Part 2

1.1K 47 35
                                    

- Mi a... - kezdtem bele a mondandómba mikor reggel hétkor egy vödör víz landolt a nyakamba.

Négy fiú fej nézett le rám. Elég kínos volt.

 - Jó reggel Meli! - köszönt James? Fogalmam sincs hogy hogyan és miért van itt.

 - Mi a jó fészkes fene volt ez? - kérdeztem miközben kiráztam a hajamból a vizet.

 - Én mondtam hogy nem jó ötlet - tette fel védkezőleg a kezét Remus.

 - Kinek az ötlete volt ez? - kezdtem "nyugodt" kimért hangon - Három másodpercet adok hogy elmondjátok vagy úgy elátkozlak titeket hogy az anyátok se fog rátok ismerni! - folytattam kicsit hangosabban.

Mindenki a drágalátos bátyámra mutatott.

- Rögtön gondoltam - mondtam majd nekiugrottam és letepertem a földre.

- Ne már srácok most egyedül hagytok? - kérdezte két ütés között - Legalább te segíthetnél Ágas!- mondat Jamesnek

- Na jó! - mondta majd egy mozdulattal leemelt róla.

- Nem ér ti fiúk miért vagytok ilyen rohadt magasak? - kérdeztem. Én se vagyok az az alacsony típus de a fiúk még tőlem is egy fél fejjel magasabbak voltak. Kivéve Petert ő alacsonyabb volt.

- Na ha nem bánjátok akkor én elkészülnék mert vannak olyanok aki iskolába akarnak menni.

Miután kitessékeltem őket az ajtón készülni kezdtem. A hajamat megszárítottam és hagytam hogy a barna loboncom egyenesen omoljon a vállamra. Egy piros kötött pulcsit és egy sötétkék bő nadrágot választottam a bakancsommal. Mikor végignéztem magamon kijelenthettem hogy megint igazán átlagosan nézek ki. Gyorsan bepakoltam az utazóládámba és lesiettem a lépcsőn. A fiúk már lent vártak.

- Indulhatunk? - kérdezte apám.

- Igen - válaszoltuk kórusban majd hoppanáltunk.

Megérkeztünk a 9 3/4- ik vágányhoz majd otthagytuk a szüleinket. Miközben szabad ülőhelyet kerestünk megpillantottam egy kocsit amiben a három szobatársam.

- Melii!! - kiáltott oda Lily majd megölelt.

- Sziasztok! - intettem majd leültem közéjük.

Sajnos vagy nem sajnos a bátyámék is odataláltak.

- Hölgyeim! - köszönt Sirius.

- Hogy vagy Lily? - kezdte a flörtölést James.

Remus leült mellém és az arcomat fürkészte.

- Minden rendben? 

- Persze csak nem esett jól az ébredés - emlékeztettem vissza.

Remus annyiban hagyta a dolgot és elővett egy bőrkötetes könyvet és írni kezdett. Nem akartam illetlen lenni szóval és belenézni ezért a többiekkel kezdtem beszélgetni. A vonatút közelített a végéhez ezért gyorsan átvettem a talárom és megkértem Lilyt hogy kösse meg a nyakkendőm. Hiába járok oda négy éve egyszerűen nem tudom megkötni. Már mindenki leszállt a vonatról de én még otthagytam valamit de amikor visszamentem érte észrevettem hogy Holdsáp otthagyta azt a könyvét amit egész úton írt. Utánaviszem. Gondoltam majd elindultam de a lapok kiestek belőle.

- Ilyen nincs. Egyszer akarok kedves lenni! - morogtam majd összeszedtem a lapokat és kimentem a többiek után.

- Hé Lupin! Ezt otthagytad. - dobtam oda neki a kis könyvet.

- Köszi!

A fiákerekhez mentünk de mielőtt felültem volna megsimogattam az előtte álló lényeket. Elméletileg csak azok látják akik már találkoztak a halállal.

 - Meli! Gyere mert itt hagyunk! - kiáltott oda Sirius. 

- Jövök már Tapi! - gyűlöli ha így hívom de nem lennék igazi testvér ha nem így hívnám elvégre utálja.

 A Roxfort száz tornya gyönyörűen és karcsún nyúltak az ég felé ablakaiból pedig meleg fény áradt ki. Mintha azt akarná mondani: " gyere itt biztonságban vagy". Beléptünk a nagyterembe és a Griffelndél asztala felé vettük az irányt. A sok elsős ámultan csodálkozott és izgatottan várta vajon melyik házba kerül. Emlékszem mikor velem is ez volt.

 Visszaemlékezés

 - Már hat perce a fején van a süveg Minerva! - mondta Dumbledore az óráját nézve.

 - Gyerünk már! - szugerálta az az ócska kalapot Sirius is.

 - Nehéz nagyon nehéz... - szólalt meg a süveg - Te hova osztanád magad?

 - Nem tudom. - suttogtam.

 - Bátor vagy és bármit megtennél a barátaidért de ravasz és határozott is. Helyed a Hugrabugban nincsen mert türelmed véges, eszeddel a Hollóhátba tennélek de a tanulásban nem jeleskedsz. Bölcs és ravasz személyed a Mardekárhoz húz de lelked bátor és szeretettel teljes barátiért mindent megtesz mint egy vérbeli Griffendéles. Választásom nem más mint a Griffelndél!Hatalmas taps és megkönnyebbülések közepette mentem oda az ikremhez.

 - Sikerült - mondta majd megölelt

Visszaemlékezés vége

 - Meli! Föld hívja Melissát! - csettintgetett Remus az orrom előtt.

 - Figyelek!

 - Látom. - forgatta meg a szemeit -  Dumbledore beszéde jön - intett a fejével a pódium felé

 - Tisztelt diákok! Idén megrendezésre kerül a Csapatos Trimágus Tusa. 

 Nagy taps fogadta. - De - folytatta az igazgató - idén minden házból kiválasztunk négy diákot akik először itt a mi kis házi versenyünk keretein belül mérik össze a tudásukat utána pedig az igazi Tusa pedig idén ismét a mi iskolánkban kerül megrendezésre. 

Ismét hatalmas taps jutalmazta a beszédét. - A kiválasztott diákok pedig: a Mardekár házból : Regulus Black, Perselus Piton, Lucius Malfoy, és Narcissa Black. Hatalmas taps a Mardekár felől.

 - A Griffendél csapata: James Potter, Sirius Orion Black, Remus John Lupin és Melissa Black. Hatalmas taps és hangos kiáltások és irigy pillantások a Griffendélesektől. -

 A Hugrabugból Amos Diggory, Ernie Macmillan, Zacharias Smith, Eloise Midgeon. Rengeteg dicséret a Hugrásoktól. 

- A Hollóhátból pedig...  Xenophilius Lovegood, Penelope Clearwater, Anne Liar, Philip Bons. Megint hatalmas tapsvihar.

 - Ezek az emberek kérem fáradjanak be abba szobába - mutatott egy ajtóra az igazgató - ott eligazítjuk magukat a többieknek pedig szép álmokat!

Igen megint egy újabb rész (igen tudom hogy egy napja tettem ki az előzőt). Remélem ez is tetszik és egészen sokan fogják olvasni. A Hugrásokhoz és a Hollóhátasokhoz nem találta neveket sorry.

Lovee

Whitewolf ||BEFEJEZETT✔||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin