Part 12

576 35 7
                                    

Lehajtott fejjel kullogtunk vissza a toronyba.

- Milyen? - nézett rám Remus és a felszakadt szemöldökére mutatott.

- Nem vészes. Meg illik a többihez. - néztem végig a sebhelyes arcán. Mosolyogva megrázta a fejét én pedig Siriushoz fordultam - Te akkora hülye vagy. - jelentettem ki.

- Miért is? - kérdezett vissza.

- Fogadás? Komolyan? Meg se akarom tudni hány lánnyal voltál eddig. Meg hogy mióta - összerezzentem és a karom libabőrös lett.

- Megszámoljam? - nézett rám.

- Ne! - mondtuk egyszerre Remussal.

Felértünk a toronyba és ledobtam magam a kanapéra. Jobb oldalamra Remus telepedett le Sirius pedig kisajátított két fotelt.

- Mennyi van még a végéig? - kérdeztem miközben a tüzet bámultam.

- Két óra - felelte a mellettem ülő.

- Az még rengeteg idő - sóhajtottam - Mit gondoltok az ellenfelekről?

- Az Ilvermory-sokat annyira nem tartom veszélyesnek de Durmstrang. Nehéz lesz - túrt bele hajába Remus.

- 75! - kiáltott fel diadalittasan Sirius.

- 75? - néztem rá kérdőn - Mégis mi?

- 75 lány!

- Szörnyű vagy - mondta Remus.

- Visszatérve a kérdéshez. Sirius! Szerinted? - neztem kérdőn a bátyámra.

- Hát -  vakarta meg a tarkóját - Nem olyan gázos a helyzet. Csak veszélyes hogy van egy lány a csapatba.

- Tessék? - kérdeztem idegesen.

- Hát. Elég törékeny vagy már bocs. De ez akár a hasznunkra is válhat! Remek ötletem támadt! - kiáltott fel.

- Tudni se akarom - temette tenyerébe az arcát Remus.

- Szóval, Melissa eljátsza a hattyú halálát. A Durmstrangos fiúk úgyis segítenek neki mert hát nézz rá! Lány! - mutatott rám - Lehet hogy az Ilvermornys fiúk szíve is megesik rajta.

- Most hogy tudattad velem hogy lány vagyok egy szó: nem! - válaszoltam.

- Támogatom Melissát - mondta Remus.

- Majd Ágas eldönti. Neki biztos tetszene - vont vállat Sirius.

Két óra szenvedés után megérkeztek a többiek.

- Hála istennek - léptem oda Lilyhez.

- Te - nézett rám - Beszélnünk kell - És ti - nézett a fiúkra - Hagyjuk is!

- Hallod Ágas olyan ötletem van - pattant fel Sirius és elújságolta hatalmas tervét.

- Ezt alkalmazzuk - pacsizott le vele James.

- Biztos hogy nem - makacsoltam meg magam.

- De az is elég ha Melissának hirtelen melege lesz és megválik egy két ruhadarabtól. Akkor lesz egy kis előnyünk - gondolkozott Ágas - Főleg a Durmstrangosok ellen.

- Na azért ne lépjük át azt a bizonyos határt - szólalt meg szigorú hangon Remus - Nem fogom mégegyszer betörni valaki képét érte.

- Senki nem kért rá - suttogtam.

- Ó igen! Inkább meg kellett volna kösszönnöd, hogy nem hagytam azt az idiótát veled! Gondolj bele! Már rég a Hungrásoknál lennétek! -csattant fel a fiú.

Whitewolf ||BEFEJEZETT✔||Where stories live. Discover now