,,Odlož ten meč."
~•᪥•♡︎•♕︎•♡︎•᪥•~
Thalii trochu znervózňovalo, že se jejich malý hobit dlouhou nevracel. Už se bála, že se mu něco stalo, což by nebylo dobré.
Měla takové obavy. Bála se, že to nezvládl a přestože zvládli cestu, svůj domov zpět nedostanou.
Přece jen se nemohli jen tak postarat o velkého draka, kterému stačil jen jeden krok a mohli být mrtví.
Thalia se opřela o skálu, když se zem zachvěla a to vyděsilo všechny. Každý si uměl představit, co to bylo. A pokud to bylo ono, tak bylo jasné, že to, co se bude dít dál, nebude dobré.
,,Co to bylo? Zemětřesení?" Zeptal se Dori. ,,To můj hochu, byl drak." Odpověděl Balin.
,,Co bude s Bilbem?" Zeptal se Ori. ,,Dáme mu čas." Odpověděl Thorin a Thalia se trochu zamračila. ,,Čas k čemu? Nechat se zabít?" Zeptal se Balin. ,,Vy se bojíte?"
,,Ano, bojím se. Bojím se o vás. Nad tím pokladem se vznáší nemoc. Vašeho děda vedla až k šílenství." Řekl Balin. ,,Já nejsem můj děd." Zavrčel Thorin.
,,To nejste vy. Thorin, kterého znám, by bez váhání-". ,,Neohrozím tuhle výpravu jen kvůli životu jednoho lupiče."
Thalia se zamračila ještě víc a postavila se svému strýci tváří v tvář.
,,To snad nemyslíš vážně, Strýčku? Vždyť tam nemůžeme Bilba nechat. Je v nebezpečí jen kvůli nám. A kde by jsme byli bez něj, zachránil nás více než jednou, pomohl nám při této cestě a ty zeď řekneš, že je bezcenný?" Začala Thalia a nemohla uvěřit tomu, že tam chtěl Bilba nechat.
To nemohli, nemohli tam Bilba nechat. Vždyť byl v nebezpečí jen kvůli nim a museli mu pomoct.
,,Navíc to není pouhý lupič, je to náš přítel Bilbo. A jestli ho tam chceš nechat a zůstat skrytý tady, tak jsi pouhý zbabělec." Pokračovala a úplně ignorovala fakt, že na ni byl nejspíše naštvaný a mračil se na ni.
,,Pokud mu nepomůžeš ty, pak já ano, protože ho nemůžu nechat zemřít jen kvůli tomu, že ty chceš zpět své pitomé zlato." Dokončila, než se otočila a vběhla do hory.
Thalia cestu k síni našla velmi rychle, protože přece jen tu horu znala.
Zastavila se u dveří a s úžasem zírala na tu obrovskou hromadu zlata. Nikdy si ani neuvědomila, že toho měli tolik. Jako malé se jí to zdálo méně.
,,Thalio." ,,Bilbo! Měla jsem strach. Všichni jsme měli." Řekla a rychle ho objala.
Dvojice se otočila, když se za nimi ozvaly další kroky a chvíli na to se u nich objevil Thorin.
ČTEŠ
Daughter of Durin/Fifteenth member (Hobit)
FanficThalia byla odhodlána získat svůj domov zpět. To si tedy říkala, dokud nevěděla cenu, kterou za to musela zaplatit. A byla až moc vysoká