A.C.E- Amikor közös hobbiba kezdtek

184 13 2
                                    

Jun:

Egy extrémebb hobbiba kezdtetek bele közösen, mégpedig egy régi álmodat váltottátok valóra, a búvárkodást. Komolyan, bár még csak a medencében gyakoroltatok, de már alig vártad, hogy végre az óceánba is mehessetek, hogy végre az élővilágot is megcsodálhassátok. De addig beérted azzal a felejthetetlen élménnyel, hogy lélegezni tudsz a víz alatt, és az első alkalmakkal még a medence csempéi is izgalmasnak bizonyultak számodra, így egy rossz szavad se lehetett. Sőt, a barátodnak kifejezetten jól állt a búvár dressz, amiben csak ilyenkor csodálhatod meg.

Egyik alkalom után a medencéből kiszállva észre vetted, hogy a másik medencében néhány oktató éppen pár rájával együtt úszkál. Te azonnal izgatottabbá váltál és addig nyaggattad a párodat, míg rá nem vetted, hogy megnézzétek őket. Az oktató barátságosan fogadott titeket, sőt még azt is megengedi, hogy ti is bemásszatok a vízbe, és megsimogassátok az amúgy nyugodt állatokat.

-Annyira édesek! -simogatod meg az egyik hátát, aki ezért továbbra is melletted marad jelezve, hogy tetszik neki amit csinálsz. Ezalatt a kedvesed kicsit bátortalanabbul próbálja megérinteni az egyiket. Már éppen hozzá érne, amikor az állat egy hirtelen mozdulattal lefröcsköli, ezzel halálra rémisztve szegény Junt.

-Azt hiszem engem nem kedvelnek annyira- mosolyodott el kínosan.

-Azt hiszem engem nem kedvelnek annyira- mosolyodott el kínosan

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Wow:

Már nem ez az első alkalom, hogy barlangászni mentetek hétvégén, amikor végre akadt egy kis szabadidőtök. Neked nem volt az elején túlságosan a szíved csücske ez a hobbi, hiszen a barlangban sötét volt, a talaj csúszott mint az állat, és nem éppen ápoltál jó barátságot a denevérekkel sem. De néhány alkalom után már elmerted engedni a párod kezét, és mondhatni már élvezni is tudtad.

Persze, azért egy-egy denevérrajtól még képes voltál halálra rémülni, de kezdted meglátni a sport szépségét, nem utolsó sorban pedig sok új barátra is szert tettetek, így egy idő után a túrákon kívül is összeültök csak a társaság kedvéért.

-Hé, szerelmem- bökted oldalba a kedvesed. -Azért nem kell ennyire szorítanod a karomat, főleg hogy így kapaszkodni sem tudok- elemelted fel az említed testrészedet, amit a srác úgy szorított, mintha az élete múlna rajta.

-Hadd tudja az újonc, hogy foglalt vagy- méregette az előttetek haladó új srácot, aki ma csatlakozott a társaságotokhoz, és talán kicsit közvetlenebb volt veled mint kellett volna, ami már kedvesednek nem tetszett túlságosan, és biztos voltál benne, kezdi megbánni, hogy rávett erre a sportra. De legnagyobb sajnálatára már nincs visszaút.

 De legnagyobb sajnálatára már nincs visszaút

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.
Kpop reactions (kérések nyitva)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن