,,Odstup od něj."
~•᪥•♡︎•♕︎•♡︎•᪥•~
Thalia byla velmi znepokojená, když zjistila, že Bilbo utekl z města a vrátil se do hory. Bylo to tak špatně. Bilbo ani nevěděl, do čeho se dostal.
A ještě horší to bylo, když jim bylo oznámeno, že armáda elfů a lidí stála před branou.
Na což Thorin všechny svolal na hradbu. I ve zbroji a se zbraněmi.
Ovšem po cestě na hradbu se Thalia chvilku zdržela a počkala si na Bilba, kterého popadla za límec a přitlačila ke zdi, aby je nikdo neviděl.
,,Co tu sakra děláš, Bilbo?" Zeptala se potichu, aby je nikdo neslyšel. „Víš, co se ti může stát? Není to tu bezpečné." Dodala, než se trochu rozhlédla, aby zjistila, že jsou stále sami.
,,V tom případě by jsi tu neměla být ani ty." Řekl Bilbo a Thalia protočila očima.
Věděla, že i pro ni by to mohlo být nebezpečné, ale musela tam být pro své bratry.
,,Thalio?" Thalia se otočila a podívala se na svého bratra ve zbroji, který se pro dvojici vrátil, aby jim řekl, že by měli přijít. „Co?" Zeptala se Thalia a pustila Bilba, který si upravil košili a oba dva se snažili předstírat, že se nic nestalo.
,,Všichni jsme připraveni jít, tak jsem se pro vás vrátil." Vysvětlil Kili a Thalia přikývla, než všichni vyrazili za zbytkem.
Jakmile se dostali na hradby, Thalia uviděla velké vojsko elfů a lidí.
Do čeho jsme se to dostali? Pomyslela si Thalia a zakroutila hlavou. Proč to muselo zajít až tak daleko, aby se vyzbrojili do války?
Všichni se seřadili a čekali, dokud se Bard a Thranduil nedostanou přes vojáky až úplně k hradbě.
Jakmile byli blízko, Thorin si vzal luk a vystřelil šíp přímo pod nohy překrásného jelena.
,,Příští dostanete mezi oči." Trpaslíci povzbudivě vykřikovali a Thalia nad nimi zklamaně a smutně zakroutila hlavou. Proč to museli dělat ještě horší?
Thalia si všimla, když Thranduil sklonil svou hlavu níž a celé vojsko elfů si připravilo své luky, které namířili na hradbu. Takže se všichni trpaslíci kromě Thorina a Thalii skrčili.
Thalii se ulevilo, když Thranduil pokynul, aby elfové své luky sklonili. Ovšem Thorin stále mířil lukem na Thranduila, který byl úplně klidný a nebál se, že Thorin znovu vystřelí.
,,Přišli jsme vám oznámit, že jsme dostali nabídku splátky dluhu a přijali ji." Řekl Thranduil. ,,Jakou splátku? Nic jsem vám nedal. Nic nemáte." Zavrčel Thorin.
Thranduil se otočil na Barda a ten vytáhl z pláště krásný zářící kámen. ,,Máme tohle." Řekl s klidem a zvedl ho nad hlavu.
,,Oni mají Arcikam. Zloději! Jak jste přišli k dědictví našeho rodu!? Ten kámen patří našemu králi!" Zakřičel Kili.
ČTEŠ
Daughter of Durin/Fifteenth member (Hobit)
FanfictionThalia byla odhodlána získat svůj domov zpět. To si tedy říkala, dokud nevěděla cenu, kterou za to musela zaplatit. A byla až moc vysoká