XVI.

217 22 2
                                    

,,Já věděla, že nám pomůžeš

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Já věděla, že nám pomůžeš."

~•᪥•♡︎•♕︎•♡︎•᪥•~

Brzy ráno už byli všichni na nohách a připraveni na cestu do Ereboru za získáním jejich domova. 

Bylo jim také dáno to, co jim bylo slíbeno. Loď, zásoby, zbraně a nové oblečení. Byli jim za to vděční, ale Thalia věděla, že to stejně dělali jen kvůli tomu, že chtěl starosta zlato. 

Ráno procházeli davem k lodi za doprovodu podpory od lidí. 

,,Víte, že jeden schází. Kde je Bofur?" Zeptal se Balin. ,,Jestli tu není, jedeme bez něj." Řekl Thorin. ,,Budeme muset. Máme-li dveře najít do soumraku, nemůžeme riskovat další zdržení." Dodal. 

Thalia věděla, že bylo špatné nechávat někoho za sebou, jenže nebyl čas čekat na někoho, kdo zaspal. 

Thalia si všimla, že Kili už chtěl nastoupit, jenže ho Thorin zastavil, což ji donutilo, aby se zamračila. 

Nemohl tam Kiliho nechat, musel jít přece s nimi. Zasloužil si tam být, když se dostanou dovnitř. 

Thorin ho tam prostě nemohl nechat, nebyl zátěž, přestože se pohyboval pomaleji, když byl zraněný. 

,,Ty ne. Musíme spěchat zdržoval bys nás." Řekl Thorin a dál skládal zbraně do lodi. Kili se na chvíli zarazil, než se usmál. ,,Nic mi nění, pojedu s vámi." Řekl. 

Jenže tady Thalia souhlasit nemohla. Kili rozhodně nebyl v pořádku. Byl bledý jako samotná mrtvola, kulhal, potácel se. 

,,Teď ne." Kili se přestal usmívat, když zjistil, že to myslí vážně. ,,Musím tam být, až se dveře otevřou, až uvidíme síně našich otců, Thorine." Řekl Kili a nechtěl zůstat pozadu, nemohl. 

,,Kili, zůstaň tady. Odpočívej. Přijedeš, až se ti udělá líp." Řekl Thorin a pokračoval v přípravě. 

,,Zůstanu s tím mládencem. Starat se o raněné je má povinnost." Řekl Oin a přidal se ke Kilimu.  

,,Strýci. Vyrůstali jsme s pověstmi o hoře. Tys nám je vyprávěl." Řekl Fili a tak jako Thalii se mu nelíbilo, že by měl Kili zůstat zpátky. ,,Nemůžeš ho o to připravit." Dodal. 

,,Fili." Ozval se Kili. ,,Ponesu ho, když bude třeba." Pokračoval Fili a ignoroval svého bratra. ,,Nemůže s námi." Řekl Thorin. ,,Pak já zůstanu s ním, neopustím svého bratra." Řekl Fili a také vyrazil za Kilim. 

Thalia si povzdechla a byla připravená se k nim připojit. Nenechá je tam. Bylo její povinností se o ně starat. Přece jen, byli to její bratři a ona je nemohla nechat o samotě. 

,,Ty vůbec ne, Thalie." Řekl Thorin. ,,Strýčku, jsou to mí bratři a já je nemohu opustit." Řekla naštvaně a postavila se mu. Nebude jí říkat, aby opustila svou rodinu, při čemž její bratři byli ti nejdůležitější z ní. 

Daughter of Durin/Fifteenth member (Hobit)Kde žijí příběhy. Začni objevovat