Enhypen- Nyári románc

198 20 9
                                    

[Annyeong! Nem tudom olvassa-e még valakit, de ha csak egy embernek is írok, már megérte.
Így nyár végén egy kis könnyed romantika :)
Ui.: Ha valakinek van még kérése és látja ezt, tudna dobni egy üzenetet privátban? Sajnos elveszett a listám és nem biztos, hogy mindet megjegyeztem.
+új kérések is jöhetnek, egyszer biztos teljesítem őket :))]

Heeseung:

Egy táborban találkoztatok, ahol mindketten kisegítőként vettetek részt. Általában mosogattatok vagy az ott táborozó lurkókra vigyáztatok, de volt, hogy ebéddel is nektek kellett készülni. Mivel a feladatkörötök megegyezett és mindketten egész nyárra vállalkoztatok, így hamar közelebb kerültetek egymáshoz.

- Szóval te vagy T/N szerelme? - állt Heesung elé az egyik kisfiú, neked pedig szinte egy pillanat alatt vörösödtél el. Már épp elkezdtél volna magyarázkodni, amikor a kisfiú folytatta: -Mert ha kell megküzdök veled a szívéért! -fenyegette meg Heesungot, mielőtt tovább szaladt volna homokvárat építeni.

Rá se mertél nézni Heesungra, pedig határozottan magadon érezted a tekintetét. A helyzeten az sem segített, hogy egy hatalmas vigyor terült el a fején, ami a nap folyamán szüntelenül ott virított az arcán.

-Hagyd már abba- bökted oldalba este felé, amikor már tényleg nem bírtad tovább.

-Ha ezt szeretnéd, szerelmem- nyomta meg az utolsó szót, majd egy lopott csók után ki is fordult a konyhaajtón, pimaszul vigyorogva, hogy megterítsen a vacsorához.

-Ha ezt szeretnéd, szerelmem- nyomta meg az utolsó szót, majd egy lopott csók után ki is fordult a konyhaajtón, pimaszul vigyorogva, hogy megterítsen a vacsorához

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jay:

A fogadás az fogadás, és ha veszítesz, viselni kell a következményeket. A büntetésed pedig nem más volt, mint felregisztrálni egy népszerű társkeresőre és elmenni 10 randira nyár végéig. Az rád volt bízva, hogy ezeken a randikon meddig mész el, a lényeg, hogy megjelenj a találkozókon.

Már túl voltál a felén, de eddig nem volt túl bíztató a helyzet. Csupa idiótával futottál össze és az egésznek csak annyi értelme volt, hogy megnevettesd a barátnőidet a rosszabbnál rosszabb tapasztalataiddal. Az esélytelenek nyugalmával mentél el a soron következő randira. Egyre kevesebb erőfeszítést tettél a dologba, annak reményében, hogy minél előbb végzel, smink nélkül, melegítőbe mentél el. Mikor az aznapi randipartnered észrevett, egy pillanatra látszott rajta, hogy meglepődött, de hamar rendezte a vonásait.

-Mehetünk? - nyújtotta karját, amibe vonakodva, de belekaroltál.

A randevú végére teljesen összezavarodtál. Egyrészt borzasztóan érezted magad, hogy pont most kellett ennyire hanyagnak lenned, másrészt teljesen elképedtél, hogy milyen rendes srácot sodort eléd az élet. Pedig a profiljából erre pont nem számítottál. De hát nem szabad a könyvet borító alapján ítélni.

-Szóval tíz randira kell elmenned. És ebből még a main kívül négy hátra van? - kérdezte. Szomorúan bólintottál, mert tudtad, hogy ezt a randit nehéz lesz felülmúlni. Nem beszélve a srácról. -De az nincs megkötve, hogy 10 különböző pasival kéne elmenned, igaz? -mosolyodott el halványan.

Kpop reactions (kérések nyitva)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin