- Csak hogy itt vagytok! - csapta össze a tenyerét Sirius - Éppen egy új mugli játékot tanít nekünk Lily.
- Mégpedig? - kíváncsiskodtam.
- Üvegezünk - válaszolta titokzatosan a barátnőm.
- Nem, nem! Én nem fogok velük - mutattam szépen sorba minden Tekergőre - üvegezni.
- Te mégis honnan tudod, hogy mi az? - húzta fel kérdőn a szemöldökét Sirius.
- Első óta egy mugli a legjobb barátom. Mesélt már ezt-azt.
- De jó lesz! Gyere már! - rángatott Sirius.
- Nem! - makacsoltam meg magam.
- Nem ilyennek ismertelek meg Melissa Black! Te! - mutatott Remusra James - Mit tettél vele?
- Én? Az égvilágon semmit - emelte fel védekezőleg a kezeit - De most komolyan Meli? Mi baj lehet ebből? - nézett rám mostmár ő is.
- Te is? Merlinre is! Legyen - sóhajtottam.
Felmentünk a fiúk szobájába Lily pedig letette középre az üveget.
- Kétféle képpen játszhatunk. Vagy az iszik akire mutat az üveg, vagy egy egyszerű csók - vont vállat.
- Nem kellenének még emberek? - ötletelt Sirius.
- De! Na hívjunk ide még pár embert! - pattant fel James. Pár perc múlva visszatért mögötte pedig Alice, Frank, Marline, Mclaggen(?) és igen mindenki tudja ki...Amos Diggory.
- Ezt meg minek hoztad ide? - kérdeztem pontosan ugyanakkor mint az ikrem.
- Csak, hogy izgibb legyen - kacsintott.
Leültem a földre Lily és Sirius mellé és unottan figyeltem.
- Na, ki lesz az első? - kérdezte a barátnőm.
- Majd én - hajolt közelebb az üveghez Marline és megpörgette. Az üveg szépen lassan megállt és Siriusra mutatott. A lány megvonta a vállát és megcsókolta a bátyám. Összehúzott szemöldökkel figyeltem őket.
- Sirius, te jössz! - utasította Lily.
Sirius megpörgette az üveget ami James felé mutatott.
- Na én ezt nem - hátrált a fiú.
- Most miért? Nem vagyok neked elég jó? - törölte le hamis könnyeit James.
- Te még nem ütöd meg a mércét, bocs - válaszolt Sirius és páran nevetni kezdtek.
- Ez esetben, James te jössz!
A fiú megpörgette az üveget ami rám mutatott.
- Muszáj? - nézetem kérő tekintettel Lilyre.
- Igen - bólintott komolyan. Láttam, hogy neki se tetszik a dolog de nem mutathatta.
Odasétáltam Jameshez aki időt sem adva ajakit az enyémnek nyomta. Beletúrtam barna hullámos tincseibe mire ő elmosolyodott. Elléptem tőle mert úgy éreztem a kelleténél hosszabb ideig ízlelgettük egymást. Visszasétáltam a helyemre és arcomat a padló felé fordítottam, hogy leplezzem zavarodottságom.
- Meli - rázta meg a vállam Lily - te jössz.
Sóhajtva megpörgettem az üveget és tekintetemmel követtem annak mozgását. Lassulni kezdett amíg meg nem állt Amos előtt. Mondjátok, hogy ez csak egy álom! Fel akarok ébredni ez így nem jó!
- Biztos, hogy nem! - csattant fel Sirius - Melissa ha megteszed én esküszöm, hogy mind a kettőtöket kinyírom és eltemetlek titeket egymás mellé a tóba - fordult felém.
- Inkább kihagyom. Meg úgy ezt az egészet - álltam fel és bevágtam magam mögött az ajtót. Bementem a szobánkba és elterültem az ágyamon. Gondolataim ide oda cikáztak.
- Bejöhetek? - dugta be a fejét Remus.
- Hát, már félig bent vagy - mosolyogtam rá.
Leült mellém én pedig az ölébe hajtottam a fejem.
- Lehet egy kérdésem? - nézett rám.
- Kettő is.
- Élvezted? A csókot Jamessel? - kérdezte komolyan.
- Dehogy is - ültem fel és megfotam a kezét - Ez csak egy hülye játék! Nem jelentett semmit - magyaráztam neki és azt hiszem, hogy magamnak is - Megnyugtattalak?
- Azt hiszem - válaszolt és a karomat kezdte es simogatni. Visszadőltem az ölébe és teljesen lényegtelen dolgokról kezdtünk el beszélgetni. Mint például, miért ilyen színű a fal, milyen rossz idő van vagy esetleg hogy Lumpsluck megint milyen sok házit adott. Jól esett vele így beszélgetni. De valahol mélyen nem hagyott nyugodni az a tény, hogy Mivan ha szeretem James Pottert?
Sziasztok! Most egy kicsit rövidebb részt hoztam. Tudjátok a vihar előtti csend...Na mindegy is. Remélem tetszett nektek!
Legyen további szép napotok!
Lovee<3
YOU ARE READING
Whitewolf ||BEFEJEZETT✔||
FanfictionMelissa Black Sirius Black ikertestvére végigkísérte a Tekergők életét egészen a negyedik évükig. Ebben az évben azonban valami különös dolog történt. Ennél többet nem szeretnék róla írni ha érdekel nézz bele. :3 #11 in jamespotter✅❤ #3 in marauder...