Part 5

822 43 26
                                    

Egész este beszélgettünk. Már nagyon régen beszéltünk ennyit együtt. Reggel mikor felébredtem két csodás fekete karikával lettem gazdagabba szemem alatt. Bezzeg az ikrem ő mint mindig megint csak tökéletesen nézett ki.

- Miért van az hogy akárhányszor mindketten fentvagyunk északa én mindig úgy nézek ki mint egy zombi te meg mint aki most jött ki egy magazin elejéről? - kérdeztem a bátyámtól.

- Hát tudod az élet igazságtalan - nevetett majd megölelt és a fülembe súgta - te így is gyönyörű vagy.

- Köszönöm - mondtam majd belékaroltam és a Griffendél torony felé vettük az irány hogy kicsit rendbeszedjem magam.

- Jó reggelt! - ölelt meg Lily - Hogy vagy?

- Kutya bajom. Nem is értem miért kellett ottmaradnom.

- Azért mert mondjuk összeverekedtél két hatodikossal - nevetett Remus.

- Neked is jó reggelt! - nevettem majd odajött és megölelt!!!

- Nem akarom megzavarni a gerlepárocskát de Meli te szörnyen nézel ki Remus te meg még sehogy se állsz.

- Na kössz - mondtam "durcizva" majd otthagytam őket hogy elkészüljek.
Igazán gyors voltam és a többiek meg is vártak úgyhogy együtt egy zajos társaságot alkotva indultunk a nagyterem felé. Lopva Remusra pillantottam de semmit se láttam rajta.

- Kedves diákok! Remélem mindenki emlékszik arra amit az év első napján említettem. A házi versenyünk első napját előrehoztuk és ezáltal a versenyzőkhöz szólok. Az új időpont holnap esedékes. Jó étvágyat és csodás napot kívánok mindenkinek.

- Na ez csodás - idegeskedett James.

- Nyugi most teljesen mindegy hogy mikor kezdődik erre sose lehet teljesen felkészülni - nyugtattam őket bár én is nagyon ideges voltam.

A nap lassan telt mintha minden óra évekig tartott volna. Még a sötét varázslatok kivédése se kötött le.
Vacsoránál mindenki némán evett majd Tappmancs törte meg a csendet.

- Én ezt már nem bírom ennyire még sose voltam ideges. De van egy ötletem.

- Az sose jelent jót - nevettem.

- Csínyek - kiáltotta egyszerre Ágas és Sirius - méghozzá Pipogyuszon.

- Biztos nem - mondta Remus - kizárnak minket a versenyből

- Remusnak igaza van - mondtam én is - ne kockáztassunk.

- Olyan ünneprontóak vagytok - szomorodtak el a fiúk.

- Inkább menjünk fel holnap hosszú napunk lesz - mondtam majd Lilyvel megintultam a klubhelyiség felé.

- Lám,lám! - szólalt meg egy hang mögöttünk - csak nem a lány Black és a kis sárvérű barátnője - nevettek mostmár többen is a hátunk mögött.

- Evan kedves mi a francot csinálsz te erre? - fordultam meg és a kezemet a pálcámon tartottam.

- Én csak erre sétáltam a srácokkal - mutatott maga köré. Piton, Dolohov Lestrange, Evan és még egy srác akinek a nevét se tudom gonoszul vigyorogtak ránk.

- Te sose szoktál csak úgy csinálni valamit - fúrtam a tekintetem az övébe.

- Okos lány vagy te. Rájöttél. Csak gondoltuk kicsit legyengítjük a Griffendél csapatát de csak veled találkoztunk sajnos - nézett rám tettetett csalódottsággal.

- Rögtön gondoltam - mondtam majd pálcát rántottam - Lily szaladj segítségért. A fiúkhoz menj.

- Nem hagylak itt - makacsolta meg magát.

Whitewolf ||BEFEJEZETT✔||Where stories live. Discover now