Namjoon:
-Bár nem látja szükségét, hiszen az ő szemében így is te vagy a leggyönyörűbb nő a világon, de mivel nem akar ilyen apró dolgokon vitatkozni veled, így rád hagyja.
-De a véleménye ellenére is támogat. Szolidaritásból pedig ő sem nassol, és bár nem tudja elrejteni a fintorát amikor valami borzalmas diétás termékre fanyalodik, azért bevásárol belőlük, hogy ezzel is segíthessen neked.
-Mivel tudja, hogy édes szájú vagy, ezért megpróbál meglepni valami alacsony kalóriás süti készítésével, de sajnos nem minden úgy sült el, ahogy azt ő tervezte, így végül inkább marad a vásárlásnál.
-Sokkal többet mozdultok ki otthonról, hogy ezzel is könnyebb legyen tartani a diétát. Minden lehetőséget megragad, hogy elterelje az éhségről a figyelmed, akár a házon kívül, akár a szoba négy falain belül.
-Ő sokkal jobban örül a diétád végének, mint te magad.
-El sem hiszed mennyire büszke vagyok rád! -simogatja meg a buksidat, a diéta utolsó estéjén. -Ez még nekem is megterhelő volt, pedig nem is én diétáztam!
-Bár amikor közlöd vele, hogy továbbra is jársz edzeni, kicsit letöröd a lelkesedését.
-Végül is, nem árt ha én is kipattintom magam, nem igaz? Most, hogy te lettél a világ első számú szépsége, arányosan megnő az ellenfeleim száma is, nem igaz?
Jin:
-Ő konkrétan fel van háborodva, és személyes sértésnek veszi, amikor kijelentet, hogy te holnaptól diétába kezdesz.
-Komolyan nem fogsz semmilyen édességet enni? -kérdezi hüledezve.
-Gonosz. Ördögien gonosz. Ő nem, hogy nem támogat, de még meg is nehezíti a dolgodat. Pont a kedvenc kajáidat készíti, amiket a diéta miatt pont nem eszel.
-Jajj, nem tudtam, hogy ezt sem ehetsz -mondja egy ártatlan mosollyal az ajkain, miközben éppen sajttortát készít.
-Folyamatos süti illat lengi be a lakást, hála neki.
-De te kitartó vagy, Jin minden próbálkozása ellenére, pedig tényleg mindent bevetett, amit csak tudott. Végül beletörődik, hogy nem tud meggyőzni, és inkább csak poénosan próbál lebeszélni róla.
-Hé T/N! Találtam egy új fajta diétát -jön hozzád, teljesen komoly fejjel. -A leírás szerint sokat kell főzni, és fel kell hizlalni a körülöttünk lévőket, hogy vékonyabbnak tűnjünk mellettük! -mutatja feléd a telefont, visszafojtott röhögéssel, majd amikor ránézel, kitör belőle a nevetés, te pedig csak mosolyogva csóválod a fejed a hülyeségén.