Ravn:
Kell egy kis idő neki míg átgondolja a dolgokat, és nem tesz addig egy apró lépést sem míg biztossá nem válik az érzéseiben. Nem tudja, hogy ez csak múló vonzalom, vagy annál több, így inkább teljesen elrejti az érzéseit, hogy ne kavarjon össze fölöslegesen. De amikor rájön, hogy igenis komolyak a szándékai veled kapcsolatban, egy percig se habozik kimutatni.
Egyenes, és nyíltan adja tudomásodra, hányadán áll veled. Feltűnően figyelmes, és kedves veled ami rajtad kívül másnak is feltűnik. Amikor pedig rákérdezel ennek a miértjére, kerek perec megmondja az okát, és felvállalja, hogy többet érez irántad mint barátság.
Egyszerűen fölöslegesnek érzi, hogy rejtegesse az érzéseit. Csak időt és energiát pazarolna vele. Viszont a te érzéseidet is tiszteletben tartja és nem erőltet semmit, megvárja amíg te is átgondolod a dolgokat. De miután látja, hogy te is hasonlóan állsz hozzá mint ő hozzád, viszont ennek ellenére se teszed meg a következő lépést, a lényegre tér.
-Szóval, lennél a barátnőm?- kérdez rá váratlanul, egyik kettesben töltött este alkalmával, amikor éppen hazafele sétáltok a sötét utcán egymás mellett. A srác szándékai tiszták voltak számodra, de a kérdés elég váratlanul ért. És valljuk be, élvezed Youngjo romantikus gesztusait, de kicsit tartasz, hogy ezek eltűnnek miután hivatalossá válik a dolog.
-Nem korai kicsit ez? Még nem is randiztunk- nyögöd ki döbbenten végül.
-Miért, szerinted ez most mi?- kérdezte lágy mosollyal. -A hét napján minden nap elvittelek randizni, így szerintem igenis ideje volt ennek a kérdésnek.
Éppen csak elgondolkodsz rajta, hogy valóban a hét minden napján programod volt a sráccal, de mire valamit reagálhattál volna az eredeti kérdésre, lágy csókkal rántott vissza a valóságba, és mivel automatikusan nélkül viszonoztad, ezzel elintézettnek is tekintette a dolgot.
Egy percig se kell félned, hogy eltűnik az a cuki romantikus srác akit megismertél. Mert miután hivatalosan is egy pár lettetek, csak még jobban elkényeztet, hiszen tudja, hogy nem hiába. Persze ezt az énjét kizárólag te ismerheted, na nem mintha problémád lenne vele. De azért a pimasz Ravnak se kell sok idő, hogy belopja magát a szívedbe.
Seoho:
Olyan jól rejtegeti az érzéseit nem csak előled, hanem mások elől is, hogy azt is megkérdőjelezed, hogy egyáltalán léteznek. Eleinte rideg és távolságtartó, de végül sikerül megtörni a jeget. Viszont álmaidba se gondoltad volna, hogy akár csak barátjának is tart majd valamikor.
Aztán egyik nap arra ébredsz, hogy egy szál fehér rózsa van az ajtód előtt a lábtörlődön, amit bár először majdnem eltapostál a reggeli rohanásban, mégis ez az apró gesztus annyira feldobta a reggeled, hogy egész nap levakarhatatlan mosollyal sétálgatsz miközben az embereket lesed, hátha a reakciójukból rájössz, ki lehetett a titkos feladó.