Mark:
Bár a kapcsolatotok nyilvánosságra hozása után sem beszél rólatok sokat, a szemfüles rajongók hamar rajta kapják, hogy azért nem egy dalt írt már hozzád. Így lassan szegény srác, már nem is tud anélkül liveolni, hogy ne kapna több ezer kérdést a kapcsolatotokkal kapcsolatban. Egy idő után már nem bírja tovább, így belemegy, hogy válaszol néhány kérdésre.
-Hogy mit szeretek legjobban benne? -dől hátra felolvasva az egyik kérdést, miközben a képernyőre meredve keresi a szavakat. -Azt hiszem erre nem tudok válaszolni- húzza el kínosan a száját végül. -De szerintem nem is baj. Nem egy konkrét értékért vagy tulajdonságáért szeretem őt. Egyszerűen azért mert ő T/N- billenti oldalra a fejét. Természetesen a hozzászólásokban azonnal szívecskék ezrei jelennek meg, de te időt sem hagyva a következő kérdés felolvasására rontasz be a szobába.
-Ya, Lee Mark ne legyél már ilyen nyálas! -vágsz hozzá egy párnát totál elvörösödve, ami elől ő csak nevetve hajol el.
Lucas:
Tagadhatatlanul imád rólatok beszélni, talán ezért is fogadták a fanok olyan jól a kapcsolatotokat, ahogy. Komolyan a srác olyan beleéléssel beszél rólad, hogy már-már a rajongók is beléd szerettek. De nem ők az egyetlenek. A csapattársaik is elég sokszor hallanak rólad, lassabb már jobban ismernek mint a saját szüleid. Egyedül akkor jön talán zavarba, amikor előtted kerül elő a téma, és a jelenlétedben dicsér az egekig.
-Szóval hyung, hogy is volt az, hogy a te barátnőd mindenben a legjobb? -kérdezte Yangyang felvont szemöldökkel, mikor éppen az általad készített kekszből vett ki egy kicsit égettebb darabot.
Te csak kínosan takartad el az arcodat a sikertelen édesség láttán, mire Lucas lazán, mosolyogva karolt át, miközben válaszolt a kisebbnek.
-Hát, még jó hogy nem tökéletes. Nem is lenne nála akkor esélyem -mosolygott, de a végén ő is kínosan félrenézett, amikor a csapat többi tagja hangos "Húú"-zásba kezdett.
Taeyong:
Nem szeret kettőtökről beszélni. Már már betegesen védi a kapcsolatotokat, és ha valami kép meg is jelenik kettőtökről, kivétel nélkül tiltja a hozzászólásokat, hogy még véletlenül se kapj valamilyen negatív kritikát. Minden rátok eső kérdést hárít, amennyire csak lehet, még a srácoknak sem válaszol minden kérdésükre veled kapcsolatban.