Part 6

808 43 8
                                    

A többi versenyző már lent várakozott mikor mi befutottunk. Mindenkin láttam hogy ideges vagy éppen túl magabiztos.

- Kedves versenyzők! - lépett be az igazgató - a verseny nemsokára kezdetét veszi addig is kövessék a házvezetőjüket hogy megmutassák a megmérettetések helyszíneit.

- Miért mondta többes számba? - aggódott a bátyám.

- Valószínűleg több fordulós lesz hogy csak egy napig tartson ez az egész - vonta meg a vállát Remus.
McGalagony először a a Tiltott Rengeteg felé vette az irányt. A többi tanuló már ott volt hogy szurkoljon a saját házát képviselő csapatnak.

- A versenyzőket megkérném hogy fáradjanak ahhoz az ajtóhoz amelyiken a házuk címerét látják - vezényelt az igazgató.
Odamentünk a vörös-arany oroszlánnal ellátott ajtóhoz - A feladatok teljesítésére 1 órájuk van az óra indul most - kiáltotta Dumbledore majd benyitottam az ajtón.

- Nézzétek egy levél - mutatott egy asztalra James.

- Most komolyan egy ócska szekrény? - nevetett Sirius majd kinyitotta - ez meg mi a franc? - ugrott vissza. A szekrényből a baráta sírja pattant ki.

- Mumus - kiáltotta Remus - le kell győznöd a legnagyobb félelmed. Gyerünk Tappmancs tudod az igét.
Hiába bíztattuk Sirius leblokkolt.

- Gyerünk tudod te ezt - bíztattam.

- Ridiculous! - mondta ki nagy nehezen a bátyam majd a szekrény beszippantotta.

- Ki a következő? - kérdeztem.

- Majd én - áldozta fel magát Ágas. A szekrény kinyílt és Lily jelent meg amint Piton karjai közt gúnyosan mosolyog Jamesre - Ridiculous! - sóhajtotta majd eltűnt.

- Na mész vagy menjek?

- Megyek - a szekrény zárja felpattant majd megjelent Remus vérfarkas alakja amint megtámad egy lányt. A lány arca nem látszott - Nekem ez nem megy - sóhajtotta.

- Dehogynem! Sikerülni fog.

- Ridiculous! - egyedül maradtam.

A szekrény kinyílt és a családom volt ott. Csak az ikrem nélkül. Nem volt ott a másik felem. Összeszedtem magam majd elmomdtam a varázsigét. A szekrény egy újabb feladathoz küldtem ahol a fiúk már elkezdték a feladatot.

- Mi a feladat?

- Bájital - válaszolták szűken.
Sirius már elkezdte elkészíteni a bájitalt mikor odaléptem mellé.

- Egyszerű igazságszérum. Segítesz? - kérdezte mikor látta hogy nem találom a helyem.

- Mi az hogy! Oké, hol tartasz?

- Mindjárt kész. Már csak a lényeg hiányzik - mondta majd folytattuk a főzetet. Egész hamar végeztünk de teljesen elvesztettük az időérzékünk így semmit nem tudtunk az óra elteltéről.

- Király hogy megvan a szérum meg minden de most ezt mire kell használni? - kérdezte James. Ott a pont ezt senki se tudta.

- Csak menjünk tovább hátha még jó lesz valamire - vonta meg a vállát a bátyám majd a következő ajtó felé indult.
A szoba sötét volt így mindenki a pálcájához kapott de azok nem voltak sehol.

- Nektek sincs meg a pálcátok? - kérdezte James.

- Nincs - válaszoltuk kórusban.

- Hát akkor keressük meg - mondtam majd a sötétbe tapogatózva elindultam megkeresni a pálcám.
Egy testet éreztem magam mellett majd ijedten ugrottam vissza.

Whitewolf ||BEFEJEZETT✔||Where stories live. Discover now