Nem nagyon akarom pazarolni a szót, hiszen nem is a bevezető a lényeg, de gondoltam azért illik felvezetni valahogy.
Nem tudom, ki hogy van vele, de én kifejezetten kedvelem az ilyen könyveket, és a kedvenceimet előszeretettel olvasom is vissza. Bár nem ismerek nagyon sok bandát, azért próbálok újítani, és szívesen fogadom a kéréseket is. Ha pedig esetleg olyan bandától kérnétek, akiket nem ismerek, akkor legalább bővítem a tudásomat.
Ez igazából az első könyvem, mert bár a piszkozataim egyre gyűlnek, még sosem publikáltam egyet sem. Ezért is kezdtem bele ebbe a könyvbe, hiszen ez egy sokkal könnyebb lélegzetvételű iromány, ahol a részek nem összefüggőek, így sokkal egyszerűbb írni.
A helyesírási hibákért pedig előre is elnézést kérek! Mivel gépen írok, ezért van helyesírás ellenőrzöm, de az összetett szavakkal és a tagolással kicsit bajban vagyok. Ezért kérlek, ha valamit elírok, nyugodtan írjatok, mert akkor rögtön javítom.
Egy utolsó dolog. Mivel tényleg, abszolút kezdő vagyok, ezért szívesen fogadok reakciókat, akár hosszászólás, akár üzenet formájában. Bár nem éppen halmozom el én sem sok dicsérettel a körülöttem lévőket, azért örülnék néhány reakcióra attól aki erre téved.
Remélem nem vettem el továbbra sem el a kedved az olvasástól! Nem is szaporítom tovább a szót, jó olvasást!