Te pedig jókedvből vagy egy szál semmibe - mutatott lenge "öltözetemre".
- Tusoltam - vágtam rá.
- Egyedül? - kérdezte kaján mosollyal.
- Nem. - csaptam a combomra - Flich még bent var úgyhogy sietek - mutattam az ajtóra és mindkettőnkből kitört a nevetés.
Visszamentem a fürdőbe és ismét beálltam a zuhany alá. De ezúttal egy levakarhatatlan mosollyal. Hajatmostam és felöltöztem. A szobában már ott voltak a többiek és kérdő tekintettel néztek rám.
- Mit mondtál nekik? - fordultam Lilyhez.
- Én? Az ég világon semmit - mosolygott rám.
- Átlátok rajtad - mosolyodtam el.
- Mivel nekem se mondtál részleteket ezért sokat nem mondhattam nekik - magyarázkodott.
- Van benne valami. - bólogattam.
- Szóval? Mesélj - türelmetlenkedett Marline.
- Elmentem tusolni, bejött odaadta a tételeket és kiment - hadartam.
- Akkor én miért arra jöttem be hogy megcsókol? - kérdezte Lily a többiek pedig sokkolódva néztek rám.
- Mert...mert - kerestem a szavakat - Mert megcsókolt. Igen tényleg megtette. - sóhajtottam.
- És utána? - kérdezett Alice.
- Betoppant Lily - néztem a barátnőmre.
- Te ünneprontó - dobták meg párnákkal.
- Én felajánlottam hogy kimegyek - dobálta vissza a párnákat.
- És most mi lesz? - nézett rám mindenki.
- Őszintén? Fogalmam sincs - túrtam bele vizes hajamba.
- Beszélj vele - tanácsolták - Menj és keresd meg. Gyerünk!
- Biztos nincs más megoldás?
- Nincs! - kiabáltak rám kórusba.
Kiléptem a szobából és fiúk hálóterméhez vezető lépcsőhöz indultam. Bekopogtam.
- Gyere! - kiabált ki James.
- De csak akkor ha jó nő vagy! - szólalt meg Sirius is.
- Akkora idióta vagy - nyitottam be.
- Melissa! Minek köszönhetjük a látogatásod? - cseverészett Sirius.
- Remus itt van? - tértem a lényegre.
- Lement a könyvtárba de... - válaszolt James de nem hagytam hogy befejezze ugyanis bevágtam az ajtót és lesiettem a lépcsőn.
Benyitottam a könyvtár hatalmas ajtaján és elindultam megkeresni a fiút. A szokásos helye felé igyekeztem hátha ott lesz.- Szia! - intettem neki.
- Szia! - tette le a könyvét - Gyere - mutatott maga mellé.
Beléptem a két összetolt szekrény mögé ahol Remus kiolvasott könyvei hatlamas stócokban álltak.
- Na mesélj - nézett rám.
- Hát, szerintem tudod miért jöttem - motyogtam és a hajamat birizgáltam.
- Ötletem sincs - vakarta meg az állát.
- Had segítsek egy kicsit - suttogtam és közelebb hajoltam hozzá - Mostmár rémlik valami?
- Vannak halvány emlékeim de talán ha segítenél még egy kicsit... - mosolygott rám.
- Azt kéred, hogy segítsek? Biztos?
- Hát felőlem olvashatunk is a gyógynövénykeről - vonta meg a vállát.
Nevetve néztem végig a fiú sebhelyes arcán és tekintetem megállapodott a száján. Lassan közelebb hajoltam és félve megcsókoltam. Remus belemosolygott csókunkba és közelebb húzott magához.
- Na így már emlékszem - simogatta az arcom.
A fejem a vállára hajtottam és a haját kezdtem el piszkálni.
- Tudod milyen régóta vártam? - nézett rám.
- Mégis mire?
- Rád - válaszolt szűkszavúan én pedig egy újabb csókot leheltem ajkaira.
- Vissza kéne mennünk - sóhajtottam.
- Nem akarok! - temette könyvébe az arcát.
- Gyere! - pattantam fel - A többiek már biztos keresnek minket.
- Még maradj egy kicsit - rántotta meg a karom én pedig elvesztettem az egyensújom és az ölébe zuhantam.
- Szeretnéd mi? - mosolyogtam rá.
- Úgy is mondhatjuk - simogatta a karom. Szerettem volna még maradni de nem lehetett, hiszen a barátaink bármit gondolhatnak. És ha abból indulunk ki, hogy Siriusnak és Jamesnek milyen piszkos fantáziája van... Ha rajtuk múlna mi már rég az ötödik gyerekünket vártuk volna.
- Igazán vissza kéne mennünk - sóhajtottam.
- Legyen -adta be a derekát - De előtte valamit el kell intéznem.
- Igen? Mégis mit? - húztam fel a szemöldököm. A fiú nem válaszolt csak ismét megcsókolt. De mostmár sokkal bátrabb volt és be kell, hogy ismerjem tudja mit csinál - Le kell fektetnünk néhány alapszabályt - néztem komolyan a szemébe.
- Mégis minek?
- Nem szeretném még kikürtölni ország világnak...ezt - mutattam magunkra - Szóval, ugyanúgy fogunk viselkedni mint eddig. Semmi változtatás! Párszor talákozhatunk tanulás okából de az nem járja, hogy minden percben egymás nyakán lógunk. Világos?
- Mint a nap - bólintott.
- Helyes - pattantam fel - Na gyere, menjünk vissza.
- Olyan opció nincs hogy most is tanulás gyanánt vagyunk itt? - kérdezte egy félmosollyal az arcán.
- Nincs! -válaszoltam szigorúan.
A fiú sóhajtva felkelt és követett a klubhelységig. Beléptünk a portrélyukon és a többiek egy nagy táraságot alkotva ücsötögtek a kanapékon.- Csak hogy itt vagytok! - csapta össze a tenyerét Sirius - Éppen egy új mugli játékot tanít nekünk Lily.
- Mégpedig? - kíváncsiskodtam.
- Üvegezünk - válaszolta titokzatosan a barátnőm.
Sziasztok! Egy hatalmas kihagyás után meghoztam az új részt. Igen tudom nagyon rövid lett de ígérem leközelebb kárpótollak titeket. Az új könyvet is nemsokára publikálom (amint kitalálok valami elfogadható címet), és a másik fanfic-be is jön új rész! Remélem tetszett ez a rövid kis fejezet!
Legyen további szép estétek, északátok, reggeletek vagy amikor éppen olvassátok ezt!
Lovee<3
Ui.: Nemsokára megvan a 2K!! Elképesztőek vagytok! Nagyon köszönöm!♡
ESTÁS LEYENDO
Whitewolf ||BEFEJEZETT✔||
FanficMelissa Black Sirius Black ikertestvére végigkísérte a Tekergők életét egészen a negyedik évükig. Ebben az évben azonban valami különös dolog történt. Ennél többet nem szeretnék róla írni ha érdekel nézz bele. :3 #11 in jamespotter✅❤ #3 in marauder...