A fejezetben trágár beszéd valamint erőszak található! (igazából senkit nem zavar de azért ideírom)
A tánc egyszerűbb volt mint gondoltam Remus pedig tökéletes partnernek bizonyult. A zene elhalkult mi pedig levonultunk a parkettről.
- Tisztelt diákok! - szólalt meg az igazgató - A mai estére már megérkeztek hozzánk a vendégiskolák bajnokai kérlek bánjatok velük tisztelettel! Továbbá negyedik évfolyamtól egészen éjfélig tart a bál! Kérlek benneteket hogy ezt tartsátok be valamint semmiféle szabályszegést nem szeretnék látni! - mondta szigorúan és a mi társaságunk felé pillantott - Kellemes estét!
- Szörnyű vagy James! - szólalt meg először Lily.
- Most éppen miért? - kérdeztem vissza - Egyébként hol van Sirius? - forgolódtam össze vissza.
- Ha tízszer nem lépett rá a lábamra akkor egyszer se! - bosszankodott a barátnőm.
- Ez nem is igaz! - csattant fel James.
- Hagyjátok abba! - kiáltott rájuk Marline - Azért vagyunk itt hogy élvezzük az estét nem pedig azért hogy a ti veszekedéseteket hallgassuk. - jelentette ki mi pedig bólogattunk.
- Ahj! - morgott Lily majd elráncigált - El tudod ezt képzelni? Rámlépett! Ráadásul táncolni se tud! -háborgott.
- Elég legyen! Olyanok vagytok mint az ötévesek akiknek ugyanaz a játék kell! Azért jöttél vele hogy élvezd az estét. Nehogy már ennyi tönkretegye. Egyébként pedig nekem is akadna jobb dolgom mit titeket hallgatni! - csattantam fel.
- Sajnálom de én ezt akkor se bírom!
- Lily - csóvaltam meg a fejem - mindenki tudja hogy ez nem így van. Csak te még nem ismerted be.
- Olyan vagy - sóhajtott.
- Olyan milyen? - kérdeztem.
- Idegesítő de mégis okos. Nem mellesleg mindig igazad van ahogy most is - mosolygott rám - Menj érezd jól magad. Én addig beszélek Potterrel.
- Biztos?
- Igen. Menj már! -lökött meg.
Visszasétáltam Remushoz aki egy díszletet támasztott.
- Itt vagyok. Néha rendbe kell tennem - mutattam Lily felé
- Ismerős - mutatott Jamesre - Táncolunk? - nyújtotta a kezét.
- Örömmel -válaszoltam és elfogadtam a felém nyúló kezet.
Remus a táncparkettre vezetett ahol rajtunk kívül még csomóan szórakoztak. Mikor meghallottam az egyik kedvenc számom boldogan ugrálni kezdtem ahogy körülött mindenki más tette. Remekül éreztem magam egészen addig amíg Sirius belém nem futott.
- Segítsetek - nézett ram könyörgően.
- Már megint mit csináltál? - kérdeztem.
- Hát van az a csaj akivel táncikálnom kellett. Na szóval azt mondtam hogy hozok neki inni de ennek már harminc perce. Azóta csak bújkálok - hadarta.
- És mi mégis hogyan tudunk segíteni? - kérdezte Remus.
- Visszamegyek a toronyba, ha keresne akkor rosszul lettem - ismertette a tervét.
- Ne rázzam le neked? Hogy utana még tudd élvezni az estét? - simítottam meg a vállát.
- Megtennéd? - kérdezte csillogó szemekkel.
- Már úgyis utál úgyhogy sokat nem veszíthetek. Maximum felpofoz. Hol láttad utoljára?
- Arra - mutatott az asztalok irányába én pedig elindultam. Sűrű bocsánat kérések közepette odaértem. A lány egy asztalnál ücsörgött.
YOU ARE READING
Whitewolf ||BEFEJEZETT✔||
FanfictionMelissa Black Sirius Black ikertestvére végigkísérte a Tekergők életét egészen a negyedik évükig. Ebben az évben azonban valami különös dolog történt. Ennél többet nem szeretnék róla írni ha érdekel nézz bele. :3 #11 in jamespotter✅❤ #3 in marauder...