Part 17

561 32 6
                                    

Leszaladtam a klubhelységbe és megnéztem a kitűzött csoportokat. Sirius Black, Melissa Black, Remus Lupin, Lily Evans, James Potter, Peter Pettegrew.

Csodálatos!

- Néma csöndbe pakoltam a szobámba. Levonszoltam az utazóládám és csendesen vártam McGalagony professzort.

- Szia! - huppant le mellém Sirius.

- Szia - motyogtam.

- Hallottam mi történt. De fel a fejjel te úgyis megoldod - lökött oldalba.

- Csak legyen igazad - sóhajtottam.

- Gondolom mindenki látta a beosztásokat! - lépett be a klubhelységbe McGalagony - A csoportokat szeretném látni. Most!

Összeáltunk a beosztás szerint és már indulhattunk is. Hopp-porral utaztunk ami nekünk nagy szívás volt ugyanis egy eléggé hosszú címet kaptunk. Én mentem előre. Sikeresen odaértem a megadott címre. Leporoltam magam és szétnéztem. Egy egyszerű kis faház volt. A nappaliba volt a kandalló tőle balra egy kis étkező. Onnan nyílt a konyha amiből rá lehetett látni az előszobára. Egy kis csigalépcső vezetett az emeletre ahol kétszemélyes szobák voltak és egy kis fürdőszoba. Na itt lesznek problémák a szobabeosztással...
Levágtam a cuccaimat az egyik ágyra és vártam, hogy szépen lassan megérkezzenek a többiek is.

- Lenyeltem a port - köhögött Sirius.

- Mást se vártam tőled - szaladtam le a lépcsőn.

- Te már be is rendezkedtél? - nézett rám de ekkor valami elsodorta.

- Miért állsz meg az út közepén? - köhögött Remus is aki félig a kanapén landolt.

- Szólhattál volna, hogy jössz - dörzsölte a nyakát a bátyám.

- Érkezem!! - kiabált James és pár másodperc múlva a padlón landolt.

- Látod, te is csinálhattad volna így - magyarázott Sirius de Remus csak megforgatta a szemeit. Kis idő elteltével megérkezett Lily és Peter is.

- Na? Hogy lesznek a szobák? - fordultam körbe, hogy rálátást nyerjek mindenkire.

- Az biztos, hogy én nem leszek egy szobába Jamessel - fonta össze karjait maga előtt Remus.

- Akkor ez egyszerű - csapta össze a tenyerét Sirius - Én leszek Holdsáppal, Ágas Peterrel, Lily pedig Melivel. Megfelel? - kérdezte. Mindenki csak bólintott - Csodás!

Megmutattam Lilynek a szobánkat.

- Most egész végig utálni fogjuk egymást? - fordult oda hozzám.

- Hát remélem nem -válaszoltam.

- Annyira sajnálom! Olyan voltam mint valami fanatikus James Potter rajongó - nézett rám nevetve.

- Én is - öleltem át.

Jól esett újra felszabadultan beszélgetni vele. Ki kell hogy mondjam, hiányzott a legjobb barátnőm.

- Lányok - nyitott be James - Nem jöttök le?

- De! - válaszoltunk egyszerre.

Leszaladtunk a lépcsőn és a konyha felé vettük az irányt.

- Ti mit csináltok? - néztem rá Siriusra és Remusra akik éppen egy plafonra ragadt palacsintát próbáltak lekapargatni, Peter pedig tejszínhabot evett.

- Kaját? - kérdezte Sirius.

- Azt inkább hagyjátok ránk - sóhajtott Lily és nekiállt kisütni a palacsintákat. Gyorsan megterítettem (éljen a varázsvilág) és odaálltam segíteni Lilynek. Hamar készen lettünk és mindenki leült enni.

Whitewolf ||BEFEJEZETT✔||Où les histoires vivent. Découvrez maintenant