Monsta X- Mint munkatársad

226 14 0
                                    

[Halo, Annyeonghaseyo! Na ki tért vissza poraiból? Tudom, nagy a lemaradásom, jövök egy nct-s kéréssel és bár már nincs aktualitása, de a karácsonyi játékot sem felejtettem el! Nem tudom, mikor fogtok legközelebb látni, de igyekszem és bocsi mindenkitől!]

Shownu:

Nincs abban semmi túlzás ha azt állítjuk, rettegtél a vele való közös munkától, amikor az egyik értekezlet során vele osztottak be párba, az elkövetkezendő hónapokra. Viszont a kezdeti félelmeid már az első alkalommal szertefoszlottak, amikor a srác felfedte a zord külső alatt lakozó vajszívű énjét.

- Ne haragudj a késésért, de nem hagyhattam kint az utcán- jelent meg fél órás késéssel, csurom vizesen az irodában. Mivel hétvégén, amikor senki sem volt az irodában kellett bejönnöd dolgozni, hogy megcsináljátok a projektet, eléggé fel voltál paprikázva, de amikor észre vetted a kezében alvó apró kiscicát, minden mérged semmivé lett.

Egyikőtök sem bánta, hogy az egész így történt, hiszen ezzel nem csak megtört a jég kettőtök között, de igazi bizalmasra leltetek egymásban.

Bár neked mindig küldözget a kiscicájáról képet, akit végül aznap befogadott, a többiek továbbra is csak a zord külsőt látják, amit legbelül egy cseppet sem bánsz, sőt!

Sokszor úgy viselkedik mintha nem is a munkatársad, hanem inkább a testtőröd lenne. Készségesen űzi el a körülötted lebzselő kellemetlen kollegákat, főleg ha férfiról van szó.

-Láttad amit küldtem?- dugta be a fejét egyik péntek reggel az irodádba.

-Igen, nagyon aranyos!- váltottál rögtön barátságos hangnemre. -Úgy szeretném látni!

-Nincs kedved eljönni megnézni munka után? -hív el burkoltan magához és bár nem mutatja, belül szétveti az öröm, hogy habozás nélkül igent mondtál az elhívásra.

-Nincs kedved eljönni megnézni munka után? -hív el burkoltan magához és bár nem mutatja, belül szétveti az öröm, hogy habozás nélkül igent mondtál az elhívásra

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Hoseok:

Megosztottan vélekednek róla a munkatársaitok. A nők egyenesen imádják, míg a férfiak pontosan ezen okból egyszerűen rühellik szegény fiút.

Te magad nem fordítasz rá különösebb figyelmet az elején, amivel akaratlanul, de felkelted az ő érdeklődését. Mindig hozzád menekül, amikor már elege van a körülötte lebzselő női munkatársakból, így napról napra egyre közelebb kerültök egymáshoz.

-Már megint a rajongó táborod?- kérdezed röhögve, amikor az asztalod alá bújva találsz rá.

-Komolyan elgondolkodtam azon, hogy átplasztikáztatom magam- mászott ki grimaszolva a rejtekhelyéről.

Egy idő után egyre nyilvánvalóbb jeleit mutatja annak, hogy bár a többi női dolgozó hidegen hagyja, nem venné rossz néven, ha te is mutatnál felé valami hasonló érdeklődést.

Kpop reactions (kérések nyitva)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon