III.

331 26 0
                                    

,,Ne, Kili, mapu skutečně nepotřebuju

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Ne, Kili, mapu skutečně nepotřebuju."

~•᪥•♡︎•♕︎•♡︎•᪥•~

Thalia se skutečně nechtělo vstávat. Občas nebyla zrovna ranní ptáče. Ale za to lehký spáč.

Ale Thalia byla také zvyklá přespávat v divočině, kdy jste nevěděli, kdo vás může napadnout během spánku. 

Takže to byl takový reflex, když ji ráno někdo začal budit a ona mu podkopla nohy, čímž ho srazila na zem, posadila se na něj a přiložila mu dýku ke krku.

,,Jaj. Omlouvám se, reflex." Omluvila se Kilimu, který na ni trochu vyděšeně koukal.

Vstala a dýku si schovala zpět za pas. 

Potom ještě ke Kilimu natáhla ruku a pomohla mu vstát. ,,Promiň, Kili." Omluvila se ještě jednou, než začala vracet všechny své zbraně na správné místo.

Thalia měla celkem dost zbraní, hlavně dýk a uměla je skvěle schovat. Vždy se hodila nějaká navíc. 

,,Skvěle sestro, málem jsi podřízla hrdlo našemu bratrovi." Řekl ironicky Fili a poplácal ji po rameni a Thalia protočila očima. 

,,Ne. Vždy raději skontroluju, kdo to je. Nemůžu někoho jen tak zabít." Bránila se Thalia, než se vydala ven a ostatní ji následovali. 

Všichni byli už připraveni a mohli konečně vyrazit. Thalia se na cestu velmi těšila. Možná také mohla poznat nová místa. I když nebylo moct míst, kde ještě nebyla. 

Vyrazili a Thalia jela úplně vepředu s Thorinem.

Ale i když byla ve předu, stále slyšela, jak zbylí trpaslíci neustále reptali a stěžovali si. 

,,Nemůžeš mít hlavu v stále oblacích, když máš být královna." Řekl Thorin po cestě a Thalia naštvaně zasténala. 

,,Vždyť mám ještě čas. A navíc cestovaní mě naučí i zkušenostem, které se budou hodit." Namítala. 

Thalia skutečně měla ještě času dost, než se stane královnou. 

Ale popravdě to nechápala. Byla jen z poloviny trpaslík a ještě k tomu žena. Nemyslela si, že by z ní udělali královnu.

Možná byla prvorozená a nejstarší ze sourozenců, ale dlouhou dobu doufala, že trůn nakonec dostane Fili. 

Thorin zakroutil hlavou, ale dál nic neříkal. Bylo to sní marné. 

,,No, už jsme dost dalo a náš lupič se zatím stále nepřidal. Ale škoda, doufala jsem, že přijde." Řekla Thalia.

Po téhle větě se každý začal sázet. Někteří si mysleli, že už se nepřidá, a někteří, že je ještě dohoní.  

Daughter of Durin/Fifteenth member (Hobit)Kde žijí příběhy. Začni objevovat