NCT Dream- Egy romantikus drámában

432 12 6
                                    

Chenle:

A legjobb barát

Már a gimi óta legjobb barátok vagytok és el sem tudnátok olyan világot képzelni, olyan életet, aminek a másik nem része. Sokan hittétek azt, hogy egy pár vagytok, amin ti mindig csak jót nevettetek, és szórakozottan osztottátok meg a pletykák legújabb változatait. Végül egy munkahelyre is kerültetek, ahol az asztalotok természetesen egymás mellett van, hogy bármikor megoszthassátok a másikkal az éppen aktuális agymenéseteket. Bár már nem vagytok annyira sülve főve együtt mint anno, de az érzelmi gondjaitokat mindig a másikkal osztjátok meg először, és ha még nem is mindig tudtok segíteni a másikon, az érzelmi támogatás néha többet ér bármilyen tanácsnál.

Szegény, mióta ismeri a legjobb barátnődet, azóta fülig szerelmes belé és bár már többször rászánta magát, hogy végre szerelmet vall, és randevúra hívja a lányt, mindig közbe jön valami, ami áthúzza a számításait. Néha saját maga a legnagyobb akadálya, néha csak a barátnőd körül legyeskedő fiúk. Te viszont tudod, hogy a barátnőd viszonozza a srác érzéseit, ezért is bátorítod folyamatosan. De nem akarsz helyettük cselekedni, mert tudod, hogy ezt nekik kell elintézniük így csak támogatni tudod őket, esetleg néha sunyiban megfelelő alkalmakat tudsz nekik teremteni. Ezenkívül magadban szurkolsz, hogy valamelyikük lépjen és végre valahára összejöjjenek.

-Komolyan, annyira reménytelen az egész -sóhajt fel fáradtan majd erőtlenül nyúl végig az asztalon egy újabb sikertelen elhatározás után. 

Mark:

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Mark:

A főnök

Alsó hangon is a világ legjobb főnöke, és nem egy ilyen feliratú bögrét és pólót kapott már a csapattól céges karácsonyok alkalmával. Sármos, lehengerlő üzleti érzéke van, igazi úriember, mindenkinél keményebben dolgozik de figyelmes és ha a helyzet megkívánja vicces is tud lenni. Rengeteg csapatépítőt szervez, és bár a munkát mindig véresen komolyan veszi, próbálja mindig kellemesebbé tenni a légkört, hogy ne mindenki gondoljon úgy a munkahelyére, mint valami nyűgre.

-Jó reggelt mindenkinek! -lép be vidáman, mire mindenki szinte egy emberként köszön vissza, hasonló hangulatban. -Remélem nem szólok túl későn, de jövő héten csapatépítőre megyünk -jelentette be, majd már be is ment az irodájába, hogy megkezdje a munkát. Amint bezáródott az ajtó, az egyik bulizósabb kolléganőd azonnal szervezkedésbe is kezdett.

-Oké, én hozom a piát, ki hozza a poharakat? -állt fel az egyik székre, de ebben a pillanatban ismét kinyílt a főnök irodájának ajtaja, mire néma csönd telepedett a helyiségre. Mindenki kínosan pillantott hol a lányra, hol a főnökre, végül pedig a főnök törte meg a súlyos némaságot.

-Elsősorban a munka miatt megyünk -mondta szigorúan, mire többen is lesütötték a szemüket és reménykedtek, hogy nem őket fogja számon kérni. -De a legutóbbi vacsoraestről maradtak műanyag poharak- mondta, mire azonnal megváltozott a hangulat, és mindenki boldog ujjongásba kezdett.

Kpop reactions (kérések nyitva)Onde histórias criam vida. Descubra agora