyére és az utolsóként tanult taktikát alkalmazzátok - adta ki az utasításokat majd felrepült.
Felkaptam az ütőm majd a testvéremre néztem aki a másik terelő posztot töltötte be. A meccs elkezdődött feldobták a kvaffot és a Griffendél megindult vele. A gurkókat a Hugrások egyenesen James és az őrzőnk felé ütötték. Hamar visszaütöttük majd megcéloztam vele Diggoryt és minden erőmmel elütöttem a kvaffot.Egy újabb részt hoztam. Remélem tetszik és igyekszem minél hamarabb hozni a kövit.
Lovee
YOU ARE READING
Whitewolf ||BEFEJEZETT✔||
FanfictionMelissa Black Sirius Black ikertestvére végigkísérte a Tekergők életét egészen a negyedik évükig. Ebben az évben azonban valami különös dolog történt. Ennél többet nem szeretnék róla írni ha érdekel nézz bele. :3 #11 in jamespotter✅❤ #3 in marauder...